Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Beigekome Sabien
Tis eg wel kout mee blote sokke.
Ag rijke Babsje tog Magge je voete wel in zoon voeteverwaremingszakding?

Dees hep zellufs een afstants bedienink.
Heee Liesje,

Ja hoor wu sijn weer helegaar vris en vruiteg bij gekome. Alleen ware we ook een beetju sielug want onse jasse, van meneer Kruishaar en mij, ware gesteelt gestoolt, gejat. Dus wu hoefde niet op onse blote sokken, maar wel met sonder jas. Gelukkeg hadde we wel alles deruit gehaalt. Alleen me strippe kaart en me kouwe gum sat er noch in. Maar mu sleutels en me gelt hat ik noch wel. En hut was heul errug kout. Ik bibbert er bijna noch steets blouw fan de kouw fan

En een paar on verlate hadde daar waar we ware ruite van een paar huise stuk gegooit. Dus moest meneer Kruishaar sogtends in alle froegte met se sgroefmasjiene en hout het digtmake.

Ik wort er al tijt een beetje treurig fan dat er sulleke sukkelige ijkuls sijn die dinge stele en kapot vernielen, terwijl wij soow ons best daar doen om hut leuk te make foor iedereen. Sommige mensen kunne dat niet waar deren...
Wallie!!!!!!!! Mijt we hebben je vermisd! Geen uitspraak van tot jij naar de mavo weg futtreckt hor! Je bengen havette of je bengut niet! Havettes roel forevver weedjewel weedjenied? Al blijvie 10 (drie) kir zitten!

:hukks:
Ga in therapie!
Dem, sonder jas naar huiz. Wat naar. Hat je ons beeter kunne belle, dan hat mannelies julie wel efe gehaalt en naar huiz gebragt.

Wadt un ongeloofelukke ijkels hep je ook. Hoe haal juh het in je botte piemol om te steele en klavers in te gooije. Ik wort er helegaar boos van
Dat is liev fan je Liesje, maar we konde later gelukkig fan iemant jasse lene (niet sulleke dikke, maar hut was tog vijn) dus toen hadde wu hut niet so kout meer.

En gullukig hadde ze niet me muts gejat, daar was ik heul blij mee, want dat is een spesjaale muts die ik fan meneer Kruishaar heb gehat.

Ik ben hut meest boos dat mense daar op die mooje plek sulleke dinge doen.

Je weet nu hoe trotsig ik daar op ben en ik fon het ook soow leuk om jouw en mannelies alles te late sien.

Sijn jullie weer goet bij gekome?

Wallie, Kajla hep gelijk. hut geef niet als je faak spijbult, je blijvt een egte Havette.
Sjeemug: ik zie aalemaal dansedte piemols!
Harrie, ik sag hut ook allemaal dansende piemols. Vollegens mij is dat nou de horlepiep.
Ja, een hoor-le-Piep Sjo! Wel ontvallent dat het vilmpje van 19-85 (achtenvijvtuch) is! Blik baar seld zaam billd maatriejaal!

Waro shreiv ik me in? Koekkie?

Sabbien, je jat gejast? Wad verseluk! Ik hoop voor jouw tot het dak/jas losers waren tot ze hun egt voor tegen de kauw nodich hadden. Gelukug heb je je kouwe gum noch!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 02 februari 2009 @ 21:06:

[...]

Wel/ligt heb ik een tibb. Is het mogenluk dat Bokje zij/haar kreeft tyfustijt over doende kweijd ken in het berufte >>werkje>>. Onvertweifelt heb de juf haar stringkende best gedaan voor een pragtig werkje te finden tot roepdingen met ennege huppel zevenstandig in mekaar kennen klutslullen.

Maar! Dog! Als Bokjje futtelt krygt: het móédt zów! dan is hut wel/ligt geen kont sentrasie kamp publlem is maar meer een kont tege de krip publlem. Tot hij jut op ze ijge onfulfolchbare wijzen wil doen en nied op de onfulfolchtare weijzen van de JuF.

Je kende juf tus is vorstellen bewijze van Esprit mend een ander/zortugge opdragt te geeve waar in de roepdingen meer de vrijje voed krijge voor der ijge ets pressie. En dan kaike hoe of het Bokjje regeerd.Kaj ik vin jou pedofiele kennes boven kijf. Maar horis. Het gaadt de juf niet om ets pressie en kreje tyfus tijd. Het gaadt hullie derom dat hei werrukjes kan doen. Doet wat ze zegge. Braaf is. En dat binne de aangeweze teit. Dus ze zule de sergestie nie zien assen oplozing. Hillaas...
quote:dubiootje schreef op 02 februari 2009 @ 16:29:

Liedje, wat moed ik mijn forstellingen bij een twee(4) de hans drolmops? Is dat deur een die zelv ken loop-e?

Nou deze lope nie self wandt ze zein gepindt aan een sgerp plastiek. maar wel heul out alvolgens hudt eten ket. DTP dajje der zure ribsinge van kreigt.

Walleke, hoe veul jei ook zpijbelt je wor der alleen maar Meer Haventa van!!! Alteit wekkom hiero hor! jei hoorte bei!
Sebien zonder jas

krijg jet alras

kout met dit weer

jij en je menhir

vedde kom ik nie vennavend mijde. Ik moe slapies doen...

turstus!
Ik fing je digt deurs kwaleketeiten nog boven keif zo op dit late urr Liedertje lief!

Wad het Bokkje aanbetrevt, volgersmijn snap jij mijn wel ma denk je tot de JuF dit nie snap of/wel vingt. Het gaad haar dus Drom tot de roepdingen niet al 1 van a na w komen (werk je af?/.>) ma rook tot ze via b, e, f, h, g en zee vord bij w komen.

Geen af spraken van did ten dis keuzie te verstellen?

ik gaad ook slapie doen, trusters zusters!
Ga in therapie!
goeiesmorgens liefe havettes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoi Margje!
Choele molchen!

Did is fo juli:

Eed smakeloos!
Ga in therapie!
Ik ga dee-norrm karjeren en toedeldoen vandaag, hulpen juli mijn meei?
Ga in therapie!
Ah lekkur! Ik was mijn ontbeit al fergeten en schuif gezelig hier aan, senks Kajla!
Goedeldemolgen Loesje! Wat een knuvelige a/v-taar heb je! Covi?
Ga in therapie!
Graag, doe maar een expreszo.
Dat komp goet uid, die had ik peronchelluk al gemaakd! En helemaal espres kwamtie met een moye swan deur ruit!

Ik gaad voor de zen zee joo.
Ga in therapie!
ik gaat jouw wel helpe hoor, ik kan de deur tog nie uit tot fanafont er komt en meneertje foor de oven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven