Napraattopic deel 82
woensdag 3 mei 2017 om 13:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 3 mei 2017 om 14:11
quote:Ikhierhuh schreef op 03 mei 2017 @ 14:05:
Nee, ben net terug.Dit staat er wel heel apart zo, zonder context. Net terug van het zonnige zuiden begrijp ik.
Nee, ben net terug.Dit staat er wel heel apart zo, zonder context. Net terug van het zonnige zuiden begrijp ik.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 3 mei 2017 om 14:23
quote:ThunderassMan schreef op 03 mei 2017 @ 14:14:
Orkenflow? Anagram?
Ik ben slecht in anagrammen die uit meer dan 2 letters bestaan. Haal Orkenflow eens door een anagrammen oplosser dan weet je het meteen.
Orkenflow? Anagram?
Ik ben slecht in anagrammen die uit meer dan 2 letters bestaan. Haal Orkenflow eens door een anagrammen oplosser dan weet je het meteen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 mei 2017 om 15:36
quote:charlottew88 schreef op 03 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Haal Orkenflow eens door een anagrammen oplosser dan weet je het meteen.
Ik dacht eerst: 'haha, wat een leuk grapje. Anagramoplosser, gheghe, zoiets bestaat toch niet?' 'Ik word voor het lapje gehouden. Charlotte steekt de draak in mij. (Niet de eerder vermelde blauwe draak)'
Maar wat blijkt? Zo'n geval bestaat echt en blijkt mij te voorzien van up2date nickchangewisselingoplossingen.
Ik ben weer helemaal b(l)ij.
Thnx.
[...]
Haal Orkenflow eens door een anagrammen oplosser dan weet je het meteen.
Ik dacht eerst: 'haha, wat een leuk grapje. Anagramoplosser, gheghe, zoiets bestaat toch niet?' 'Ik word voor het lapje gehouden. Charlotte steekt de draak in mij. (Niet de eerder vermelde blauwe draak)'
Maar wat blijkt? Zo'n geval bestaat echt en blijkt mij te voorzien van up2date nickchangewisselingoplossingen.
Ik ben weer helemaal b(l)ij.
Thnx.