Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
quote:dubiootje schreef op 02 februari 2009 @ 16:29:

Ann Liv (raare naam?! mot jij geen alie-jas?), dur woond hier geen Roel fossover ik het nie weed,

Zins waneer woond hier geen Roel?

Okee, ik lad tegewoordigs maar ik ben er alteit op son en feesd dage!
Jan-Jaap dagt tot het het makkelikst was om een brijmeziene te maken waar of tot je je voet in steekt en die der een zok om heen brijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 02 februari 2009 @ 19:08:

Jan-Jaap dagt tot het het makkelikst was om een brijmeziene te maken waar of tot je je voet in steekt en die der een zok om heen brijt.

Sja, ut is een id. Mar of ut ook een goet id is?

Die ergo die ziek is, zal ut wel vakerder gehoord hebbe, en een oplossink wete. Hoopt ik dan.
ze hebbe ook een steunkousoptrekmasjientje, dan moet een sokke aan trek masjientje ook uitfoerbaar sein
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:eleonora schreef op 02 februari 2009 @ 19:01:

[...]

je miste bij het gay event of the year, het nazionale songfeztival!

Ik zenk, als ik iemandz daar ga zien is het mijn eigenste Ann Liv wel!Gullukkug datz jou longutjus weer opgekelaart sijn. Ick hebt effies gekeke, mar sag tzweej bujaarde sweetende netniehomoos & un aanhangsel, die eul moejuluk dede over zhe danspassies & in eul lilleke pakkies rondzdroajde. Meidz, da doense op dze gemidddeldze karrijokeavondz betzer! Dus ik dag, ick houw weiselek me mondz op je toppik.
ik ben wel in de meziene geintrazeerdt astie temminste mogge klaaris. Wand ik kan ook geen zokke meer aantrekke. En aleen weide hoge laazen zonner vedder vete gedoe die ik dan met een zpesjzale zwieb!!! aantrek. Uks dus. chluckig Kennedy zonder sokke.

Em spezjaal riekwest. Kan je meziene ook tenagels lakke en riemoeve? Ender tusse afdorge na hut doeze? E bene sgere? En onne broeke aantrekke? Ik heb hum aleen deze maandt nog mar nodig. Dannaa is mijn beebie bump wel weer weg me dunckt!

Kaj znorrie als ik knorrie op je reactioneerde. Ik kreig gewoon 1 root waas voroge as tot iemand Z'n dags roest aanhaaldt... Om daar de wortel van te trekken moet je bij het adres van me auders aan belle.

Fedders weet ik niet meer. Oja Loez: eet jij wel of niet vezeltaries? Voor de tibbs...

Wei ware bei het 10 (twalf) menutjes gesprek van me roep ding ze raportage. Eigelik is alles wel inorde buhhalve. Buhhalve. De Kont Cent Ratio. As iets moet vint hij hut stom. en dan doet hei lekke rniks. Ik zeg tege de juf ik zeg wat gajederandoen? Jahaaa... hebbe ze dan voor geleert op de ABBO maar een kint een beetje Kont Cent Ratio aan ze verstant slaan ho maar. Buttaal ik daar me sgool geldt van 37,50 (vijfen zwanzig oiro) voor?!
Tsja ik ben ook beina 25 (vier en twitteg) jaar na school geweest maar ales wadt moet vin ik nog steedts stom.

HIL STOM!

& Bene sgere ook.
Hejjij dan 1 tipp voor mei/vorde juvf Em? Of isset hopelooz asjeder zo1 ben?
Zegge dat er niks moedt? R.ep.s.e.k.d. voor ieder ze grenze!

Of andes tog hopelooz.
das hopelos liet, ik was so en ben nog steets so, maar met mei is het redeleik goed gekome
Zegge dat er niks moet gaad niet. Hud gaad om hud berufte "werkje van de juf: wabij de gekunstelt moet wodde. Roepding vint dat wel leuk, maar niet als het moet. Dan gaat hij spacen en om zig heen keike en zo. En tobbe omdat hud zoveel werk is... en omdat hei dan zo langzaam is moedt hij er heel vaak an werke ook as de andere moge spele en da fink zlig...
Wadt sgreife julie veel leetlie. Ik moedt nog onweiz veel trug leze. 15 vaginaas ofso.
Warom gaat dat niet? Istie minder lief astie geen werkje maakd? Hebde juf dat werkje nodich? Kun je het eten? Nou?

Jonge Bokje is gewoon nau al goet in prioritatie stelen.
Gewoon oveslaan en spieke Anelies, deris geen be ginnen aan.
quote:korenwolf schreef op 02 februari 2009 @ 19:46:

Warom gaat dat niet? Istie minder lief astie geen werkje maakd? Hebde juf dat werkje nodich? Kun je het eten? Nou?

Jonge Bokje is gewoon nau al goet in prioritatie stelen.wei gevenem ook grood glijk hoor. Hillaas hebbe de juvve de magt op sgool. En ik vinnet zlug as hei nie na groeb 3 (twee) mag om tot hei priortitaatjse stelt. Wand hei wil zo graach gaan lere lese en sgreive! duz. Wei wille tot hum leerdt: eve snel werkje afravvele en dan spele. Maarook hierin zei wei nie de beste fobbeelde forem. naja.
eens met em, je hebt geen kunstwerkjes nodig om te overleefen in de maatsgappei, mein handjes kunnen ook geen kuntswerkjes make dus de juf moe nie so seure
Mach dadt dan Em. Ik dag dadt ik alles alteit moes lese. Heh gelukich maar. Ik hep nameluk nog besd veel andure dinche te doen leetlie.
Der moet niks.

Mij hantjes konnen heel goedt kuns werkjes make dus toen wert ik kuns te maker en toen was ik dat en toen Moesd ik dus kuns werkjes maken en toen von ik het inene stom.
Wat een concepsie Em...
ja ik ben der nog geconstipeert van...
lieverds, ik wil jullie niet doodslaan met een blije mus dus hierbij wil ik meteen zeggen dat ik blijkbaar in permanenten tijdsdruk leef en al geen weken meer tijd kan vinden om hier te lezen, laat staan schrijven. laat staan geniale woordgrappen kan bedenken, laat staan deze in Havettes te vertalen, laat staan kan reageren op reacties en alles

Dus ik denk dat ik dit jaar niet over kan gaan, misschien wel een degragravie naar de Mavo??

Ennieweejs; ik bleif gwoon parasieteren van jullie grappen hoor! wallie is watching you!!!! En in het (stoppen met) rookhol (zoooo 2008 trouwens, een rookhol, we zouden een warmtelamp moeten hebben bij een -overdekte- schommelstoel met kussentjes) blijf ik gewoon lof uggs en tender geven, als dat mag! Liefs Wallie (alias Huilie)
quote:MissMara schreef op 02 februari 2009 @ 19:20:

chluckig Kennedy zonder sokke.

Xi Tut Vo My!

Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 02 februari 2009 @ 19:05:

[...]

Zins waneer woond hier geen Roel?

Okee, ik lad tegewoordigs maar ik ben er alteit op son en feesd dage!Zory Roeliena, ik waz in the war mat Leo. Ik haat juli 3jen altijdt door muk kaar
Ga in therapie!
quote:MissMara schreef op 02 februari 2009 @ 19:38:

Zegge dat er niks moet gaad niet. Hud gaad om hud berufte "werkje van de juf: wabij de gekunstelt moet wodde. Roepding vint dat wel leuk, maar niet als het moet. Dan gaat hij spacen en om zig heen keike en zo. En tobbe omdat hud zoveel werk is... en omdat hei dan zo langzaam is moedt hij er heel vaak an werke ook as de andere moge spele en da fink zlig...

Wel/ligt heb ik een tibb. Is het mogenluk dat Bokje zij/haar kreeft tyfustijt over doende kweijd ken in het berufte >>werkje>>. Onvertweifelt heb de juf haar stringkende best gedaan voor een pragtig werkje te finden tot roepdingen met ennege huppel zevenstandig in mekaar kennen klutslullen.

Maar! Dog! Als Bokjje futtelt krygt: het móédt zów! dan is hut wel/ligt geen kont sentrasie kamp publlem is maar meer een kont tege de krip publlem. Tot hij jut op ze ijge onfulfolchbare wijzen wil doen en nied op de onfulfolchtare weijzen van de JuF.

Je kende juf tus is vorstellen bewijze van Esprit mend een ander/zortugge opdragt te geeve waar in de roepdingen meer de vrijje voed krijge voor der ijge ets pressie. En dan kaike hoe of het Bokjje regeerd.
Ga in therapie!
Haailoow lieve havettaas,

Wat lees ik nouw? Moet Babs op der blote sokke naar de Reve lied datsie? zooo gumeen. Hopeluk kan Emma een mooie sokmesjien make.

Ik hep alle 35 (seztien) vaginaas bijgelese en kan niet overall op terugreageren. Ik moest wel heel hart lagge om de kleine zaatjes met deuken in hun ze koppies. En ook over jullie andere ondermerkingen en onderwerpingen.

Lied, mijn ene roepding wout ook nooit niets doen en ze eigen kont centreren. Toen ik froeg aan de juffen: En wat gajeder andoen???

Ginge ze hem eerst steets op serveren. Soms met een rie midiejal tietsjer der bij. Maar heul goet heb hut op serveren nie gehollepe, want hij kan sig noch niet kont sentreren als hij hut niet leuk vint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven