Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
donderdag 5 februari 2009 om 20:31
quote:LunaBlue schreef op 05 februari 2009 @ 20:26:
[...]
Follegens mij staat fan die kakkellak alleen in hut boek, niet op een plaatju.
Heb hut kleine Bokje ook hut boek al, Lied? En staat daar een kakkel lak bij fijje noort?
Bockje heb hudt boek. En gitser was er op de kinder dumb (uit sgoolse gevang) rijl midag met de kaatjes. En ik wasz protselig zo bessorgt dat de groote jonnes mij kleine jonne ze kaarte zouwwe omfutselen. Wand dat horik alteit over Pokon kaarte. En ik vin hudt heus nie erg as hei zij kaarte kweid is maar wel as hei dan moed hijle agteraf. Dus wei hadde ge=ufent: zilvere kate ruile voor zilvere kate. Gewones pelers voor gewones.
En toenog wassik senewachtig dadde grote jonges van de kinder dump hem zouwe betsele. Zuf he? Maar die xhexte over die kaardtjes is erch chenoech, maaras je een najief bokje hebt wadt nog maar 1 dach hudt bechrip "RIJLE" begruipt dan voeldt hudt asof je hum op kamerz doed in de Builmer ovzo.
[...]
Follegens mij staat fan die kakkellak alleen in hut boek, niet op een plaatju.
Heb hut kleine Bokje ook hut boek al, Lied? En staat daar een kakkel lak bij fijje noort?
Bockje heb hudt boek. En gitser was er op de kinder dumb (uit sgoolse gevang) rijl midag met de kaatjes. En ik wasz protselig zo bessorgt dat de groote jonnes mij kleine jonne ze kaarte zouwwe omfutselen. Wand dat horik alteit over Pokon kaarte. En ik vin hudt heus nie erg as hei zij kaarte kweid is maar wel as hei dan moed hijle agteraf. Dus wei hadde ge=ufent: zilvere kate ruile voor zilvere kate. Gewones pelers voor gewones.
En toenog wassik senewachtig dadde grote jonges van de kinder dump hem zouwe betsele. Zuf he? Maar die xhexte over die kaardtjes is erch chenoech, maaras je een najief bokje hebt wadt nog maar 1 dach hudt bechrip "RIJLE" begruipt dan voeldt hudt asof je hum op kamerz doed in de Builmer ovzo.
donderdag 5 februari 2009 om 20:33
Ow, mijde, houw je eigen fast. Meneer Kruishaar hep nu een sijt ontgedekt.. O O O, Nou Nou Nou, maken jullie je borst maar nat. Hij zij dat is egt een sijt foor de Havettes... Hut is een sijt met seksie piepel.
Hier is de link http://www.sexypeople-blog.com/
Wat is jullie ze faveriet? Ik twijfelt tusse Chad en Rico
Hier is de link http://www.sexypeople-blog.com/
Wat is jullie ze faveriet? Ik twijfelt tusse Chad en Rico
donderdag 5 februari 2009 om 20:34
quote:korenwolf schreef op 05 februari 2009 @ 20:28:
Luciano Da Silva, FC Groningen , 79
Hans Westerhof, Vitesse, 240
Danije Praanjic, Heerenveen, 101
Henrico Drost, Heerenveen, 097
Hennie Schilder, Volendam, 246
Mitchell Pique, Ado den Haag, 008
Luis Suarez, Ajax, 028
Karim El Ahmadi, Feyenoord, 057
Kenneth Perez, FC Twente
En een stickert van PSV zonder iemant derop.
Oooh, iz dassoon silferde?! Die heebfdt hei nog nie. Verdes dus bes veelal, hein?
Luciano Da Silva, FC Groningen , 79
Hans Westerhof, Vitesse, 240
Danije Praanjic, Heerenveen, 101
Henrico Drost, Heerenveen, 097
Hennie Schilder, Volendam, 246
Mitchell Pique, Ado den Haag, 008
Luis Suarez, Ajax, 028
Karim El Ahmadi, Feyenoord, 057
Kenneth Perez, FC Twente
En een stickert van PSV zonder iemant derop.
Oooh, iz dassoon silferde?! Die heebfdt hei nog nie. Verdes dus bes veelal, hein?

vrijdag 6 februari 2009 om 00:29
Sow wat leggen juli allemaal vroech op je nest mijdden! Juli hebben goed gerolen vanavend zagguk wel!
Ik heb juli tibb op nagevolgt en ben in een sguin bat gaan legge doberen. Met what's in it ligjes dubbei, so rum man ties! Ik wizz nie tot dat so zweerloos is, dat ga ik fucker doen!
Voordeur is ook tot ik me ijgen nu wir sgoon voel. Ik heb ook ekstera uit gepasd dat ik me kleren averegs aan trok. Tus nouw sit ik in me beste tippel pieljama (for spesjiale gelegeregeiden) en met hillukke mongow boddie boter op me lèf nog tena genietten!
Ik heb juli tibb op nagevolgt en ben in een sguin bat gaan legge doberen. Met what's in it ligjes dubbei, so rum man ties! Ik wizz nie tot dat so zweerloos is, dat ga ik fucker doen!
Voordeur is ook tot ik me ijgen nu wir sgoon voel. Ik heb ook ekstera uit gepasd dat ik me kleren averegs aan trok. Tus nouw sit ik in me beste tippel pieljama (for spesjiale gelegeregeiden) en met hillukke mongow boddie boter op me lèf nog tena genietten!
Ga in therapie!
vrijdag 6 februari 2009 om 00:56
Over de burgemeester van wezel (ezel ezel)? Ja dat hebbuk gelezen. Ik het ook al gerejengird!
Net waker, psssst. k.
Heb jij mij brigje al gelezen? Het hep g-o gravies met jouw te maken?
Ik gaat nouw egt slapen hor, 1 uur is me betijt!
eehm, goeiemorgen, vijne dag en voor vanavond gesond weer slapen!
Net waker, psssst. k.
Heb jij mij brigje al gelezen? Het hep g-o gravies met jouw te maken?
Ik gaat nouw egt slapen hor, 1 uur is me betijt!
eehm, goeiemorgen, vijne dag en voor vanavond gesond weer slapen!
Ga in therapie!
vrijdag 6 februari 2009 om 01:01
Mjentras tantoo sie ik dat er alemaal weer interesante topix voorbei kome: "alteit maar het tofe weif" (he gaat dat ofer mij? ), iemant die de naam van frietje wil taat hoereren. Ja joh, ik denk dat ik ale name van me havette frietdingetjes maar op me leif sgrijf.
Kaj op me bovenbeen
Roel op me sgouder
Toos op me buik
Wendela op me bofenarm
Sabien op me rug, tusse de sgauder blaatjes
Liedewij bofe me linkertiet
Margje in me regterlies
Anelies op de regterlies
Wallie op me enkel
Emma op me andere bofenbeen
Babs bofe me regtertiet
Koekkie op me andere enkel
Har in me nek
Loes op me andere bofenarm/sgouder, moet ik noch efe over na denken.
Ik hoop niet dat er een paar havettertjes gepikeleert worden omdat ze een wat minder opfalende plek kreige. Niet iedereen past tenslotters op me tiete!
Kaj op me bovenbeen
Roel op me sgouder
Toos op me buik
Wendela op me bofenarm
Sabien op me rug, tusse de sgauder blaatjes
Liedewij bofe me linkertiet
Margje in me regterlies
Anelies op de regterlies
Wallie op me enkel
Emma op me andere bofenbeen
Babs bofe me regtertiet
Koekkie op me andere enkel
Har in me nek
Loes op me andere bofenarm/sgouder, moet ik noch efe over na denken.
Ik hoop niet dat er een paar havettertjes gepikeleert worden omdat ze een wat minder opfalende plek kreige. Niet iedereen past tenslotters op me tiete!

vrijdag 6 februari 2009 om 09:13
Hoe zee voor Har, Manelies, Harde Vader, en me Iks ook al!
En beina oook El Oibibio doggik vernagt, wand ik heb veul peine geleje maar het ware voor barige weeje. Die egter wel zeer doen dusz. En dajje nie kan slape. Maar dad venomeneen sgeint zo 3 weke te kunne aanhauwe zonner bef-al-ling.
Veine dag voor Enider!
En beina oook El Oibibio doggik vernagt, wand ik heb veul peine geleje maar het ware voor barige weeje. Die egter wel zeer doen dusz. En dajje nie kan slape. Maar dad venomeneen sgeint zo 3 weke te kunne aanhauwe zonner bef-al-ling.
Veine dag voor Enider!
vrijdag 6 februari 2009 om 09:15
Liefe Har!
heel veel cluk op je vujardag en alle vujardaggen die hopenluk nog kommen gaan in je langzalzeleve.
Ik heb een furrasing for jou. Dat jij nie de heile dach in de kuiken hoev te sttaan bakken maar je ijge is een keer lekker ken late fuwwene.
Hut is wel maren klijntje, fijje tog nie ech?
heel veel cluk op je vujardag en alle vujardaggen die hopenluk nog kommen gaan in je langzalzeleve.
Ik heb een furrasing for jou. Dat jij nie de heile dach in de kuiken hoev te sttaan bakken maar je ijge is een keer lekker ken late fuwwene.
Hut is wel maren klijntje, fijje tog nie ech?
anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 06-02-2009 09:20
Reden: pffffftssskkk nog nie waker
Reden: pffffftssskkk nog nie waker
% gewijzigd
Ga in therapie!