Buckingham Palace
donderdag 4 mei 2017 om 09:49
Wat ik eruit opmaak is dat de hofhouding bij elkaar is geroepen en dat de media hier lucht van heeft gekregen. Grote kans dat ze alleen maar haar personeel in het zonnetje wil zetten en dat ze alleen maar flexibele beloningen gaat uitdelen.
Het kan ook zijn dat ze de media bewust met een smoes naar BP lokt, zodat Harry en Kate op hun gemak boodschappen kunnen halen.( aldus mijn complot theorie)
Het kan ook zijn dat ze de media bewust met een smoes naar BP lokt, zodat Harry en Kate op hun gemak boodschappen kunnen halen.( aldus mijn complot theorie)
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
donderdag 4 mei 2017 om 09:56
quote:Lamis schreef op 04 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Was mijn eerste ingeving ook: Charles en Camilla uit elkaar. Maar ook dat zal wel niet.
Waarschijnlijk is het iets heel onbenulligs.
Ik had hetis eigenlijk over Eli en Philip
Philip trok Eli niet meer (lijkt me een pittige dame) en is zijn heil elders gaan zoeken. Eli kwam erachter doordat ze de twee in bed aantrof en voila, scheiding is in de maak.
Of heb ik nu teveel fantasie
[...]
Was mijn eerste ingeving ook: Charles en Camilla uit elkaar. Maar ook dat zal wel niet.
Waarschijnlijk is het iets heel onbenulligs.
Ik had hetis eigenlijk over Eli en Philip
Philip trok Eli niet meer (lijkt me een pittige dame) en is zijn heil elders gaan zoeken. Eli kwam erachter doordat ze de twee in bed aantrof en voila, scheiding is in de maak.
Of heb ik nu teveel fantasie
donderdag 4 mei 2017 om 09:58
Wat fijn, kunnen we nog een heel uur speculeren!
Ik denk dat her majesty not amused is omdat er steeds meer naar de pers wordt gelekt, en dat het personeel naast een uitgebreid integriteitsonderzoek nu flink de wind van voren krijgt. Het feit dat deze bijeenkomst nu al wereldwijd breed uitgemeten wordt, onderstreept de zaak.
Ik denk dat her majesty not amused is omdat er steeds meer naar de pers wordt gelekt, en dat het personeel naast een uitgebreid integriteitsonderzoek nu flink de wind van voren krijgt. Het feit dat deze bijeenkomst nu al wereldwijd breed uitgemeten wordt, onderstreept de zaak.