Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Caj, ik denk aan je! Als dat je wilt belle, ik ben der!

IK BEN GESLAGEN VOOR MEIN TEJORIE XAME!

Sory Cajla, dat ik zo blei ben nu jei fudriet heb. Dat vind ik ruk, egt.....
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 05 februari 2009 @ 13:27:

IK BEN GESLAGEN VOOR MEIN TEJORIE XAME!

issut al bekent wanneer ut tweetste ferfolg worrut opgenome?
ROELIE IN TEJERIE GESLACHT!!!

Joego! Kurl!

*ertstig*

Fuddried en Fruchte buhstahn nahst elkahr...
roelie gefeliciflapstaart met de thejorie, ik ben seer trotzig op jouw

liefe calja hoe is het met jouw nu
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hut gaad alwir beterder hor mijden, liev tot juli zo air stug voor mijn sijn ma dot hoef eg nie!

Ik spring ook tien fogels in de lugt tot Roel geslacht is!!!

Op na de park tuik! Je ken bij mijn wel helleproof, strantje keeren en door de achterruit impukkere kome oevene! Mij strant is da uitenaate gesgikt voor! Alllen nie for an de ovekant pukkeren wand dan gaat de ovebuuf staan daad uit haar plaadt. Maar dat is volgersmijn geen speusjiale veur rigting.

Ik ga teven snoep en knibbelknabbels koope voor me fudriet op te eeten, tot sow!
Ga in therapie!
Pufisiat Roel, met je tejorie!!!

Ik bent weer tehuis. En stil. En vudrietig. Reet is best zwaar.
quote:MissMara schreef op 05 februari 2009 @ 13:43:

ROELIE IN TEJERIE GESLACHT!!!

Joego! Kurl!

*ertstig*

Fuddried en Fruchte buhstahn nahst elkahr...

Lied, een waarthijt as een paart.

Fandaar voor Roel: Goet gedaan! gefisiteert! wat vijn.

Foor Kar en Babs sterks en

Babs hep je sin om er ofer tu furtelle, of lekker ju beklach tu doen. Hier, of in de KK?

Spui hut maar lekkur hoor mijt. Jij blijft mijn helt, met of sonder blote sokken.
Sebien, allelei testings gehad, en de fisio zei dat ie stomverbaast is dat ik nog loop. Me regterbeen en arrum zijn zo waarduloos geworre. En ut wor zo snel slegter...
Och, mijsje tog. Fooral dat snel slegter klink heul naar.

Weet ook nie wat te zegge, buhalvu dat ik hut zwaar k*t foor je vint.
Het vallok nie mee Babs, én spuidten in je billen en Reet v/d Nazi. Een mens zouw vermindert moe worden...

Zow heb je groote en klijne pubbleme. Ik heb nu een klijn pubblem wat ik soyijst ondekte in het klijne kaamentje. Ik heb me ondde broek fuckeert aan! Wahaha! 8 truste voren. Wahaha! Takkén teugen swordigs met dat draadloos onde goed. Da sitten ook glad geen edelketting in! En dur sit geen modelle in, je siet van tevoren nie warof dat agter je billen sitten! Wahaha!

Kom byneer a/a/e. met me andere wekeluuksse publeempje en juli kenne me vorstelleln wat een rommeltie het da bjenen is. Wahaha!

Gelukig heb ik wel bille logiese door leg kreisjes gevongen. Wissten juli tot die ook van kut toen bestingen? Wel toepasbaar doggikso. Wahaha!

Juli zien het, ik lag wir. Jij ook Babsie?
Ga in therapie!
Ik was van slag van de reaktie van de fisio. Die zei dat ik alleen nog op wilskragt loop. En da vin me lijf niet zo goed. Hij zeg dat me lijf zo zwaar overbulast is, dat ut nie meer wil.
Lieve Babsie, das nie vor te laggen nee Eerrder vor te huyle

Hut is mesgien een beedje onpasseluk voor wat poeze tyfus darin te finden. Ma ik vingert tog wel poeze tief tot jij dus klaar blykbaar wondere ken verigten. Want met jou waarde losse arrem en been ken jij tus tog nog steets loope!

Wak wil segge is: somtijms de mijnd en de spiritus aar stronker den de boddie.

Ga in therapie!
O Kaj, ut lijk erop dat de spiegoloog niet in beelt kom. Er ware geen publeme bij mijn te ontdekke waar de spiegoloog voor nodig is.

Ja, me mijnd is stronk, da wis ik wel. Maar das niet genoeg voor een stronke boddie, blijkt.

Dankewel Sebien en Kaj
Ochgossie, Kaj en Babs! Ik sit een traantjuh te laate voor jullie (de traanuh sate tog al hooch, hoor).

Ik vin jaarig worde eve nie leuk (zie kk) en dan vinnik alles sielug. En ik vin hut heel fein dat me roepding een dach bei mein ouwerds is, maar ik sou haar nu eve héél graag en héél hart wille knuffele. Voel me de laatse teit beswel een slegte moedert en so.

Zucht.

Maar die Roel hee! Somaar tejerie! Sgat, ik dek hut losjeerbet vast op foor juh, voor als je ooit deser kand op kom! Knappuh meit!
Babs, ik wilde woude egt dat ik meer kunde doen dan een luierend oor bieden.

Kar, die vurhale fan jouw!!! Kruistogt in spijker broek is der niets bij.
Sebien, wil je me wc's kome poetse dan?

Har, kan ik kome helpe meid?
Hoefnie lieve Babs! Maar als Sebien jauw wc's kom poetse, stuur d'r dan eve door!
Arme Sebientje

Ik verzin zo een heule leist van werkzaamhede, die alhier verrigt moete worre, hoef ik niet eens voor na te denke. En dan ook nog de wc's van Harrie.
so lieferts

ff een hele dikke knuvvel voor babsje. Liefert ik kan heel hart huile om jouw sorgen. Ik wilde dat ikke je nu heel hart in het eggie sou kunne knuffele.

Har foor jouw een dikke knuvvel, so is jarig sein niet so leuk nie. Maar ik gaat morgen keihart foor je singe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Babs, for jou een dikke

Har, ik hebt nogt nied gelese in ut KK, zomz sein furjaardage mar laztige dinge, alfast ut je magt helegaar selluf furzinne wad eruid komp
Baps wat erg.

Ik vintdt het trouwes wel stoer tot je zoon stronk maint heb.

Maar hep je nou ook steets pein en tot je net doedt of het niet zo is?
Hevtig Babs, wat een berigt om te hore....

Stronge mints kunnen gelukig ook in een niet stronge bodie zitte, daar ben jei het lefende beweis van.....

(f)
Ja, ik heb alteit pijn, óf veul óf heul veul. En ja, ik doe denk ik wel ut meest asof ut niet zo is. Wa werrukt dat raar dan hè.

Maar ik liegt er niet over, as iemant vraag of ut pijn doet, zeg ik alteit netjus ja.
Maar moet je der dan niet van huile? As je lang agter mekaar pein hep dan moet je tog soms gewoon huile dat je der zo moei van wort? Of op je tande bijte? Of moperen?

Wa gaad dat dan heen die e mootsy?
Ik huil heul wijnig en ik moper niet vaak. Op je tande bijte herken ik dan ut meest. En tuuluk ook wel s gevrustreerd, kwaat. Maar nie zo vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven