In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Sterkte voor iedereen die haar moet missen.
Sterkte
Vroeg me juist vanmiddag af wanneer het een jaar geleden zou zijn dat Myleen overleed. Maar dat is dus ook precies vandaag...

Sterkte voor iedereen die haar mist

En een aai voor de poezels (Floyd was verliefd op mij volgens Myleen )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2017 @ 19:32:

Vroeg me juist vanmiddag af wanneer het een jaar geleden zou zijn dat Myleen overleed. Maar dat is dus ook precies vandaag...

Sterkte voor iedereen die haar mist

En een aai voor de poezels (Floyd was verliefd op mij volgens Myleen )

Je kunt een keer op de koffie komen en kijken of dat nog steeds zo werkt

Momenteel is Floyd volgens mij vooral verliefd op zijn dekentje.
668, the neighbour of the Beast
Oh dat zou echt leuk zijn!

Ik weet even niet uit mijn hoofd in welke regio je woont. Maar zou ik zeker leuk vinden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nooit meer hier maar voor altijd in zoveel herinneringen.

Sterkte voor iedereen die Myleen zo lief had
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2017 @ 19:56:

Oh dat zou echt leuk zijn!

Ik weet even niet uit mijn hoofd in welke regio je woont. Maar zou ik zeker leuk vinden.Zeeland!
668, the neighbour of the Beast
Oh en dat we na die meet bij thuiskomst allemaal etenswaren in onze tassen vonden die Myleen zelf niet gebruikte maar ook niet wilde weggooien. Ik zal nooit meer frambozen puddingsaus eten zonder aan haar te denken
Is niet in de buurt maar wel een mooi ritje Ik PB je wel even.
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2017 @ 20:15:

Oh en dat we na die meet bij thuiskomst allemaal etenswaren in onze tassen vonden die Myleen zelf niet gebruikte maar ook niet wilde weggooien. Ik zal nooit meer frambozen puddingsaus eten zonder aan haar te denken ik kwam het topic wat ik daarna had geopend van de week nog tegen, ze had zo'n schik dat ze ons die zooi in de maag had gesplitst
Ja he volgens mij had ze zichzelf ook al verraden toen we nog in de keuken stonden maar ze wilde het absoluut niet meer terug nemen allemaal.

Wat voor topic had je dan geopend: wie wil er sultana's met bananen-abrikozensmaak en een megafles chocoladesaus?
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2017 @ 20:21:

Ja he volgens mij had ze zichzelf ook al verraden toen we nog in de keuken stonden maar ze wilde het absoluut niet meer terug nemen allemaal.

Wat voor topic had je dan geopend: wie wil er sultana's met bananen-abrikozensmaak en een megafles chocoladesaus? deze
Of perziken-op-sap (ofzo). Ik ken de anekdote

Dat ik daarover hoorde moet in 2011 ofzo al geweest zijn. Weet nog steeds niet precies waarom ik pas in 2015 naar de barbecue ging. Toen direct voornemens gemaakt voor 2016 maar ja.........

Heb bij een tweede ontmoeting nog wel een deel van kerstpakket en toebehoren overgedragen. Achteraf gezien nogal een impulsief spontaan plan van beide kanten. Heel grappig. En schuchter studentpersoneel slechts één keer durven vragen of we niet nog wat wilden hebben.
Wow dat zo'n topic dan gewoon bewaard is... geweldig toch

2011 jeetje. Zes jaar terug alweer, wat kan er veel veranderen. Ik had dus wel goed onthouden dat het frambozensmaak was ;)

Weet ook nog dat we met een mannetje of 8 stonden af te wassen maar dat het echt onmogelijk was om MV even op een stoel te laten zitten Snapte later wel waarom ze steeds in de buurt van de keuken en onze tassen wilde blijven.
Een jaar.. zo kort.. Denk nog vaak aan haar. Ik ben blij Mv gekend te hebben.
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2017 @ 20:18:

[...]

ik kwam het topic wat ik daarna had geopend van de week nog tegen, ze had zo'n schik dat ze ons die zooi in de maag had gesplitst Was voor mij de lach van die dag .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik mis je MV.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Roos, ik heb het topic ook weer even gelezen. Ook ik was de blijde ontvanger van perziken in blik. Wat hebben we gelachen die dag. Passie en ik ruzie met dat tentdoek. En als ik dan weer een rode orchidee zie......
1 jaar geleden.

Lieverd wat heb ik jou gemist!

Herinneringen aan jou zitten in mijn hart en in die van onze kinderen. Je wordt ook door hen vaak liefdevol herdacht.
Thee, wat hebben wij gelachen!! Het was zo'n makkelijk uitklapbaar tentding!

Pijn in buik van het lachen

Ook zo met MV... Bij het opzetten van haar partytent.

Ik zag dat MV haar wangen stuk beet van het lachen. Ik: " Je waagt het niet!!

En ja hoor, daar kwam haar giebel lach... Tot aan schateren van de lach door ons beiden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven