Hobby
woensdag 3 mei 2017 om 15:18
Wellicht dat jullie mij kunnen helpen aan een nieuwe hobby die ik binnenhuis kan doen terwijl de kinderen aan het spelen zijn met vriendjes.
Heb wel hobby's maar die zijn buitenhuis; hardlopen en racefietsen.
Maar nu ik meer thuis ben ivm ander flexibel werk en dus altijd thuis ben wanneer de kinderen vrij zijn zoek ik naast de kinderen entertainen, forummen en huishouderen iets wat ik dus kan doen wat niet heel veel concentratie nodig heeft, ieder moment neergelegd kan worden en Zo weer opgepakt kan worden en wat zowel binnen als buiten kan.
LeZen en puzzelen al geprobeerd maar daar zit ik zo helemaal in dat ik alles om me heen vergeet en de puzzel en boek perse uit wil lezen.
Dus wie heeft er nog een idee??
Heb wel hobby's maar die zijn buitenhuis; hardlopen en racefietsen.
Maar nu ik meer thuis ben ivm ander flexibel werk en dus altijd thuis ben wanneer de kinderen vrij zijn zoek ik naast de kinderen entertainen, forummen en huishouderen iets wat ik dus kan doen wat niet heel veel concentratie nodig heeft, ieder moment neergelegd kan worden en Zo weer opgepakt kan worden en wat zowel binnen als buiten kan.
LeZen en puzzelen al geprobeerd maar daar zit ik zo helemaal in dat ik alles om me heen vergeet en de puzzel en boek perse uit wil lezen.
Dus wie heeft er nog een idee??
woensdag 3 mei 2017 om 15:47
woensdag 3 mei 2017 om 18:01
quote:Frietmetmayo schreef op 03 mei 2017 @ 15:23:
[...]
Hier had ik idd al naar gekeken...
Verder naaien en breien; ben echt zo acreatief
Als je iets namaakt wat een ander heeft voorgekauwd, kun je dat moeilijk creatief noemen. Haken of breien zou ook mijn suggestie zijn. Zeker omdat je het gedachteloos kunt doen en ook even neerleggen wanneer dat nodig is. Tenzij je katten hebt...
Leuke patronen enz. vind je bijvoorbeeld ook op ravelry.com
[...]
Hier had ik idd al naar gekeken...
Verder naaien en breien; ben echt zo acreatief
Als je iets namaakt wat een ander heeft voorgekauwd, kun je dat moeilijk creatief noemen. Haken of breien zou ook mijn suggestie zijn. Zeker omdat je het gedachteloos kunt doen en ook even neerleggen wanneer dat nodig is. Tenzij je katten hebt...
Leuke patronen enz. vind je bijvoorbeeld ook op ravelry.com