Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Sebientje, hallo!

Me zokke zijn weer bloot, maar daar maakt ik geen russie ofer hoor. Stom ondurwerrup voor russie.
Baps! Ik ben je kwijdt op de sjet, hij doet raar. Ik ga je opniew bussen!
Ik ben jou ook kwijdt. Zit heule verhale te tikke!
quote:LunaBlue schreef op 04 februari 2009 @ 21:21:

Hut is maar goet dat dit niet as toppik op de relatsiepijlert staat. Want dan hat je fast bergu kommen taar gekrege.

Wat souw je zelluf as atviez geve?

Dadt sie je tegewoordich indudaat op ieder toppik bij relaasies truch kome "wat souw je je selluf as atviez geve". Lekkuh makkeluk.

Sabien ik hep niet ofer jouw gedroomt maar ik denk wel steets terug aan onse kowa afont. We gaan snel weer inspreeke. Gaan we wiejen.
Ow en Loesepoes fan me, ik kom schnell us efe met je sjette.

ik chaat nu naar bet. iK zit tod me kruin toe fol met koekepanne. Ik hat wel een heule lekkere. Een koekpan met meegebacke prij, kaaz en knofloock. Heerluk.
Lies, ik hep ook niet ofer jouw gedroomt, maar denk ook aan jouw en ik snap best dat Roel met je trauwe wilt En wieje lijk me leuk met jouw en Mannelies en meneer Kruishaar.

Ik hat wel ofer Liedje gedroomt een paar nagte trug en dat ze een ongesgoren vrugt hat bevalt.

Waar is Lied nu ijgenluk? Elleke keer as se een paar uur niet on the lijn is, denk ik dat se aan hut ongesgoren vrugt werpe is. Of is ze aan hut strijke?
so hier is mein verslag

ik hat dus mein fiedo diedo tieshurt aangetrokke same met mein wortelbroek en ik hat mein haren in een kuif gedaan sodat het net als froeger was

Toen wei binnekwame ware se net allemaal ouwe gouwe aan het draaien van kris kros en emcee hemmer. Dus toen hebbe we gejumped dat ging erg goet op mein el ee geers

Toen kwame se op en ging iedereen juiche en toen ginge er somaar bee haas op het podium (froeger gebeurde dat nooit maar toen hadde al die dames natuurleik nog geen bee haa's)

Ze ware mooi geworde en se zeiden joe bekwam bjoetiful womens of soiets en ik schreewen jes wie are

en toen ginge se singe en was ik weer feertien (12) en heb ik gedans en gesonge net als froeger en dagt nog ff dat ik misgien weer met hun sou trauwe enso. Maat toen ik buite kwam was alleen biljartbal daar, dus dat was wel een desdilussie. Maar toen die sei margje, morge ga ik de cee dees voor jouw lenen van het internet was ie bes weer lief
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:LunaBlue schreef op 04 februari 2009 @ 21:32:

Ik hat wel ofer Liedje gedroomt een paar nagte trug en dat ze een ongesgoren vrugt hat bevalt.

Waar is Lied nu ijgenluk? Elleke keer as se een paar uur niet on the lijn is, denk ik dat se aan hut ongesgoren vrugt werpe is. Of is ze aan hut strijke?

Yu=Hu!!

Lidy in da hauzzz... niks nie bevalle hor. Duurt denk ik tonno welleve al voelt ik netulek vananlalles deronder. Maar wad lieieieievvv Sebien dajjij van mein ongesgore vrugt droomt! Dad heb ik nog maar 1x gedaan ik hoop steeds om hem nog is te zien in me droom maar niks hoor. Watstie lief?

Ik moedt hardt toedeloeje om me leist af te krijge: derop staadt dat ik nu1 v%D moet kijke en da sallik dammar doen...
Ik denk ook boordurend aan Lied en of dat de geboortenis al begonne hep. En elkke keer komp ze dan tog weer even kijken nettof tot der niks is geuburd. Tus mij chok is streiken. Of se sit een chave d van d te kijke.

Sabien ik raad je af met wat meer rus spek over Bi Jank Ah te spreke. Ouwe sgoene vinnik nie egt een benaamding voor een havette, ook al is ze dan versgool gegaan. Bovending heb Bi sellev ok getrowut en volgersmijn is dat voor heur geen belemering voor toenasst fuckering te nemen.

Louche hep vandaag mij dag gemaakd Wánd:

zij sgat mijn zo 8 (twalf) jaar jongerder as tot ik beng!
Ga in therapie!
quote:LunaBlue schreef op 03 februari 2009 @ 12:53:

Goede dagen havettes,

Wat een avonduur Lied!

Ik hat noch fan ju gedroomt dat je fan de ongesgoren vrugt bevalt was. Hut was een heul lief klein roepding met zwarte stekelige haartjus. Zoooow sgattig.

Hoi Liefe Babs, helt op sokke, veel sukseks bij de reve lied datsie.

Kijk maa, Lied dat hat ik al fijv (8) vaginaas trug ook al gesgrijft.

Ik ga nu efe iets anderes doen dan komvoeteren. Al fast foor latur lekkur slape sgatte bouwten.
Slap sleker Sabien (for toestrax!) en soom dragt!
Ga in therapie!
ik gaat ook ten bedde

slaap lekker havettes en tot morge
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
sow liefe Ha Vetees

wad heppe juli feel geschrefe, ik hept noch nied goed bei gesoemd.

gaad alles goet met juli?

Ik komp eindeliks weer onder toedeloe leistjes gekrope.

Loes? hebbe se un fein fessie aan je opgedraagd, kwamt nog wel een spezjale kur sus tegen. Misgien wel ieds for un folgende Ha Vettekes feessie.

sanks for alle fingere luv

koekkie
enne for alle te bedde kruipende havet tes

Zweet dreams

Leuk Marg, die foto die je me mailde!

Helemaal in steil he!

TOBKOPN!

Leuke dansjes ook:

Maar leuk ferslag Marg, buddankt en laaps lekker!

Foor Lies!
Ohhhhhhh ik ben helegaar verast van het onbeitje met een ijtje. En hut is noch geen1s falenteins dach. Dank je liefe Loesepoes (hee dadt pasdt ook leuck bij je affaat er ).

Ik hep helaas niedt gedroomdt ofer de trauwerei van Roel en mei maar dadt kompt laachst onwaarsgeinluk omdadt ik oofer koekepanne met knovloock hep gedroomt.

Marg, wat sta ju leuk op de footo. Het plesier straald van ju af. En ju furslach is ook al so leuk. Nedt of dad ik er self bei was geweesd.

Cheniet van jullie dag. Ik moet helaas weer arbeiten. Maar morche furtrek ik lecker met Mannelies naar de feluwe (ja ja, didt keer egt) voor een wiekentje. Hep er nu al sin in.

for jullie alle keer.
Leuk, met Mannelies op de Fluwelen!

Maar suck sex met de arbeit feddaag, ook. Hoe bevalt je karjere daar nauw?

Goedemorgen andere mijden!

Foor juli ook kovi en tee, met een taartje:

Loezeliev, heb jei vannagt de wagt overons gehauwe?! Waffinnik dát lief van je!

Maar wanneer moet jij nou slapen?

Mei huisband snorkelde heul hart venagt. Heul hart. En hij hadt geeneens geen alky holl of dergliks gedronke! ?!! Ik sgijn dat ook te kunne momentaal dus we zein ijgelik de vermielje Snorkel-Bokje. Erfgenaam! Lek july te overmoeten!

Ik heb een feine zoort van rutsige dach in het vooronder. Efe stukkie naaie, naar de flos kuttige, slapie doen... Laat mei maar sgreive!!!

Hoop dat voor mijn Ha!!! Vettes! het ook een bevreemdende dach wort en da al july droome uit moge koome...
Mogguh Havettekes!

Ut is fooral een vroege morruge, moet roepdinge weg brenge. Eve kijke of Oudste Boekje niet trug in bet is gekrope.
Hooi Lied Snorkel-Bokje!

Ben nauw egt niewsgierig aant worddun naar de naam van juli jongste telg

Ha Baps! Goedesmorgen foor jouw en de boekjes (f)
Ha Loesepoes, hoe was je nagt?

Ut roepding zit ze sgoene aan te doen. Handig, puburs: allus kom vanzellluf op tijt goet.
Ja Babsie, de nagt werd vanzelf weer dag

Handig die pubers!

Mijn roepding plaste in mijn bed vannagt..
Nou ik weet niet met mij droome...

Ik heb gedroomt vennag dat Mondriaan een pwentie list was, je weet wel net als Zeur rat, aleen hij maakte hele grote punte?!?

Warom droom ik nou niet over fuckering?

Goedemogen almaal! Zuk5 vandaag met de flos kuttige, de reedvandalisatie en de toedeledokie lijsten!
Da doen me roepdinge nooit, in mijn bet plasse. Gelukkug ook niet in zullie eige bet.

En je kant zo met ze lagge, ik vin ze heul leuk op deze leef tijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven