Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ha, Margje

Me hande valle uit mekaar ziet ik inene, ammaal vellutjes.
Ik vlijt me wel naast Emma in de koffie-hoek. Ik hout wel van koffie, sterk en pittig alst en blaft.

Moed soms wel een beetje wakker blijvven.

Morgen weer naar sgool, start met nieue lessen.

Het wort vast erg inter en zand, maar ik ziet er tog een berg tegen aan.
Ik is ook van de Kofi Klup!

Mijt, dat van die lesse berg dat is de Rijste Brei Bert waar je tege aan keikt. Dat betekent veel goedts. Mond ope, ete, doorete en voor je net weet ben je in het landt van Kook Anje ook wel Lui Letter Landt gehete!! En as je daar eemmal ben kint je ken je gluk niet op...

Ziet er een beedtje uit daar as anet ijnt van 1 hafetta partie...

* komp Louche eve een dike knuvvel bregne en wensd haar veel moet en sterks morrege! *
Baps, jij begint morrege tog met je Reet Van De Taatsie? Nou geef ze van Jetteke he? ! Bruuttale monde kreige metteen met de crux. Bep Aalde blicken kreigen een rod sgop. Dasse meteen wete dat Isotopa van Broekelijn gevarieerd is! (arreme mense daro...)

Ik denk dat 1 ygelik ofwel door een rusz Ge vange ge houde wordt of nog steeds een katheter heeft van gitser aaf. Zlef hadt ik aleen kofy melk met brijne sijker op dat sgeelt dus een borrel per slok. Vandaar dat vandaag een por duczyve dag was: Luie Remmer gekkogt, boks gestaleert, boks kleet gewasze. knuvvels gewasze, draaglap gewasze, bed en goed gewasze, niew bed en goedt besteeldt bij de Autto, wamee de beebie toedeloe lijst ook al weer ras verklijndert! Mag ook wel, wandt hij oefent nog steets met ze gewee. Nu gewee en strax geween, ondank is smensen loan...

truste wreede wearelt, ik gaan slaepen...
Sow Mis Lied, jij hep on/gans an de weg naRome getimmert vandaag - en dat for een son/rus dag!

Ik waz ook por dusitief verdaag hoor maar mir op het ontspanners flack. Wat de son/rus dag ontsprokkelich for bedoelt is tus. Me chludfrei dijeet foer was een overslaant suck seks!

Bapsie gevse van wol morrege in het Ree v/d Nazi Zentrum!

sterks met het geween Lied en zoom dragt!!

ook teven eens voor de ofruche haveteas!:-)

baai,

Kaai
Ga in therapie!
Goeijemorge mijsjes.

Ik heb hut wiekentje weer overleevd. Nu weer druk aan de karjere.

Ik hep noch geen teid gehat om alles trug te lese dus ik geef aan iederreen een for as je dadt nodich mogt hebbe.
babsie suczeven (8) vandaag

goeiesmorgen liefe havettes, ik is ook weer vroeg uit het bet. Geen roepdingese maar wel een biljartbal die (inklusief ooto) naar de garage moes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Baps zet hem op bij de refellatio centurm!
Kaai. Is 1 koekel link naar de IJlende Schrik feddoende vor joun om mein de lest te gaan voorlesen over warof tot de zondag opsprokkelik voor gemeend is? Daddeddun Rus Dag is warin ghei nie zuld hijswerk make, geldt afgeve, sgoomake zat alemal al immei brintalepel gegoten voor je formatie. Derom dat ik juisd ale cope Z'n dagen afmoet strijnen, en bei mei Z'n dag W's dag is.

BS: warin de Bij Bal staad dat je op Z'n Dag Chlute Vrij Seks moedt betragten? Ei Rest met Kees.
Ja probeer je der maar uit te kledzen. Mar je weed; zon dags teek hout geen week!' En der is er Een (1) Die jou altijt Ziet!
Ja ja en Z'n Dags Werk is niet Stårk... zo lustik nog wel een stukkel sjokkemela...

En ik weet hus wel dat er 1 Pied is atter gebleve om mij doen laate te bob sterveren, maar hei rapoteert aan 1 kattelijk en die hebbe darin geen persiepes dus dat blijft gewoon dezelfde hoeveelhijt sjokkemelaje letters.

Spieking of wits: is de jaune al op, Em?
Mavve meiden.

Vudaag bent ik nog vrij, morruge moet ik egt aan de reet. Ik hoeft allenig om 1 (1!) uur me jongste roepding uit sgool te hale, de rest regel zig zelluf wel vudaag.

Over roepdinge gesproke. Me roepdinge en hullie papa, mijn Joop dus, vinne ut kutdoosje van Emma óók niet tu versmade. Ik kan hier weinig vubogge houe.
Nou dan kunne ze in het Reet van de Nazi Centen zig heden nog fobberijen op joun kompst! Vax die gebrijks ausweizen vast maar door...

Had em een sjokolaje letter in een kut doos gedaan?@!! en lijten mie.

Veine dag bapsie! Ik moes nog aje denke wand ik ga veddaag als steet ment een boeck uijt kieze om te leze. dan heb ik weer een boek. nu keik ik aan tege: wijt ties van zeedie smis en el neegro en ik van vrank wetsi man die ik bijde van em gekrijgt heeft als kutdoos! {Alteit wekkom hier em!!!] Anter natief is: bekken tennisse van ~Zeno ofe een man die nie meer wil roke ofzo. Of een hamp boek bots voening die ik wil besturen. Tibbs?
Em hat een kutdoos van Leo Nie Das mee genome! Alhier ammaal sjokolaje fens in da house.

Liedje, ik hebt alle boeken van jouw lijsje, behalvuh dat van de bots voening. Zak utzellufde as jij uit kieze? Vor 1heit in leze?
O dassou wel heul leuk zijn!!! Wekke zou jij wille?
Ik gaat eve naar ze kijke, of ik un onderbuikug gevoel krijg van welluke ut mag zijn. Heb jij voor keur?
Nie eg, hudt gaadt om hudt leze an sieg!
Zulle we dan Wijt Ties neme? Zo tu zien heb jij die ok in ut Engels gekrege, tog?
Jep in het engels en ik ben ook bes beniewt omdat menze der zo lieries over ware. Zommige mense dan wand andere vonde hudt weer nikx. Ned de gwone werelt!!!

BS erg veel leze ken ik mesgien nog nie vandaag wand ik moed ook nog een klein stuckje karjere en etter soep make en wasjes draie maar hud gaadt om hud persiepe zowassik al zee. Ik zal tans tragte enkle vaginaas te leze van Wat zee die Smit? Je moed wete me ove groot vader was een smit he, dus wat die zee dat bloeit mijn maten loos!
Goede morgen Havettes,

Babs, feel sukses vast dan morge, ik kwam ook even vast wense maar je bent der vandaag nog....

Ik ben swaar telurgestelt over de aanwsigheit van geen enige havettes bij het nasionale songfestival gister. Ik had spesjaal een topic geopent en aleen Harrie is lang geweesd maar die kon geen Teevee kijke!

Sat ik daar alleen met die Overjarige Topers in grliterpakken van comentaar te foorsien! Ik foelde dat als mijn nasionalistiese pligt maar ik was bleikbaar de enigste!

Wat ik wel vast kan voorspelle is dat we dit jaar de vinale weer es niet gaan hale.
Roelll!!! Das al de tweede (3) keer da je mij ovur ut hoof zie bij ut zongvestifal.

Mar jij ok dankewel voor ut sukses wense.
Oo, mar Roelinda, ik kan die forspeling al doen zonder me nijge te kwelle met die kwalle! Ik moet zo spuge as ik ook maar 1 toper omwaar. Dus hud is beterder fommij om weg te bleive daro. Znorrie asik u damé heb ontgriefd.

Mezgien hadt 1 obroepje hiero geholpe? Maja, mense ware zo moei van hudt veest voor ons Loezie denkik.

Hoetsie trauwes met je stretch, vrauw? Omtrandt de autotejeria? De fruizing? Ed Zétéraai? Sterks hoor, wand aan je riejaksie te leze zid je vollllop in die stretch mome teel. Mesgien helpt de molton: deze dag kont noooid meer trug?!
Lied, dan wor ut lekker die! En ik heb nie veel rust om te leze, dus da zal bij mijn ok mar een paar vaginaas zijn.
quote:Livre schreef op 02 februari 2009 @ 10:41:

Roelll!!! Das al de tweede (3) keer da je mij ovur ut hoof zie bij ut zongvestifal.

Mar jij ok dankewel voor ut sukses wense.

Zory Babs!

Je hebt geleik!

Ik sat zo drivtig te weze dat ik niet goet gekeke hep!

Dikke exkusens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven