Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

donderdag 5 februari 2009 om 14:24
Hut gaad alwir beterder hor mijden, liev tot juli zo air stug voor mijn sijn ma dot hoef eg nie!
Ik spring ook tien fogels in de lugt tot Roel geslacht is!!!
Op na de park tuik! Je ken bij mijn wel helleproof, strantje keeren en door de achterruit impukkere kome oevene! Mij strant is da uitenaate gesgikt voor! Alllen nie for an de ovekant pukkeren wand dan gaat de ovebuuf staan daad uit haar plaadt. Maar dat is volgersmijn geen speusjiale veur rigting.
Ik ga teven snoep en knibbelknabbels koope voor me fudriet op te eeten, tot sow!
Ik spring ook tien fogels in de lugt tot Roel geslacht is!!!
Op na de park tuik! Je ken bij mijn wel helleproof, strantje keeren en door de achterruit impukkere kome oevene! Mij strant is da uitenaate gesgikt voor! Alllen nie for an de ovekant pukkeren wand dan gaat de ovebuuf staan daad uit haar plaadt. Maar dat is volgersmijn geen speusjiale veur rigting.
Ik ga teven snoep en knibbelknabbels koope voor me fudriet op te eeten, tot sow!
Ga in therapie!
donderdag 5 februari 2009 om 15:10
quote:MissMara schreef op 05 februari 2009 @ 13:43:
ROELIE IN TEJERIE GESLACHT!!!
Joego! Kurl!
*ertstig*
Fuddried en Fruchte buhstahn nahst elkahr...
Lied, een waarthijt as een paart.
Fandaar voor Roel: Goet gedaan! gefisiteert! wat vijn.
Foor Kar en Babs sterks en
Babs hep je sin om er ofer tu furtelle, of lekker ju beklach tu doen. Hier, of in de KK?
Spui hut maar lekkur hoor mijt. Jij blijft mijn helt, met of sonder blote sokken.
ROELIE IN TEJERIE GESLACHT!!!
Joego! Kurl!
*ertstig*
Fuddried en Fruchte buhstahn nahst elkahr...
Lied, een waarthijt as een paart.
Fandaar voor Roel: Goet gedaan! gefisiteert! wat vijn.
Foor Kar en Babs sterks en
Babs hep je sin om er ofer tu furtelle, of lekker ju beklach tu doen. Hier, of in de KK?
Spui hut maar lekkur hoor mijt. Jij blijft mijn helt, met of sonder blote sokken.
donderdag 5 februari 2009 om 15:19
Het vallok nie mee Babs, én spuidten in je billen en Reet v/d Nazi. Een mens zouw vermindert moe worden...
Zow heb je groote en klijne pubbleme. Ik heb nu een klijn pubblem wat ik soyijst ondekte in het klijne kaamentje. Ik heb me ondde broek fuckeert aan! Wahaha! 8 truste voren. Wahaha! Takkén teugen swordigs met dat draadloos onde goed. Da sitten ook glad geen edelketting in! En dur sit geen modelle in, je siet van tevoren nie warof dat agter je billen sitten! Wahaha!
Kom byneer a/a/e. met me andere wekeluuksse publeempje en juli kenne me vorstelleln wat een rommeltie het da bjenen is. Wahaha!
Gelukig heb ik wel bille logiese door leg kreisjes gevongen. Wissten juli tot die ook van kut toen bestingen? Wel toepasbaar doggikso. Wahaha!
Juli zien het, ik lag wir. Jij ook Babsie?
Zow heb je groote en klijne pubbleme. Ik heb nu een klijn pubblem wat ik soyijst ondekte in het klijne kaamentje. Ik heb me ondde broek fuckeert aan! Wahaha! 8 truste voren. Wahaha! Takkén teugen swordigs met dat draadloos onde goed. Da sitten ook glad geen edelketting in! En dur sit geen modelle in, je siet van tevoren nie warof dat agter je billen sitten! Wahaha!
Kom byneer a/a/e. met me andere wekeluuksse publeempje en juli kenne me vorstelleln wat een rommeltie het da bjenen is. Wahaha!
Gelukig heb ik wel bille logiese door leg kreisjes gevongen. Wissten juli tot die ook van kut toen bestingen? Wel toepasbaar doggikso. Wahaha!
Juli zien het, ik lag wir. Jij ook Babsie?
Ga in therapie!
donderdag 5 februari 2009 om 15:24
Lieve Babsie, das nie vor te laggen nee Eerrder vor te huyle
Hut is mesgien een beedje onpasseluk voor wat poeze tyfus darin te finden. Ma ik vingert tog wel poeze tief tot jij dus klaar blykbaar wondere ken verigten. Want met jou waarde losse arrem en been ken jij tus tog nog steets loope!
Wak wil segge is: somtijms de mijnd en de spiritus aar stronker den de boddie.
Hut is mesgien een beedje onpasseluk voor wat poeze tyfus darin te finden. Ma ik vingert tog wel poeze tief tot jij dus klaar blykbaar wondere ken verigten. Want met jou waarde losse arrem en been ken jij tus tog nog steets loope!
Wak wil segge is: somtijms de mijnd en de spiritus aar stronker den de boddie.
Ga in therapie!
donderdag 5 februari 2009 om 15:27

donderdag 5 februari 2009 om 15:34
Ochgossie, Kaj en Babs! Ik sit een traantjuh te laate voor jullie (de traanuh sate tog al hooch, hoor).
Ik vin jaarig worde eve nie leuk (zie kk) en dan vinnik alles sielug. En ik vin hut heel fein dat me roepding een dach bei mein ouwerds is, maar ik sou haar nu eve héél graag en héél hart wille knuffele. Voel me de laatse teit beswel een slegte moedert en so.
Zucht.
Maar die Roel hee! Somaar tejerie! Sgat, ik dek hut losjeerbet vast op foor juh, voor als je ooit deser kand op kom! Knappuh meit!
Ik vin jaarig worde eve nie leuk (zie kk) en dan vinnik alles sielug. En ik vin hut heel fein dat me roepding een dach bei mein ouwerds is, maar ik sou haar nu eve héél graag en héél hart wille knuffele. Voel me de laatse teit beswel een slegte moedert en so.
Zucht.
Maar die Roel hee! Somaar tejerie! Sgat, ik dek hut losjeerbet vast op foor juh, voor als je ooit deser kand op kom! Knappuh meit!

donderdag 5 februari 2009 om 16:06
so lieferts
ff een hele dikke knuvvel voor babsje. Liefert ik kan heel hart huile om jouw sorgen. Ik wilde dat ikke je nu heel hart in het eggie sou kunne knuffele.
Har foor jouw een dikke knuvvel, so is jarig sein niet so leuk nie. Maar ik gaat morgen keihart foor je singe
ff een hele dikke knuvvel voor babsje. Liefert ik kan heel hart huile om jouw sorgen. Ik wilde dat ikke je nu heel hart in het eggie sou kunne knuffele.
Har foor jouw een dikke knuvvel, so is jarig sein niet so leuk nie. Maar ik gaat morgen keihart foor je singe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan