Buckingham Palace

04-05-2017 08:40 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over DE aankondiging?

Ik zit in de Commonwealth en t is een hot topic hier dus ben ook meegesleept. Collega is 9,5 zenuwachtig op een schaal van 1-10 :-D

Nog 20 minuten! Als ik t tijdsverschil goed heb.
Hello, can you hear me?
Een aankondiging troonsafstand om acht uur 's ochtends plaatselijke tijd? Lijkt me erg vroeg. Zoiets doe je in de middag of de avond, lijkt me.
quote:Lamis schreef op 04 mei 2017 @ 08:52:

[...]

Ja, natuurlijk. Die is 1e in lijn.Zal die zin in hebben...Kan hij weigeren, zodat het naar zijn zoon gaat?
quote:HelloFromTheOtherSide schreef op 04 mei 2017 @ 08:54:

Misschien zijn Harry en z'n vriendin uit elkaar en zit ie weer aan de naakte poker?Of de verloving wordt aangekondigd.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 04 mei 2017 @ 08:55:

[...]

Zal die zin in hebben...Kan hij weigeren, zodat het naar zijn zoon gaat?Ja, dat kan. Doet hij denk ik niet.
quote:MinkeDeWit schreef op 04 mei 2017 @ 08:55:

[...]

Of de verloving wordt aangekondigd."Vandaag extra vroeg opstaan jongen"
Hello, can you hear me?
Kunnen we dit trouwens nog live volgen?
Misschien vindt de monarchie het tijd om de koloniën terug te pakken
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best nieuwgierig ben en er gewoon een kwartiertje later voor van huis ga. Anders was ik nu weg geweest.

Abdicate zou mijn eerste suggestie zijn. Maar om 8 uur 's ochtends? Of misschien is iemand anders ziek? Charles ofzo?
Gebeurt er daar eens iets is Yas in geen velden of wegen te bekennen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben heel benieuwd..
quote:Nouschi schreef op 04 mei 2017 @ 08:59:

Gebeurt er daar eens iets is Yas in geen velden of wegen te bekennen!Die is zich aan het voorbereiden om haar volk toe te spreken.
Het RTL nieuws begint met AJAX
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Op bbc 1 of 2 nog geen aankondiging
Op CNN zeggen ze dat er in de komende uren een announcement komt en ze denken dat het niet iets groots zal zijn. Nou, we zullen het zien.
Op de BBC website zie ik niks. Of kijk ik ergens overheen?
Op internet en nieuwssites is er weinig tot niets te vinden...
Kan ik dit ergens life volgen? BBC en the guardian kan ik niks vinden...
Op duitsland nemen ze alvast afscheid zo te zien?
quote:tiramisuusje schreef op 04 mei 2017 @ 09:03:

Kan ik dit ergens life volgen? BBC en the guardian kan ik niks vinden...Ik zie ook geen zenders.
Zal Charles dood zijn? Voor de aankondiging vd dood vd queen en Philip schijnt niemand te hoeven komen (want dat is al uitgebreid geoefend en hoort er schijnbaar niet bij).
Inmiddels een artikel op nos.nl
"Het Britse koningshuis zou volgens Britse media om 9.00 uur een persconferentie houden, maar ook daar is geen bevestiging van."

Bron: NOS
Breakfast op BBC gaat gewoon zijn gangetje
Maar er werd toch gezegd dat er geen reden tot zorg is? Lijkt me dan sterk dat er iemand is overleden.
http://www.dailystar.co.u ... oyal-staff-emergency-meet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven