Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Em, da zijn wel hele hele grote punte.

Wa ga je ammaal doen vuddaag?
Suck7 met de droomverwerkings Emma, ik weet ut ook niet met de jouwe hoor...

Hoe is ut fedder?
quote:LunaBlue schreef op 04 februari 2009 @ 21:21:

Roel, Hoe was t ook weer met geen fan je ouwe sgoene (biejankaa) weg gooie foor je niewe (Annelies) hept?

Maar ik fint ju wel een bietje trouwe loos dat je somaar met iemant anders fuckering hebt, terwijl je ook al verlooft bent. Hut is maar goet dat dit niet as toppik op de relatsiepijlert staat. Want dan hat je fast bergu kommen taar gekrege.

Wat souw je zelluf as atviez geve?

Me fuckering negeert mei al maande...ze kompt nooit meer trug op onse verbintenis uit lievde. Vint je het gek dat ik dan om heen gaa keike? Daarbei; ik dee niet eens wat. Annelies kwam met de veloveringsplanne en ja, ze is 15 jaar jongerder dan Bianka, dan zeg je geen nee, als oud fel (ik) sijnde......

Als atvies zouw ik aan me eige geve; pakke wat je pakke kan en as de lievde je zó op een pretendeerplaatje wort aangebooje, niet neen zegge!
quote:korenwolf schreef op 05 februari 2009 @ 08:21:

Nou ik weet niet met mij droome...

Ik heb gedroomt vennag dat Mondriaan een pwentie list was, je weet wel net als Zeur rat, aleen hij maakte hele grote punte?!?

Warom droom ik nou niet over fuckering?

Ik sal keike wat ik voor je kan doen, kwa drome be in floede....(iets van foedoe of so...) Met wie sou je fuckering wille?
Moge Roel
Ik ga met een stop wots de naast 6 uur agter me kaard 1 teks per kwatier schrijve en on lying plettere en dan 2 keer adem hale en dan nog plaadjes derbij...
quote:eleonora schreef op 05 februari 2009 @ 08:26:

[...]

Me fuckering negeert mei al maande...ze kompt nooit meer trug op onse verbintenis uit lievde. Vint je het gek dat ik dan om heen gaa keike? Daarbei; ik dee niet eens wat. Annelies kwam met de veloveringsplanne en ja, ze is 15 jaar jongerder dan Bianka, dan zeg je geen nee, als oud fel (ik) sijnde......

Als atvies zouw ik aan me eige geve; pakke wat je pakke kan en as de lievde je zó op een pretendeerplaatje wort aangebooje, niet neen zegge!Je bedoeld: het over kwaam je?
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2009 @ 22:51:

ik gaat ook ten bedde

Meit, wat een ferslag!

Dat je weer helegaar een pubert was geworde, wat een veest!

Ik sit eve te denke naar wie ik heen moet om me eige weer pubert te voele....Dan zal Doris D en de Pimps weer bei mekaar moete kome zoon beetje.....
quote:Iseo schreef op 05 februari 2009 @ 08:28:

Moge Roel Moge Poes
quote:korenwolf schreef op 05 februari 2009 @ 08:29:

[...]

Je bedoeld: het over kwaam je?

Psies Em, jei begreipt het. Ik was de droom van Anelatio, wat kon ik daar aan doen? Het was niet mijn sgult teslote.....

Maar Bianca hep een soort vorumhuwleik met Meds, dus ik weet seker dat ze der overheen kompt.
En der was netuurlik een zinderige spaning en een enorme klick en je moes kieze voor je eige geluk!
*zwaait en is weg*
quote:eleonora schreef op 05 februari 2009 @ 08:28:

[...]

Ik sal keike wat ik voor je kan doen, kwa drome be in floede....(iets van foedoe of so...) Met wie sou je fuckering wille?Ik kan nie kiezen...
Zooo, roepdinge zijn netjus af geleverd en nou kan ik een halluf uurtje lekkah niks doen.
Kud. Kudkudkudkudkud.

Sory mijdden, ik heb een kud brigt gekrege.

Ga in therapie!
Klingt heel kud. Ik ga eve KK bezoeke.
Ow jee, Cajla tog...
quote:dubiootje schreef op 05 februari 2009 @ 09:23:

Kud. Kudkudkudkudkud.

Sory mijdden, ik heb een kud brigt gekrege.

Tister Kar....?
Hè Kaj, dikke zoen.
goeiesmorgens lieferts

ik is weer wakker en ga eens een toedeloeleistje make

o lekkere taartjes foor ontbeit wat ben je tog een liefert loesje, een dikke knuvvel foor jouw
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik kom jouw dan ook knuvvelen calja en gaat nu ff naar de kk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dankjuli lievvies
Ga in therapie!
Foor Cajla: (f) (f)
Nou moet?! Ik ben ganzelek nat geregelt toennek na de flos kuttige ging oak all hadt ik een regel pak aan getrokke.

De flos kuttige dame hadt gutsig niews: el babbi is volslagen ingedadelt! Wattoftottie eers nie wou dus. Bloederdruk om over naar hijs te sgruiven, goede harde tonen, kottom uitgestoken zaak.

Ook zei denq' dadt el babbi nog wellis eeffies zou kunne bleive zitte waroftottie zit. Neddals ik dus. Voromdattie de rijmte nog heeft nu. En nog een lekkere voor raadt vrugte sap. Die mag in ze knijne kluistjes kneipe!

Dan ganikmaris dudten. 1 v/d 7 Pijlerts van hudt zwangerschaap.

kuszjesz!

Lijwieder
Caj lieffie (f)

Lied wad een goet geluit van se vlos kuttige, fein dad ut kamerdje so goet befalt bei de ongeschore frucht

for juli

koekkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven