Feliway ruikt raar

26-04-2017 08:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen met ervaringen met Feliway. Ik heb gisteren de verdamper ontvangen en 2,5 uur in het stopcontact gehad. Toen rook ik een muffe, branderige lucht en heb ik hem eruit gehaald. Ook was hij warm en het filter bruin geworden. Ik heb gelezen dat warm worden normaal is, maar hoe zit het met die lucht en het bruine filter? Ik durf hem nu niet aan te laten als ik niet thuis ben, terwijl dat juist is waarom ik hem gekocht heb. De spray gebruik ik ook om op de plekjes waar de katten liggen te sprayen. Ik denk dat mijn kat uit stress z'n buikje kaal likt en ik wil kijken of dit helpt.

De spray heeft wel effect, in zoverre dat mijn kater al twee dagen niet meer op het matje voor de kattenbak ligt. Wat misschien dominant gedrag was naar mijn wat onzekere kat.
Is niet normaal, contact opzoeken met Feliway (website)

Niet meer gebruiken, ik had het dus ook en Feliway stuurde mij kosteloos een nieuwe op.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb nooit een geur geroken.
Ik zou het overigens ook niet vertrouwen met een verbrandde geur.
Die stekker mag zeker niet verbrand ruiken. Kijk ook uit waar je hem plaatst, ik heb op de muur wasr de stekker een maand gezeten heeft een enorme olieachtige vlek gekregen door de damp. Gelukkig wel vergoedt gekregen van de fabrikant.
Dat filter klopt, door de warmte kan het vloeistof van de feliway opgezogen worden via het filter en uitgestoten worden via de lucht.

Ik heb feliway zelf nooit geroken. Is de feliway niet over de datum? Weet eigenlijk niet of dat kan
Ik heb Feliway en zooplus een berichtje gestuurd. Mijn vriend ruikte het overigens niet echt, maar ik ben vaak gevoeliger voor luchtjes.

Hebben jullie positieve ervaringen ermee?
Bij mij wordt dat ding ook bruin en warm, maar nooit een geur geroken.

Ik heb wel t idee dat de katten er wat rustiger door zijn, maar dat kan ook voor mezelf placebo effect zijn, haha. Ik ben er in ieder geval wel tevreden over.
Verlang naar wat je al hebt
Ja, Feliway heeft hier heel erg goed geholpen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ja feliway werkt goed mijn twee katten gaan vechten met elkaar als ik geen feliway heb. Zo erg zelfs met wonden en al. Ik ruik het niet ding word wel warm
you go girl
Ik heb dit ook weleens gehad en heb Feliway toen via Instagram een berichtje gestuurd; ik kreeg meteen een nieuwe stekker opgestuurd.
Feliway kan je kat wel wat ondersteunen, maar is als zodanig alleen symptoombestrijding.

Als je vermoedt dat je kat lijdt onder chronische stress is het zaak de oorzaak te achterhalen en weg te nemen/ om te buigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven