Uitzet kat
zaterdag 22 april 2017 om 22:03
Eindelijk is het zover, ik heb jaren verlangd naar een kat en man is afgelopen week gezwicht. Vandaag direct naar het asiel geweest en we hebben een hele mooie lieve kater van 8 maanden uitgezocht. Maandag komt hij bij ons wonen!
Morgen ga ik dus naar de stad om kattenbenodigdheden in te slaan. Maar wat is nou echt onmisbaar? Een kattenbak, krabpaal, mandje, speeltjes en eten heb ik natuurlijk al bedacht. Maar daar zijn zoveel verschillende merken in te vinden. Kunnen jullie een bepaalde aanraden? En zie ik nog iets belangrijks over het hoofd?
Oja, we moeten ook nog een naam, suggesties? Hij heet nu Boomerang, dat vind ik niks. Ik wilde Gijs maar dat vindt man niks..
Morgen ga ik dus naar de stad om kattenbenodigdheden in te slaan. Maar wat is nou echt onmisbaar? Een kattenbak, krabpaal, mandje, speeltjes en eten heb ik natuurlijk al bedacht. Maar daar zijn zoveel verschillende merken in te vinden. Kunnen jullie een bepaalde aanraden? En zie ik nog iets belangrijks over het hoofd?
Oja, we moeten ook nog een naam, suggesties? Hij heet nu Boomerang, dat vind ik niks. Ik wilde Gijs maar dat vindt man niks..
zaterdag 22 april 2017 om 22:05
Ik heb een krabpaal, een etensbakje voor drinken en droog voer en eentje voor nat voer en verder een kattenbak en een borstel. Thats it.. ze slaapt vooral op de bank, mandjes enzo moet ze niets van hebben en qua speelgoed doen propjes papier enzo het goed. Echt speelgoed keek ze niet naar om haha
Internagelaktisch
zaterdag 22 april 2017 om 22:12
Wij hebben een krabpaal (van 'designed by lotte', die zijn nog redelijk stylish ), een kattenbak en een paar speeltjes. Mandje moeten ze niks van weten. De speeltjes doen het over het algemeen goed maar ze zijn vooral met elkaar in de weer (hebben er 2). Qua kattenbak zou ik wel eentje nemen net kap ivm geurtjes. En ze hebben 2 bakjes om uit te drinken: https://www.ovstore.nl/fe ... JTs0cnvuNMCFU0aGwodZ-UPyQ dit is ideaal, want ze gooiden altijd het bakje om en nu lukt dat niet meer.
Veel plezier met de nieuwe kat! Als je Gijs leuk vindt is Willem misschien iets?
Veel plezier met de nieuwe kat! Als je Gijs leuk vindt is Willem misschien iets?
zaterdag 22 april 2017 om 22:14
Matje voor onder die etensbakken.
Anders kan je elke dag korrels oprapen.
En die van ons vonden drinken uit een kommetje niets ...
Geef hen maar een (kleine) emmer.
Begin ook al maar fleece dekentjes te verzamelen voor op je zetels.
Speeltjes interesseren die van ons geen moer.
Kartonnen dozen, zetels, rondzwervende vliegen, muggen, vogels, ... daarentegen ...
Anders kan je elke dag korrels oprapen.
En die van ons vonden drinken uit een kommetje niets ...
Geef hen maar een (kleine) emmer.
Begin ook al maar fleece dekentjes te verzamelen voor op je zetels.
Speeltjes interesseren die van ons geen moer.
Kartonnen dozen, zetels, rondzwervende vliegen, muggen, vogels, ... daarentegen ...
zaterdag 22 april 2017 om 22:14
De kat van mijn zusje is helemaal gek op van die hangmandjes die je aan de verwarming kan hangen https://www.medicanimal.n ... PbT1ZLwuNMCFYIW0wodqIsOZQ
Die van ons liggen altijd op de vensterbank boven de verwarming. Dus dat kan sowieso een lekker plekje worden
Die van ons liggen altijd op de vensterbank boven de verwarming. Dus dat kan sowieso een lekker plekje worden
zaterdag 22 april 2017 om 22:17
Hier zijn mandjes in de winter wel geliefd. In de zomer is dat blijkbaar te warm.
Borstel en vlooienkam.
Vanaf dat je hem in huis hebt, af en borstelen. Het scheelt ontzettend veel werk als je de losse haren al van de kat afhaalt ipv van de bank/mand/stoel/je zwarte jas.
Vlooienkam om af en toe te controleren, soms werkt het vlooienspul niet goed meer.
Borstel en vlooienkam.
Vanaf dat je hem in huis hebt, af en borstelen. Het scheelt ontzettend veel werk als je de losse haren al van de kat afhaalt ipv van de bank/mand/stoel/je zwarte jas.
Vlooienkam om af en toe te controleren, soms werkt het vlooienspul niet goed meer.
zaterdag 22 april 2017 om 22:19
Willem vind ik ook leuk, alleen zo heet mijn oude baas en daar heb ik wat minder leuke herinneringen aan..
Wij hebben geen radiatoren, dus wat dat betreft heeft hij pech. Ik kan wel een lekker plekje voor hem maken bij een van de roosters van de hete lucht verwarming!
Mandje is dus misschien niet essentieel, anders koop ik wel een goedkoop geval en kijk wel even of hij daar überhaupt interesse in toont..
Wij hebben geen radiatoren, dus wat dat betreft heeft hij pech. Ik kan wel een lekker plekje voor hem maken bij een van de roosters van de hete lucht verwarming!
Mandje is dus misschien niet essentieel, anders koop ik wel een goedkoop geval en kijk wel even of hij daar überhaupt interesse in toont..