Kan niets met dit forum!
vrijdag 12 mei 2017 om 20:59
Dit heb ik ook. Zowel op de laptop als op de mobiel...clueless17 schreef: ↑12-05-2017 18:47Bij mij werken de "buttons" voor nieuwe topics,actieve topics, wijzigen, ed... niet.
Ben ik de enige? Ik lees er verder niemand over nl,maar ik krijg natuurlijk ook niet alles mee met alle pijlers af moeten zoeken![]()
tsja.....

vrijdag 12 mei 2017 om 23:00
Wedden dat het forum dan weer offline is, om al deze zooi weer te herstellen...?snoopylynn schreef: ↑12-05-2017 21:43Ik vind het allemaal prima maar volgende keer NIET MEER TIJDENS HET SONGFESTIVAL AUB. Ik wist al na een blik in mijndat het zou gebeuren. Mijn avond verpest en daar baal ik van. Zaterdag gelukkig de herkansing
![]()

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

vrijdag 12 mei 2017 om 23:46

zaterdag 13 mei 2017 om 00:07
Het zal heus goed komen, de laatste keer was het na pakweg een maand ook redelijk.
Ze mogen zich bij Sanoma wederom even flink op het achterhoofd krabben. Een forum online gooien waar basis dingen gewoon niet werken.
Het is zo ongelofelijk onprofessioneel allemaal, voor de zoveelste keer.
zaterdag 13 mei 2017 om 00:17
Hoe doe je dat ik krijg dat helemaal niet voor elkaarFlowers-and-roses schreef: ↑12-05-2017 12:57Je kunt ook maar 1 pagina actieve topics zien. Why? Hopelijk komt dat nog. Net als naar de laatste reactie gaan. Zal toch wel?
![]()
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

zaterdag 13 mei 2017 om 00:45
Heb ik ook.erg vervelend.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 13 mei 2017 om 11:47
Ha ik blijf nu inderdaad wel ingelogd, lijkt het. En ook qua lay-out is het wat rustiger geworden.
Wat ik wel jammer vind is dat je niet ziet waar je gebleven was met lezen. Dat was al niet heel duidelijk, maar nu is het dus gewoon continu de laatste pagina selecteren en door de berichten scrollen en hopen dat je wat nieuws tegenkomt. Niet handig...
Wat ik wel jammer vind is dat je niet ziet waar je gebleven was met lezen. Dat was al niet heel duidelijk, maar nu is het dus gewoon continu de laatste pagina selecteren en door de berichten scrollen en hopen dat je wat nieuws tegenkomt. Niet handig...
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
zaterdag 13 mei 2017 om 11:55
Dit topic heeft in het overzicht van mijn topics waar ik een bericht in geplaatst heb momenteel 14 pagina's en als ik dan eenmaal in het topic ben, zijn het er nog maar 6. Nog meer mensen die verschillende aantallen hebben?
Kan er nou echt geen icoontje komen zoals in een PHP-forum, dat ik naar het door mij laatst gelezen bericht ga?
Kan er nou echt geen icoontje komen zoals in een PHP-forum, dat ik naar het door mij laatst gelezen bericht ga?