Handzeep

29-04-2017 13:30 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke handzeep gebruiken voor de kinderen?
quote:--ik-- schreef op 29 april 2017 @ 14:03:

[...]

Ja meerdere malen, gisteren nog. En dat heeft hier niks meer te maken! Mijn dochter heeft droge handen en kreeg bij etos geen antwoord dus ik vraag het hier. Maar ik word nu blijkbaar meteen in bepaalde hoek gedrukt en krijg geen normaal antwoord, jammer.Niet zo gek toch gezien je postgeschiedenis en vooral ook de manier van vragen in je OP. "Handzeep welke"!! Het staat er nog net niet maar het kan ook anders hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan smeer je ze in na het wassen. Gewoon met goedkope niet speciaal voor kinderen handcrème.
Dove. Lekker!
Gewoon zeep en dan wat vaseline of olie op de handen. Gewone olijfolie doet het heel goed.
Gewoon, zeep. Welke lekker ruikt. Nooit aan gedacht speciaal voor de kinderen andere zeep te halen (oké, op die ene flacon met een Minion na dan ).

Maar... juist nu moet je geen antibacteriële zeep maar een voedende zeep gebruiken en daarna er een handcrème op smeren. Helpt beter tegen droge handen dan steeds opnieuw de handen te ontvetten door het inzepen. Ambachtscrème is hier een goed werkende handcrème, mijn man heeft winterhanden en daar werkt het zelfs goed bij. Te krijgen bij o.a. Intratuin.
Nou dan ga ik maar geen unicura meer gebruiken als ik dit zo allemaal zo lees. En nu maar neutral of gewone handzeep.

Heb ze net ingesmeerd met handcreme.
Lidl, een euro.
quote:Knuffelheks schreef op 29 april 2017 @ 15:31:

Lidl, een euro.

Ja, of de handzeep van de Aldi, kost ook niks.

En voor het douchen lekker de waslotion met pH 5,5.
Ik wist serieus niet dat er handzeep voor kinderen bestond
quote:Knuffelheks schreef op 29 april 2017 @ 15:38:

Ik wist serieus niet dat er handzeep voor kinderen bestond

Tijdje terug zag zoon een " stoere" jongenszeep met soort inktvis erop. In de aanbieding, dus meegenomen. Je gelooft het niet... drukte je op het pompje dan kreeg kind een stempel van inkt op de hand. Stempel weggewassen met zeep= handen goed gewassen

Wat ze wel niet verzinnen....
Gewoon, Lidl, Kruidvat, iets wat in de aanbieding is..
Gewoon de zeep die wij ook gebruiken
Ecover, maar die gebruik ik ook voor mezelf.

Waarom moet een kind in hemelsnaam een andere zeep dan de zeep die je normaal op het aanrecht hebt?

En als ze zulke droge handen heeft, hoe vaak moet ze ze wassen dan?
gewoon wassen met water als de handjes niet al te vies zijn en anders met een zeep zonder desinfect die maakt de handen ook droger. Anders gewoon zo'n lekker blok zwitsal ruitk altijd lekker ook voor wat oudere kinderen.
you go girl
quote:MoirenPhae schreef op 29 april 2017 @ 17:08:

En als ze zulke droge handen heeft, hoe vaak moet ze ze wassen dan?

Twee keer per dag volgens TO.

Maar ik vind dat moeilijk te geloven i.v.m. de andere topics van haar hand.

Of anders is de definitie van 'droog' misschien anders dan gemiddeld.
quote:Courage-- schreef op 29 april 2017 @ 17:58:

[...]

Of anders is de definitie van 'droog' misschien anders dan gemiddeld.

Ik ken haar andere topics niet.

Ik vind aparte kinderzeep wel heel bijzonder.
quote:Courage-- schreef op 29 april 2017 @ 17:58:

[...]

Of anders is de definitie van 'droog' misschien anders dan gemiddeld.Ik heb ook altijd direct droge handen na het handen wassen. Met welke zeep dan ook. Dus ik smeer ze meteen daarna in.
Ik heb zelf ook erge droge handen en gebruik of de zwitsal cremezeep in pomp de vloeibare dus, en als het heel erg is gebruik ik douche olie dat doe ik in een leeg pompje dan kan ik toch mijn handen wassen maar dit droogt helemaal niet verder uit.

En ik gebruik s'avonds voor ik naar bed ga aquaphor van eucerin is erg vettig maar helpt echt heel goed.

En bij de Etos kreeg ik vorige week een handserum dat kan ik verdragen en dat komt niet snel voor,ik reageer op bijna alle producten.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven