Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Nog leuke plannen vanavond?

Wij gaan voor het eerst naar de Fun. Tot nu toe meerdere keren bij de Fata geweest maar die is vanavond dicht. Dus we zijn erg benieuwd hoe de Fun bevalt!
Alle reacties Link kopieren
Hier een lekker feestje op de planning. Rij er straks naar toe, zin in!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Vanavond club met minnaar. Nu al aan het stuiteren
Wij gaan voor het eerst een bezoekje aan een pc brengen. 6 mei club eroxx gekozen, spannend!!! Iemand tips? Wij zijn trouwens in de eind twintig
quote:canvas schreef op 29 april 2017 @ 16:56:

Vanavond club met minnaar. Nu al aan het stuiteren En? Hoe was het? Alleen met zn tweeën sex gehad? Of ook met anderen?
Wees meester en vormgever van jezelf
@Vlammetje en Canvas leuke avond gehad?

Wij waren dus voor het eerst naar de Fun. Hierbij mijn ervaring. Ik kan het alleen vergelijken met de Fata waar we meerdere keren geweest zijn en het blijft natuurlijk heel erg persoonlijk

Het was leuk om er een keer geweest te zijn! Het gerucht dat er alleen mooie mensen komen is hier volgens mij al vaker ontkracht, maar bij deze dan nog een keer. Er komen allerlei soorten mensen! Ik had het idee dat er misschien iets meer "mooiere¨ (ook dat is persoonlijk natuurlijk) mensen komen dan in de Fata, maar het is vrij vergelijkbaar.

De ontvangst vond ik heel erg slecht net zoals de website die ik vrij onduidelijk vond. Als je je dan wil profileren als een topclub dan is daar nog wel een verbeterslag mogelijk Ik ben dan ook blij dat het niet ons eerste parenclub bezoek was anders had me dat wel een wat onprettig gevoel gegeven.

De benedenruimte met dansvloer, restaurant en bar was qua inrichting niet echt onze smaak, maar goed het thema was wel mooi doorgevoerd. Het was heel druk. Bij de Fata heb ik het idee dat er meer zitruimte is doordat ze een grotere rokersruimte hebben en nog die ruimte ernaast. Overigens waren de dames achter de bar wel zeer vriendelijk! Het eten in het restaurant was ook prima!

Boven waren alle ruimtes wel echt mooier dan in de Fata vond ik. Ook veel meer kleinere ruimtes. En verschillende themas. Ik weet nog niet waar alles precies is haha maar het zag er allemaal goed uit! Ook voor de liefhebbers SM ruimte en sommige ruimtes kunnen op slot. Het bubbelbad en natte ruimtes waren ook mooi. Persoonlijk vond ik de tantra ruimte echt fantastisch! Lekker rustig dus daar heb ik heerlijk kunnen ontspannen en genieten.

We zullen zeker nog een keer gaan! Ook voor bepaalde thema avonden en feesten. Voor ons is zowel de Fun als de Fata ook ongeveer even ver dus we hebben nu voortaan keuze uit 2 clubs
Weet iemand hier trouwens wanneer je bij de Fun je "definitieve" pasje krijgt? We hebben nu een rood pasje wat 3 maanden geldig is. Ik weet ook niet of we nu voortaan sneller door de rij heen zijn, want mensen met een groen pasje mochten wel doorlopen.
Hoi Juniper en de rest,

Wij zijn dit weekend ook naar de Fun geweest. Het was voor ons de tweede keer in de Fun, maar ook de tweede keer ooit swingen. We waren ietsje minder zenuwachtig dan de eerste keer haha :-)

Wij hoorden dat de rij zo lang was, omdat ze aan het overschakelen zijn naar een nieuw pasjessysteem. Want het was inderdaad vervelend om een kwartier in de kou te staan. De eerste keer kregen we een rood pasje en deze keer (2,5 maand later) werd ie omgewisseld voor een groen pasje. Dus de volgende keer kunnen we gewoon doorlopen. We hadden het idee dat misschien wel de helft van de mensen voor de eerste of tweede keer naar de Fun gingen. Dat is wel een fijn idee, want dan voelen we ons iets minder een beginner tussen allemaal sexperts

We begonnen met de welkomstcocktail en hebben wat gedanst en een beetje naar mensen gekeken. Er waren twintigers en vijftigers, maar vooral dertigers en veertigers. Eigenlijk zagen de meeste mensen er goedverzorgd uit, iedereen deed wel z'n best om er mooi uit te zien. Er was een klein groepje van echt gespierde bodybuilders met knappe dames met misschien niet helemaal echte borsten en veel make-up, maar dat was een minderheid. Prima dat ze er zijn, maar het zijn niet types waar we op vallen. Ook waren er twee stellen die er echt ordinair uitzagen en wat uit de toon vielen. Maar in totaal waren er misschien wel 50 stellen of meer, dus genoeg om mee in contact te komen.

Hoewel dancemuziek niet ons favoriete genre is, vonden we de DJ eigenlijk supergoed en hebben we in het begin lekker gedanst en dat ging na het omkleden gewoon door. We konden eindelijk ons Marlies Dekkers Spider setje uitproberen. Die hing al zo lang in de kast en kon er eindelijk uit! Tja, je doet dat niet zo snel naar je werk aan...

Op de dansvloer zagen we een stel van eind twintig of begin dertig en daar raakte we mee aan de praat. Ze bleken Duits en Brits te zijn en op vakantie in Nederland. Allebei erg aantrekkelijke mensen vonden wij. We stelden voor om naar de jacuzzi te gaan en daar hebben we wat verder gekletst en wat geaaid. Vervolgens stelden we voor om een ruimte op te zoeken. We belandden in een ruimte die er een beetje uitzag als een vliegtuigcabine met een reeks kleine raampjes op een rij. Daar werd het al snel een hele wirwar van armen en benen en hebben we ongelooflijk geile seks gehad met z'n vieren. Wat een ervaring zeg! We hadden niet eens door dat er af en toe mensen zaten te kijken. Na afloop hebben we nog wat gegeten met z'n vieren en afscheid genomen. Daarna zijn we nog even naar de tantraruimte gegaan om na te genieten en even later bleek het al bijna vier uur 's nachts te zijn.

Wij hebben geen vergelijkingsmateriaal met andere clubs, maar de Fun was weer super en we gaan er in de toekomst zeker weer heen! Wel nemen we dan een dikke trui en jas mee, voor het geval we toch in de rij moeten staan buiten haha.
* dubbel gepost *
ontdekjeplekjes wijzigde dit bericht op 01-05-2017 21:17
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:OntdekJePlekjes schreef op 01 mei 2017 @ 21:16:

Hoi Juniper en de rest,

Wij zijn dit weekend ook naar de Fun geweest. Het was voor ons de tweede keer in de Fun, maar ook de tweede keer ooit swingen. We waren ietsje minder zenuwachtig dan de eerste keer haha :-)

Wij hoorden dat de rij zo lang was, omdat ze aan het overschakelen zijn naar een nieuw pasjessysteem. Want het was inderdaad vervelend om een kwartier in de kou te staan. De eerste keer kregen we een rood pasje en deze keer (2,5 maand later) werd ie omgewisseld voor een groen pasje. Dus de volgende keer kunnen we gewoon doorlopen. We hadden het idee dat misschien wel de helft van de mensen voor de eerste of tweede keer naar de Fun gingen. Dat is wel een fijn idee, want dan voelen we ons iets minder een beginner tussen allemaal sexperts

We begonnen met de welkomstcocktail en hebben wat gedanst en een beetje naar mensen gekeken. Er waren twintigers en vijftigers, maar vooral dertigers en veertigers. Eigenlijk zagen de meeste mensen er goedverzorgd uit, iedereen deed wel z'n best om er mooi uit te zien. Er was een klein groepje van echt gespierde bodybuilders met knappe dames met misschien niet helemaal echte borsten en veel make-up, maar dat was een minderheid. Prima dat ze er zijn, maar het zijn niet types waar we op vallen. Ook waren er twee stellen die er echt ordinair uitzagen en wat uit de toon vielen. Maar in totaal waren er misschien wel 50 stellen of meer, dus genoeg om mee in contact te komen.

Hoewel dancemuziek niet ons favoriete genre is, vonden we de DJ eigenlijk supergoed en hebben we in het begin lekker gedanst en dat ging na het omkleden gewoon door. We konden eindelijk ons Marlies Dekkers Spider setje uitproberen. Die hing al zo lang in de kast en kon er eindelijk uit! Tja, je doet dat niet zo snel naar je werk aan...

Op de dansvloer zagen we een stel van eind twintig of begin dertig en daar raakte we mee aan de praat. Ze bleken Duits en Brits te zijn en op vakantie in Nederland. Allebei erg aantrekkelijke mensen vonden wij. We stelden voor om naar de jacuzzi te gaan en daar hebben we wat verder gekletst en wat geaaid. Vervolgens stelden we voor om een ruimte op te zoeken. We belandden in een ruimte die er een beetje uitzag als een vliegtuigcabine met een reeks kleine raampjes op een rij. Daar werd het al snel een hele wirwar van armen en benen en hebben we ongelooflijk geile seks gehad met z'n vieren. Wat een ervaring zeg! We hadden niet eens door dat er af en toe mensen zaten te kijken. Na afloop hebben we nog wat gegeten met z'n vieren en afscheid genomen. Daarna zijn we nog even naar de tantraruimte gegaan om na te genieten en even later bleek het al bijna vier uur 's nachts te zijn.

Wij hebben geen vergelijkingsmateriaal met andere clubs, maar de Fun was weer super en we gaan er in de toekomst zeker weer heen! Wel nemen we dan een dikke trui en jas mee, voor het geval we toch in de rij moeten staan buiten haha.hoi wij waren ook in de fun zaterdag .meestal gaan we na de fata maar die was gesloten .we waren met een groep van 6 stellen .was idd een leuke sfeer .en als je het groene pasje had kon je wat sneller doorlopen maar alsnog duurt het te lang vind ik

Ben wel benieuwd wel groepje je iets te veel make up enzo vond hebben.lol
Haha ja we bedoelen het niet negatief hoor, juist in een pc wil je iedereen in z'n waarde laten. Het ligt aan ons, omdat we sommige mensen een beetje intimiderend knap vinden en dan voelen we ons iets minder op ons gemak. We durven dan niet echt op die mensen af te stappen. Is dat raar?
quote:OntdekJePlekjes schreef op 02 mei 2017 @ 08:34:

Haha ja we bedoelen het niet negatief hoor, juist in een pc wil je iedereen in z'n waarde laten. Het ligt aan ons, omdat we sommige mensen een beetje intimiderend knap vinden en dan voelen we ons iets minder op ons gemak. We durven dan niet echt op die mensen af te stappen. Is dat raar?Sowieso geen issue met 50 stellen of meer lijkt me. Dan is er zeker voor iedereen wel een stel te vinden die leuk, gezellig, geil is en bij je past.

Haha ja we bedoelen het niet negatief hoor, juist in een pc wil je iedereen in z'n waarde laten. Het ligt aan ons, omdat we sommige mensen een beetje intimiderend knap vinden en dan voelen we ons iets minder op ons gemak. We durven dan niet echt op die mensen af te stappen. Is dat raar?

Nee is niet raar, wel zonde!

Ik heb ooit eens een bizar mooie vrouw (francaise met bambi ogen en benen tot in de hemel) gesproken die daar dus zelf een beetje onzeker van werd, dat mensen vaak in eerste instantie niet op haar af durfden te stappen in een club of op een feest, altijd een beetje afstand hielden.

Een compliment maken in het voorbij gaan kan natuurlijk altijd, dat vind iedereen leuk! Net als gewoon een praatje zonder bijbedoelingen.

Mag van mij nog veel meer gebeuren in een club! Die flirterige blik, complimentjes of een grapje op zn tijd, we moeten lol maken met zn allen op zo'n avond, geen schroom, je staat toch al in je ondergoed haha

Haha ja we bedoelen het niet negatief hoor, juist in een pc wil je iedereen in z'n waarde laten. Het ligt aan ons, omdat we sommige mensen een beetje intimiderend knap vinden en dan voelen we ons iets minder op ons gemak. We durven dan niet echt op die mensen af te stappen. Is dat raar?nee hoor niet raar.maar zou er wel op afstappen .dan zal je zien dat vooroordelen niet altijd kloppen.wij waren met een paar stellen en allemaal nepborsten zoals jij het mooi zegt lol.was benieuwd of je ons bedoelde .de meeste van ons zijn halfbloedjes dus licht getint .en de mannen blank en paar zijn idd gespierd .maar we komen voor het zelfde als jullie hoor

Haha ja we bedoelen het niet negatief hoor, juist in een pc wil je iedereen in z'n waarde laten. Het ligt aan ons, omdat we sommige mensen een beetje intimiderend knap vinden en dan voelen we ons iets minder op ons gemak. We durven dan niet echt op die mensen af te stappen. Is dat raar?Ik vond je post eerlijk gezegd ook nogal veroordelend klinken over de bodybuilders, de minder echte borsten en de 2 echt ordinaire stellen. Fijn dat je nu alsnog deze toelichting geeft.
Ja het zijn inderdaad vooroordelen! Bedankt voor de reacties!
quote:_Marana_ schreef op 02 mei 2017 @ 09:31:

[...]

Ik vond je post eerlijk gezegd ook nogal veroordelend klinken over de bodybuilders, de minder echte borsten en de 2 echt ordinaire stellen. Fijn dat je nu alsnog deze toelichting geeft.

Dat is het nadeel van schrijven he? Je hebt er geen intonatie bij, geen gezichtsuitdrukking. Toch las ik het niet zo. Meer als een opsomming en idd, wat de eigen reactie ook al was, meer haar probleem dan die van een ander.

Wat ik vooral fijn vind hier, is dat je het ook gewoon kunt vragen wat iemand bedoeld. Zo is het altijd weer snel uit de wereld.
quote:OntdekJePlekjes schreef op 02 mei 2017 @ 09:41:

Ja het zijn inderdaad vooroordelen! Bedankt voor de reacties!Dus volgende x gewoon gedag zeggen hoor
Dan hebben wij jullie ook gezien.

Tenminste zo lijkt het. We kwamen in de kleinere bar boven in gesprek met wat mensen die altijd naar de Fata gaan, maar door een tijdelijke sluiting nu uitgeweken waren naar de Fun.

O.a. een grappige kerel met een kaal hoofd die het hoogste woord had, en waar een paar mensen steeds zeiden 'x, ga nou 's zitten'.

Maar hij bleef maar ronddartelen en kakelen. Erg grappig.

En inderdaad liep er een supergespierde kerel rond. Uiterst vriendelijke man.
Hoi hoi, ik lees al een hele tijd mee maar heb hier nog nooit gereageerd! Hoe pakken jullie nu precies die thuisdates aan? Waar vind je deze mensen? (Zag sdc en de clubs natuurlijk al voorbij komen). Maar vinden jullie mensen ook wel eens gewoon tijdens een avondje uit?
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
quote:keesadam schreef op 02 mei 2017 @ 22:48:

Dan hebben wij jullie ook gezien.

Tenminste zo lijkt het. We kwamen in de kleinere bar boven in gesprek met wat mensen die altijd naar de Fata gaan, maar door een tijdelijke sluiting nu uitgeweken waren naar de Fun.

O.a. een grappige kerel met een kaal hoofd die het hoogste woord had, en waar een paar mensen steeds zeiden 'x, ga nou 's zitten'.

Maar hij bleef maar ronddartelen en kakelen. Erg grappig.

En inderdaad liep er een supergespierde kerel rond. Uiterst vriendelijke man.Hahaha ja dat klopt de drukke gezellige vriend hoort bij me vriendin .dat waren wij dus lol
quote:Jesseltje22 schreef op 03 mei 2017 @ 11:52:

Hoi hoi, ik lees al een hele tijd mee maar heb hier nog nooit gereageerd! Hoe pakken jullie nu precies die thuisdates aan? Waar vind je deze mensen? (Zag sdc en de clubs natuurlijk al voorbij komen). Maar vinden jullie mensen ook wel eens gewoon tijdens een avondje uit?

Ik heb 1x bij een bbq-verjaardagsfeestje contact gehad met een stel dat ook swingde, en dat me later via WA uitnodigde voor een trio. Via een pikant grapje kwamen we tot de ontdekking dat we vrijer waren qua seks dan anderen, maar dat leidde toen alleen maar tot het uitwisselen van onze telefoonnummers, je gaat dat niet te midden van je vrienden verder bespreken.

Verder heb ik echt nog nooit bij een gewoon feestje of zo zoiets meegemaakt, ik begin er zelf niet over dat we swingen en ik zie dat ook niet aan anderen.

Wij vissen dames en stellen dan ook altijd op van datingsites.
Heeft iemand ervaring met ultimate dream in Beek & Donk?

Ik kan er via google weinig over vinden, behalve dat ze pas sinds januari open zijn.

De zoekfunctie op het forum levert helaas ook niks op.

Foto's zien er opzicht goed uit, beetje kaal, maar wel modern en schoon.

We willen komende zaterdag misschien gaan. Anders wordt het Mistique ;)
Hoi Faith! Kan zijn dat we zaterdag ook gaan naar Ultimate dream! Is nog niet zeker! Wij zijn er met pasen geweest echter waren er maar 3 andere koppels! Wij kennen de nieuwe eigenaren een beetje omdat we ze al eens tegengekomen zijn ergens anders. De club is mooi, schoon, klein maar echt doordacht ingedeeld. Ze hebben 2 jaccuzzi's, echt heerlijk! Ze zijn voorlopig alleen op de zaterdag geopend maar willen uiteindelijk ook de zondagen en andere dagen open gaan. De tijden dan iets aangepast en meer naar de dag omdat ze buiten een mooi zwembad hebben. Wij zijn trouwens wel op Pasen zondag geweest omdat ze per uitzondering toen wel open waren.

Ik zie op sdc al verschillende aanmeldingen dus dat ziet er wel goed uit voor de zaterdag. De eigenaars, een koppel, zijn erg leuk en werken er hard aan om er iets moois van te maken. Zelf vind ik dit hoopvol voor de toekomst omdat het voor ons echt in de buurt ligt en we er altijd wel met een ander stel kunnen afspreken!
It's never too late start living!
Hoi Xeno 9988 !! Je hebt een PB. sorry dat ik niet eerder gereageerd heb maar ik was 8 dagen op vakantie
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven