Matras ikea

25-04-2017 20:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allen, weet iemand hoe de matrassen van ikea zijn verpakt? Gewoon de standaard 1 persoonmatrassen. Ik probeerde het te vinden online maar niks gevonden.
In zilverfolie. Met een strikje.
Ik heb een paar jaar geleden er een gekocht doe was vacuüm opgerold. Een rol van een halve meter doorsnede.
Opgerold
Er zijn 2 soorten

1 vacuüm verpakt die je 3 dagen moet laten liggen na uitpakken

2 een matras kant en klaar in plastic.
Sorry, ik kon het even niet laten

Gewoon in stevige plastic zak en de duurdere matrassen met een laag karton rond de randen.
Mijn ouders hebben ooit een klein vrachtwagentje geregeld (bestelbus was niet beschikbaar) om een matras van 140 te halen. Bleek hij opgerold te zitten en had zo in de gewone auto gepast.

Maar verpakkingsafmetingen staan toch altijd op de website?
Opgerold, kon er diezelfde avond op slapen .
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Ik ken ook inderdaad alleen de twee varianten; opgerold of niet. Maar je kunt ze ook thuis laten bezorgen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ze zijn niet allemaal opgerold. De dikkere en stevigere matrassen (waaronder die van mij) niet.
De mijne was opgerold en moest een paar dagen luchten. Was 17 kg, wat ik niet zelf dragen kan.
Opgerold in vacuumgezogen zakken en tape eromheen geplakt. Er kon na een uur luchten meteen op geslapen worden.
Dank jullie wel voor de reacties! Aan jullie reacties te zien zijn ze meestal opgerold dus daar zal ik dan op letten in de winkel. Ik heb gewoon een simpel matras nodig voor mijn dochter haar bed , en er is aanstaande zondag een actie. Ik vind thuis bezorgen best duur bij de Ikea eigenlijk, vandaar ik het liever zelf haal. Maar dan moet ik het wel mee kunnen nemen natuurlijk haha
Ik heb een tweepersoonsmatras op de fiets meegekregen vorige week. Het is geen aanrader maar als het niet anders kan, is het mogelijk.
quote:Zelena schreef op 25 april 2017 @ 21:56:

Ik heb een tweepersoonsmatras op de fiets meegekregen vorige week. Het is geen aanrader maar als het niet anders kan, is het mogelijk.Zo! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Ik heb gelukkig wel een autootje
quote:_Druifje_ schreef op 25 april 2017 @ 22:02:

[...]

Zo! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Ik heb gelukkig wel een autootje Het matras was vastgebonden aan de bagagedrager en het frame aan de zijkant van de fiets. Het was geen aanrader. Voor een kleine afstand was het nog goed te doen.
Ik heb een matras van 1,60 x 2,00 meter. Dat kwam gewoon plat en is zo zwaar en onhandelbaar dat we hem met drie man door het trapgat hebben moeten duwen

Het staat gewoon bij het artikel.
Wat is de actie? Kan niks vinden op de site.
Ik ben ook benieuwd naar de aktie. Ben ook op zoek naa een matras.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ikea Zwolle heeft voor Ikea family leden 20% korting op alle matrassen. Is alleen in Zwolle ivm paar jarig bestaan geloof ik
Haha oo wat erg, echt niet gezien. Inmiddels heb ik het gevonden , handig Thanks!quote:Pumps_italiaans schreef op 25 april 2017 @ 22:17:

[img]http://www.ikea.com/nl/nl/images/produc ... 605_S4.JPG[/img]

Het staat gewoon bij het artikel.
Matras van 140 x 200 was 9 jaar geleden opgerold.

Paste gewoon in een grote koffer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven