Opeens lippen enorm vervellen/branderig
zaterdag 14 juli 2007 om 14:40
Hallo,
ik hoop dat iemand dit herkent. Ik heb over een paar dagen een behandeling aan mn kaak en, al klinkt dit raar, wil dus dat mn lippen gezond zijn/goed aanvoelen.
Maar sinds gister gaan mn lippen opeens vanuit het niets branderig aanvoelen en vervellen (niet glad oppervlak) en er gaan waarschijnlijk ook scheurtjes ontstaan.
Ik heb dit weleens eerder gehad en toen duurde het zelfs een week.
sos lip balsem helpt niet.
Weet iemand hoe dit komt er hoe je ervanaf komt?
Ik vind het echt een vaag verschijnsel,
Bedankt!
zondag 15 juli 2007 om 19:51
Ik heb het ook gehad en bij mij is het een allergische reactie op metaal o.i.d. Alleen rond mn mond heb ik er last van! Het voelde branderig, scheurtjes, vaseline en andere labello-achtige dingen hielpen niet, en het deed pijn, een soort mini-ontstekinkjes onder de huid van mn lippen.
Ik ben naar de huisarts gegaan en heb hydrocortison zalf (niet de creme) voorgeschreven gekregen. Daarmee gaat het goed over. Het komt nog wel eens terug als ik lippenstift op doe, maar gloss gaat gelukkig wel goed.
Misschien dat dit je iets op weg helpt? Succes!
Ik ben naar de huisarts gegaan en heb hydrocortison zalf (niet de creme) voorgeschreven gekregen. Daarmee gaat het goed over. Het komt nog wel eens terug als ik lippenstift op doe, maar gloss gaat gelukkig wel goed.
Misschien dat dit je iets op weg helpt? Succes!

zondag 15 juli 2007 om 20:59
zondag 15 juli 2007 om 22:20
quote:
oh bedankt ik kon hem echt niet meer vinden!
Bij mij was het pas na een week over. Ik vind het ook smerig die vieze ophopinkjes, scrubben helpt niet.. Gek is dat, dat dat opeens van een of andere moment gebeurd! Broeger had ik er geen last van...
Stond gewoon halverwege de pagina hoor, misschien ook nog een leesbril aanschaffen?;):P
oh bedankt ik kon hem echt niet meer vinden!
Bij mij was het pas na een week over. Ik vind het ook smerig die vieze ophopinkjes, scrubben helpt niet.. Gek is dat, dat dat opeens van een of andere moment gebeurd! Broeger had ik er geen last van...
Stond gewoon halverwege de pagina hoor, misschien ook nog een leesbril aanschaffen?;):P