Zelfbeschadiging..

23-04-2017 21:30 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit mag volgens de forumregels niet geplaatst worden. Tekst verwijderd sorry
anoniem_251835 wijzigde dit bericht op 23-04-2017 21:39
Reden: Triggerend
% gewijzigd
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 21:50:

Vanwaar de wijziging van de OP?In de forumregels staat dat er niks geplaatst mag worden over automutileren en dat had ik nog niet gezien bij OP
quote:Poedermelk schreef op 23 april 2017 @ 21:50:

[...]

0900 nummer 5 ct min, lokaal nr was bezetten de chateaubriand op. Ik wil juist graag tips of advies dus waarom zou ik die van jou in de wind slaan? Zo ben ik Echt nietKijk even verder dan. Er staan hele rijen met regionale nummers, de mogelijkheid om te chatten en te mailen.
quote:hanke321 schreef op 23 april 2017 @ 21:42:

Wat ik lees is dat je erg je best doet,

en dat je lijden nog niet voorbij is.

Kun je zien dat je je best doet?

En dat je niet meer kunt dan dat?

Trekken aan gras zodat het harder groeit werkt ook niet....

Dat is zo en mag ik ook niet vergeten.

Bedankt voor je bericht
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 21:51:

[...]

Kijk even verder dan. Er staan hele rijen met regionale nummers, de mogelijkheid om te chatten en te mailen.Ben je geïrriteerd?
quote:Poedermelk schreef op 23 april 2017 @ 21:53:

[...]

Ben je geïrriteerd?

Er zijn je allerlei mogelijkheden aangeboden en alles heb je afgewezen.

Wil je oplossingen/ideeën of aandacht en knuffels en hoe erg het allemaal is?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2017 @ 21:50:

En JIJ moet JEZELF en JOUW leven de moeite waard vinden.

HOE doe je dat.

En wat als je het oprecht niet vindt van jezelf?

Kan je zoiets leren?
quote:talitha91 schreef op 23 april 2017 @ 21:58:

[...]

HOE doe je dat.

Kan je zoiets leren?Therapie.
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 21:54:

[...]

Er zijn je allerlei mogelijkheden aangeboden en alles heb je afgewezen.

Wil je oplossingen/ideeën of aandacht en knuffels en hoe erg het allemaal is?

Zo dat is hard..

Ik probeer juist open te staan voor anderen, anders had ik niet de moeite genomen om die Lap tekst te tikken. Aan een virtuele knuffel heb ik niks. Ik heb net Borne geprobeerd te bellen en probeer ik zo weer. Ik wil juist voorkomen dat het hier bij mij intern escaleert. En als ik aandacht had willen hebben had ik het op een andere manier gedan. Niet om tips en advies gevraagd maar stommer dingen denk ik.
anoniem_251835 wijzigde dit bericht op 23-04-2017 22:33
Reden: Mocht niet
% gewijzigd
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 21:58:

[...]

Therapie.Ik heb al 7 jr cgt, dgt, emdr, mbt, en po gehad. Therapie is niet het walhalla voor een psychiatrischpatiënt hoor
door te geloven wat je therapeut zegt. als jij steeds je eigen plan in je hoofd trekt, werkt therapie niet.

als hij zegt dat jij de moeite waard bent, geloof dat dan gewoon. hij heeft ervoor geleerd, vertrouw er maar op.
quote:Poedermelk schreef op 23 april 2017 @ 22:00:

[...]

Zo dat is hard..

Ik probeer juist open te staan voor anderen, anders had ik niet de moeite genomen om die Lap tekst te tikken. Aan een virtuele knuffel heb ik niks. Ik heb net Borne geprobeerd te bellen en probeer ik zo weer. Ik wil juist voorkomen dat het hier bij mij intern escaleert. En als ik aandacht had willen hebben had ik wel in mn n hals er n op mn voor hoofd gesneden..

Je schrijft een OP waarin je vertelt dat je nog nooit zo ernstig geautomutileerd hebt als nu, dat je zulke erge dingen hebt gedaan die niemand doet en dat zelfs jij geschrokken bent. En dat je bang bent dat het heel erg escaleert.

Dan bel je de crisisdienst.

Dan neem je contact op met Sensoor of 113.

Je belt je psychiater en therapeut.

Meer opties zijn er niet. Wij kunnen je niet helpen. Niet met dit.

Daarom zijn dit soort onderwerpen verboden.
quote:talitha91 schreef op 23 april 2017 @ 21:58:

[...]

HOE doe je dat.

Kan je zoiets leren?

Therapie, lijkt mij.

Dat bedoel ik met dat wij je hier niet mee kunnen helpen. Dit is een forum waar je, als je mazzel hebt, ervaringsdeskundigen treft of lotgenoten. Wij hebben niet voor jouw problematiek doorgeleerd.

Mijn tekst was een reactie op jouw opmerking dat je psych en de peut jou , in jouw ogen, niet de moeite waard vonden. Ik denk dat je onderscheid moet maken in professioneel contact en vriendschappelijk contact. In hun professionele relatie met jou zagen ze kennelijk geen reden voor acute actie. En dienen ze ook tot op zekere hoogte afstand te houden. Dat zegt echt niets over hoe waardevol ze jou als mens vinden. Er zijn maar bijzonder weinig mensen die een ander mens niets waard vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Pas de post van 22.00 even aan.

Expliciet schrijven erover, ook de plannen daartoe zijn niet toegestaan.
quote:Poedermelk schreef op 23 april 2017 @ 22:02:

[...]

Ik heb al 7 jr cgt, dgt, emdr, mbt, en po gehad. Therapie is niet het walhalla voor een psychiatrischpatiënt hoor

Dan stop je er mee en blijft het zoals het is.

Het is niet het walhalla, maar wel de enige optie tot hulp.

Of je laat een gebedsdienst doen.

Of je laat je dopen.

Of je laat je ritueel reinigen.
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 22:04:

[...]

Je schrijft een OP waarin je vertelt dat je nog nooit zo ernstig geautomutileerd hebt als nu, dat je zulke erge dingen hebt gedaan die niemand doet en dat zelfs jij geschrokken bent. En dat je bang bent dat het heel erg escaleert.

Dan bel je de crisisdienst.

Dan neem je contact op met Sensoor of 113.

Je belt je psychiater en therapeut.

Meer opties zijn er niet. Wij kunnen je niet helpen. Niet met dit.

Daarom zijn dit soort onderwerpen verboden.Ah. Toch wel handig, zo'n OP. Scheelt mij weer typen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

[...]

Zo dat is hard..

Ik probeer juist open te staan voor anderen, anders had ik niet de moeite genomen om die Lap tekst te tikken. Aan een virtuele knuffel heb ik niks. Ik heb net Borne geprobeerd te bellen en probeer ik zo weer. Ik wil juist voorkomen dat het hier bij mij intern escaleert. En als ik aandacht had willen hebben had ik wel in mn n hals er n op mn voor hoofd gesneden..wat hoop je hier te krijgen ?
Talitha=poedermelk?

[...]

Zo dat is hard..

Ik probeer juist open te staan voor anderen, anders had ik niet de moeite genomen om die Lap tekst te tikken. Aan een virtuele knuffel heb ik niks. Ik heb net Borne geprobeerd te bellen en probeer ik zo weer. Ik wil juist voorkomen dat het hier bij mij intern escaleert. En als ik aandacht had willen hebben had ik wel in mn n hals er n op mn voor hoofd gesneden..

Doe nou eerst eens even rustig.En schrijf niet van die dingen zoals je laatste zin.

Mag ook niet op dit forum.Dus voordat je een ban krijg:stop daarmee!

Wees eens lief voor jezelf.Kijk heel even naar de goede dingen,zoals je therapie.

Ik weet niet wat dat is waar je naartoe hebt gebeld maar blijven bellen.Crisisdienst,sensoor (wat ook makkelijk is omdat je kan chatten)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2017 @ 22:06:

[...]

wat hoop je hier te krijgen ?

Vraag ik me nu ook af. Misschienh erkenning, ik moest het even kwijt. Net zus gebeld, half uur rijden maar is onderweg. Blijft slapen. Sensoor hang ik nog in de wacht tel gaat nogsteeds over.

Ik doe echt mn best wel.
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 22:07:

Talitha=poedermelk?Nee, ging even mis bij BGB.
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 22:07:

Talitha=poedermelk?Nooit van gehoord. Ik ben Linda. Ik zal mn eerder post editen
quote:Poedermelk schreef op 23 april 2017 @ 22:12:

[...]

Vraag ik me nu ook af. Misschienh erkenning, ik moest het even kwijt. Net zus gebeld, half uur rijden maar is onderweg. Blijft slapen. Sensoor hang ik nog in de wacht tel gaat nogsteeds over.

Ik doe echt mn best wel.Goed dat je hulp in hebt geschakeld. Typ (binnen de regels) hier gewoon rustig door tot je zus er is of Sensoor op neemt. Komt goed
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:talitha91 schreef op 23 april 2017 @ 22:12:

[...]

Nee, ging even mis bij BGB.

yep

Al moet ik zeggen dat ik na loepen toch twijfels had
quote:Poedermelk schreef op 23 april 2017 @ 22:12:

[...]

Ik doe echt mn best wel.dus je zus vindt jou de moeite waard. Hoe fijn is dat?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2017 @ 22:15:

[...]

yep

Al moet ik zeggen dat ik na loepen toch twijfels hadSnap ik. Ik herken dingen in TO. Maar ken/ben TO niet. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven