Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 2 februari 2009 om 12:44
Leo (of reugeert je hiero alleejn opz Roelien?), meidz kben so benieuwtz hoe ut metz ju longetjes gaatzt. En vollegens mijn ben je hierrro ut meetz frekwentz te vindu. Dusz op zu Marrrtzientz: lieffiepieffie, ben je betertz? Ik denktz maarrr so dat ík beina weerrr fitz ben. Khad toch ook een luchtzwegeinfekkezie denktz mu dokterrr Bernharrrdz. Heb nu zhemisje pillen. Na soon kuurrrtje sta je sóoo weer te swingu in zhe Geejsine. Watz jij?
maandag 2 februari 2009 om 13:31
Ik nam 1 hilleke bammer met blau gewodde kaas en 1 medt arebeziechem en 1 met een Tweedehands Oprolmops! Medt mellek van de koei. Hudt geeft alvast boeiende chimysche riejaksies zo doormekaar. Maar ja hud moetst van de ongesgore vrugt die nogal lijdent is in me diejeet mometteel. (ook in hudt spesjale diejeet: Menhir Bokkje heeft ijndelik eerlik opgebokt dat hei hudt een "rarr iddee' vint medt de beebie erbei?! Mitserie opgeheldert in yder geffal...)
Hoi Ann Liv, wie Lejo is weet ik niet, maar hudt is fein te wete dat hudt met joun gezond hijt aan de beterhand gaat! As jei nou alvazzt de zoepkomme eve haaaldt?!
Hoi Ann Liv, wie Lejo is weet ik niet, maar hudt is fein te wete dat hudt met joun gezond hijt aan de beterhand gaat! As jei nou alvazzt de zoepkomme eve haaaldt?!
maandag 2 februari 2009 om 13:37
maandag 2 februari 2009 om 13:54
<Kbleif effie inbreku] Het jeij dus roare dijeet-wesnen Lidzewij? Muh friendz hej me ok un spisjoal dijeet opgedrongd. Ie is op sniuw-vekantsi meej moate en het bijdun suuper spul gehoalt. Mor oalle sooi in du kopelkasd loate liggu. Dusszz, nu heejik 3 2lieterpakku melluk. 3 pakku sjoklaajefla, un kijlo gemenggehak, femmilievupakking bakbooter, leevurworrust, utz vollepoundzsmeerbote en gaatst so mar doorrrr. Ennu ik vindts allus smejerig, ech aollis! Om fan du spejziale dijeet mor te sweige mej un ventz in dju allepppe.
Ik doetzt niejaan komme for zoeep. Gwon mutzeen uut un pann. Ejn kiepesop komp me ok me ztrooot utz na trie weku siekbedz!
Ik doetzt niejaan komme for zoeep. Gwon mutzeen uut un pann. Ejn kiepesop komp me ok me ztrooot utz na trie weku siekbedz!
maandag 2 februari 2009 om 14:22
Goejesmidags alemal,
Hiero weer eve een updeed fan juli ned-nied-havette! Ik hep un harstikker drug wiekent gehat!
Saturdag was ik met mun heule gesin bij de toekosmtige shcool vamme groodste roepding wese keike. Juli wete wel, dat kleesje waar al die shcole gemeen sgaap met mekaar hebbe? Was erch intrazand, groodste roepding is blei datie een fjoetjur havetoo is. Dana noch eve de stat in geweesd maar holiemolie wad wassut kaut saturdag, rrrrbbrrrr.
En safons ben ik met een frietding wese stabbe! Ik wis helegaar niemeer hoe dat moes, wand hut was wel veif jaar geleje dat ik dat dee. Ik moes meselluf helemal afstoffe en oferal spineragge weghale enzo. En ik vonnut wel heul vermoeiluk hoor wand ik hat gistere de hele dach een katur en dad tensei ik maar 2 kokakoala hat gedronke (sondur alkol wel tv staan!). Wel un geseluge afon gehat, jeemug de pemug wad sein dur tog veel raare manne op de werelt. En die ware saturdagafont bleikbar alemal in 1 kroech. (Ik hep nerrugus aan gelikt, truowus, wand hut was noch steets kaut en voor je hut weed zit je weer fast errugus aan.)
Fedder wauw ik noch eve melde daddik juli verhale met spanink en zensasie follug hoor. Foral dad van Edeliedeweiss en de ongesgore vrugt. Sterrukte met de laarsde looitjes hoor! *tumsup*
Hiero weer eve een updeed fan juli ned-nied-havette! Ik hep un harstikker drug wiekent gehat!
Saturdag was ik met mun heule gesin bij de toekosmtige shcool vamme groodste roepding wese keike. Juli wete wel, dat kleesje waar al die shcole gemeen sgaap met mekaar hebbe? Was erch intrazand, groodste roepding is blei datie een fjoetjur havetoo is. Dana noch eve de stat in geweesd maar holiemolie wad wassut kaut saturdag, rrrrbbrrrr.
En safons ben ik met een frietding wese stabbe! Ik wis helegaar niemeer hoe dat moes, wand hut was wel veif jaar geleje dat ik dat dee. Ik moes meselluf helemal afstoffe en oferal spineragge weghale enzo. En ik vonnut wel heul vermoeiluk hoor wand ik hat gistere de hele dach een katur en dad tensei ik maar 2 kokakoala hat gedronke (sondur alkol wel tv staan!). Wel un geseluge afon gehat, jeemug de pemug wad sein dur tog veel raare manne op de werelt. En die ware saturdagafont bleikbar alemal in 1 kroech. (Ik hep nerrugus aan gelikt, truowus, wand hut was noch steets kaut en voor je hut weed zit je weer fast errugus aan.)
Fedder wauw ik noch eve melde daddik juli verhale met spanink en zensasie follug hoor. Foral dad van Edeliedeweiss en de ongesgore vrugt. Sterrukte met de laarsde looitjes hoor! *tumsup*
maandag 2 februari 2009 om 16:29
Livera haveteras!
Ik ben wir druck aan de karjere ma wil garg een mumendje frei maken voor even "hooi# tege juli te seggen!
Babsie wad hebben sokken met de Reet v/d Nazi te makken? Hebbick wad gemist? Modje da rop je blootte zokken heen???!!! Dat is intoedaat wel erge terenpie ja
Wad kyk je avatooir trouw is schtreng (dog zeck sie ).
Jannigje, ik moed states sow laggen om jou briggies! T'- klingt heel ex site ding, zo maar een entjie gaan lope met een frietding! Ik bun greip tot je dot al een tijdje (5 - vijftien - jaar) nie meer heb gedaan?? Hoe weeg jij je ijge al die tijt fort dan??
Heeuw fustanduch tot je zelv nerreches an heb gelickt. Heb je wel getsjeckt tot er niemand/nicks meer aan jouw hong toeje weer na huis gong? Je heb van die bruut tale ricken die gewoon toet tatsen en likken sonder te vraage??!!
Ann Liv (raare naam?! mot jij geen alie-jas?), dur woond hier geen Roel fossover ik het nie weed, ma: ik ken jouw wel van kurelerr afvies verdienen. Goot de gehele inhouwt van je cool cast in de blendeur, ovr chieten in een ovn sgottel, 40 menu'ten op 220 (veertien) graden en je hep voor 3 dagen eetten!
Liedje, wat moed ik mijn forstellingen bij een twee(4) de hans drolmops? Is dat deur een die zelv ken loop-e?
Syn het de hoor! moane!? tot je zo kattuch op mijn reeën girt?
Ik wiw juli graag nog even stil staan bij de dagtum van vurdaag!. Het isnie daleen de zevvende Trauw dag van onse Krom Prins, ma ook en vor all! Marrie-Ja Legt Mis. De dach wrob +/ en dit gaad onse Liedewiet fast bison der afspreekken )= Marja 40 (drie) dagen na de geboortenis van Griss-Tus na de tampol ging voor ze ijge te rijnnuggen. Tege zwordugs is het voral een veest voor te fieren tot hut saves lange ligt blijf en tot de bolludjes wer bijna op kommen.
Ik ken me ovruggus wel vorstellen tot Menhir Bokkje een soortemend fubbode in te rije/1 rigtug fuckeers bort vizuliseert nu tot de omgerekende dagtum digterbei naderd.
Ik ben bniewt hoe het Koequie ontgaan is vandaag! Ik hep fojje gefingert mijd!
yyy
Cajla
Ik ben wir druck aan de karjere ma wil garg een mumendje frei maken voor even "hooi# tege juli te seggen!
Babsie wad hebben sokken met de Reet v/d Nazi te makken? Hebbick wad gemist? Modje da rop je blootte zokken heen???!!! Dat is intoedaat wel erge terenpie ja
Wad kyk je avatooir trouw is schtreng (dog zeck sie ).
Jannigje, ik moed states sow laggen om jou briggies! T'- klingt heel ex site ding, zo maar een entjie gaan lope met een frietding! Ik bun greip tot je dot al een tijdje (5 - vijftien - jaar) nie meer heb gedaan?? Hoe weeg jij je ijge al die tijt fort dan??
Heeuw fustanduch tot je zelv nerreches an heb gelickt. Heb je wel getsjeckt tot er niemand/nicks meer aan jouw hong toeje weer na huis gong? Je heb van die bruut tale ricken die gewoon toet tatsen en likken sonder te vraage??!!
Ann Liv (raare naam?! mot jij geen alie-jas?), dur woond hier geen Roel fossover ik het nie weed, ma: ik ken jouw wel van kurelerr afvies verdienen. Goot de gehele inhouwt van je cool cast in de blendeur, ovr chieten in een ovn sgottel, 40 menu'ten op 220 (veertien) graden en je hep voor 3 dagen eetten!
Liedje, wat moed ik mijn forstellingen bij een twee(4) de hans drolmops? Is dat deur een die zelv ken loop-e?
Syn het de hoor! moane!? tot je zo kattuch op mijn reeën girt?
Ik wiw juli graag nog even stil staan bij de dagtum van vurdaag!. Het isnie daleen de zevvende Trauw dag van onse Krom Prins, ma ook en vor all! Marrie-Ja Legt Mis. De dach wrob +/ en dit gaad onse Liedewiet fast bison der afspreekken )= Marja 40 (drie) dagen na de geboortenis van Griss-Tus na de tampol ging voor ze ijge te rijnnuggen. Tege zwordugs is het voral een veest voor te fieren tot hut saves lange ligt blijf en tot de bolludjes wer bijna op kommen.
Ik ken me ovruggus wel vorstellen tot Menhir Bokkje een soortemend fubbode in te rije/1 rigtug fuckeers bort vizuliseert nu tot de omgerekende dagtum digterbei naderd.
Ik ben bniewt hoe het Koequie ontgaan is vandaag! Ik hep fojje gefingert mijd!
yyy
Cajla
Ga in therapie!
maandag 2 februari 2009 om 16:59
Ja, Cajla, je hep stabbe en je hep stabbe, snabje? Hut 1 lijk op lope, dat doet ik tuulk wel. Maar hut tander is un fikjur of spiets.
Bud dangt for je tib om eve te tsjekke of dattur niemant aan me hong! Ik hattur nie aan gedag, dus ik gaat dat alsnoch eve doen. Bettur zeef den zorie.
* hupseld door hed hius fanweges de gedagte dad de bollutjus weer gau gaan opkome *
Bud dangt for je tib om eve te tsjekke of dattur niemant aan me hong! Ik hattur nie aan gedag, dus ik gaat dat alsnoch eve doen. Bettur zeef den zorie.
* hupseld door hed hius fanweges de gedagte dad de bollutjus weer gau gaan opkome *
maandag 2 februari 2009 om 17:34
Ha vedettes!
Ben net tuis, ik wil even hooi zeggen en dan melt ik me fenavond weer want nu geen teit enzo!
*zwaait*
Wie is die knappe inbreekster? Ik ga strax beilezen!
En hoi Jannig!
Nu snel me roepding halen en dan eten maken.
Iemand een suggetsie voor het die nee?
(Niet te moeluk en lekker snel psv)
Dag sgatten!
Ben net tuis, ik wil even hooi zeggen en dan melt ik me fenavond weer want nu geen teit enzo!
*zwaait*
Wie is die knappe inbreekster? Ik ga strax beilezen!
En hoi Jannig!
Nu snel me roepding halen en dan eten maken.
Iemand een suggetsie voor het die nee?
(Niet te moeluk en lekker snel psv)
Dag sgatten!

maandag 2 februari 2009 om 18:41
Ik kan ma niedt uit ove die zokken. Vennogted heb ik geporbeerdt een maziene te ve zonnen voor het porbleem op te lossen en as me broer (die vanwege ze beroep rollaterherstellerd is je weet toch) en ze vrauw (die ergo terapeerdt vo de kosd) nauw wilen helpe hem te fein sleipen en te bauwen dan zul je es zien wat je stracks in augeustens voor gemak dervan hebt as je gijten zokken aan wild.
Mar Baps maak je bij het was op vouwen dan ook boletjes van de zokken? Wand ik denk niet dat ik een maziene kan verdenken die ok de boletjes uit elkaar haald.
Mar Baps maak je bij het was op vouwen dan ook boletjes van de zokken? Wand ik denk niet dat ik een maziene kan verdenken die ok de boletjes uit elkaar haald.

maandag 2 februari 2009 om 19:01
quote:Ann Liv schreef op 02 februari 2009 @ 12:44:
Leo (of reugeert je hiero alleejn opz Roelien?), meidz kben so benieuwtz hoe ut metz ju longetjes gaatzt. En vollegens mijn ben je hierrro ut meetz frekwentz te vindu. Dusz op zu Marrrtzientz: lieffiepieffie, ben je betertz? Ik denktz maarrr so dat ík beina weerrr fitz ben. Khad toch ook een luchtzwegeinfekkezie denktz mu dokterrr Bernharrrdz. Heb nu zhemisje pillen. Na soon kuurrrtje sta je sóoo weer te swingu in zhe Geejsine. Watz jij?
Oehoe Ann Lieverdje, hier ben ik dzan!
De longen dzoen het weer hoor. Alleen 's morgens hoest ik als een oud karrepaardz....hahaha, oooooq ja wadz ben ik erg he?
je miste bij het gay event of the year, het nazionale songfeztival!
Ik zenk, als ik iemandz daar ga zien is het mijn eigenste Ann Liv wel!
Oehoe Ann Lieverdje, hier ben ik dzan!
De longen dzoen het weer hoor. Alleen 's morgens hoest ik als een oud karrepaardz....hahaha, oooooq ja wadz ben ik erg he?
je miste bij het gay event of the year, het nazionale songfeztival!
Ik zenk, als ik iemandz daar ga zien is het mijn eigenste Ann Liv wel!

maandag 2 februari 2009 om 19:03