Rommelen?

12-05-2017 06:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik ben nu bijna 35 weken zwanger van onze 2e. Sinds gister voel ik me niet zo lekker. Ik heb af en aan een ongesteldheids gevoel in mijn rug en buik.
Onze eerste kwam ook te vroeg maar toen begon de bevalling met breken van mijn vliezen.
Is dit het "rommelen" voor de bevalling waar je vaak over hoort? Het zijn geen indalingsweeen want ze had net nog de hik tegwn mijn ribben aan.
Herkent iemand dit?
Is je bloeddruk al gemeten, aangezien je je niet lekker voelt?

Bel je vk sowieso even! Maar ik zou het niet gek vinden als het voorweeën zijn, daar kun je je ook niet lekker door voelen.
Bij onrust, altijd je vk of gyn bellen. Hij/zij kunnen het beste jou gerust stellen.
Zoals iedereen al zegt: gewoon even bellen.
Sterkte.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Had ik ook regelmatig. Baby is toch bijna 39 weken blijven zitten. Het voelt naar, maar het kan meestal geen kwaad. Maar bel idd de vk even, altijd doen als je je zorgen maakt 😘
Dank jullie wel! Ik moet vanmiddag langs de Vk dus zal het dan aangeven.
Ik maak me geen zorgen maar het was meer de vraag of iemand dit herkent?
Ik heb dit ook. Nu 38+5 weken zwanger. Bij mij zijn het voorweeen. Bij de eerste vanaf week 34 gehad en die is blijven zitten tot 40+5 weken dus wil ook niets zeggen. Zal het inderdaad ook aan vk voorleggen als ik jou was. Succes met de laatste loodjes
Ik heb dit ook (37+1) en al een aantal weken. Hier niet een teken dat de bevalling begint in ieder geval, dan was ze er al geweest :)
Zou zeker als het je onzeker maakt (vorige kind te vroeg geboren lees ik) gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze voor!
Bij mij waren het voorweeen, zoals jij het beschrijft, begonnen bij mij ook rond die tijd.

Geef het inderdaad even aan bij je verloskundige.
Wat zei de vk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven