Weeën??
zaterdag 13 mei 2017 om 06:56
Pfff sinds een paar uur al wakker met heftige menstruatiepijn. Het wordt met momenten erger en dan weer iets minder maar het blijft hangen, zeurderige pijn. De baby is weeeeken geleden ingedaald. Ben nu 36 weken. Ga sowieso dadelijk de vk bellen als het aanhoud maar vroeg me af of dit nu het begin zou kunnen zijn??
zaterdag 13 mei 2017 om 08:05
Kan inderdaad het begin zijn, kan ook loos alarm zijn.
De tips over het douchen laten voor wat het is. Bij mij gingen de weeën weg onder de douche, dus volgens man en verloskundige aan de telefoon loos alarm. Maar het was slechts een pauze, twee uur later lag zoon op mijn buik.
De tips over het douchen laten voor wat het is. Bij mij gingen de weeën weg onder de douche, dus volgens man en verloskundige aan de telefoon loos alarm. Maar het was slechts een pauze, twee uur later lag zoon op mijn buik.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 08:07
0.72% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 09:16
zondag 14 mei 2017 om 20:03
Ook dat hoeft niet.. ik wist het absoluut niet zeker, maar had toch echt al 6cm ontsluiting..Joycemm schreef: ↑13-05-2017 09:16Sterkte!! Tegen mij werd altijd gezegd: als je weeen hebt, weet je het gelijk. En ja hoor, geen pijn erger dan dat gehad en ik wist het bij de eerste wee gelijk. Voorweeen e.d. heb ik nooit gehad dus ik had geen idee dat het ook loos alarm kon zijn. Inderdaad even bellen met je verloskundige.
maandag 15 mei 2017 om 02:54
Hey allemaal! Heb nog steeds veel buikpijn. Ik heb gebeld maar ik moest toch echt terugkerende weeën hebben voor ze wat kan doen, ik wist het ook eigenlijk wel. Dus de vk zei telefonisch dat het voorweeën zijn. Ben gister van de pijn in bad gaan liggen. Her is minder geworden naar de menstruatie pijn blijft hangen. Herkent iemamd dat?
maandag 15 mei 2017 om 03:40
Kan me nog wel herinneren dat ik oefenweeën had en als die wegzakten ik nog een beetje zeurderige pijn voelde maar heel mild. Wat zegt je gevoel? Als je je er niet ok bij voelt gewoon weer de verloskundige bellen of naar de EHBO van het ziekenhuis gaan.
Dan wordt je iig onderzocht en als dat je gerust zou stellen: gewoon doen. Niet twijfelen. Mijn gevoel zei juist: niks aan de hand, dit zijn dus oefenweeën!
Ga lekker ontspannen liggen, drink wat thee en als je je zorgen maakt: bellen. Geen bevalling is hetzelfde en wie weet heb je wel degelijk ontsluiting.
Hou je ons op de hoogte?
Als je aan het bevallen bent wens ik je een snelle, mooie bevalling toe en een mooie kraamtijd met je kleintje!! Spannend!
Dan wordt je iig onderzocht en als dat je gerust zou stellen: gewoon doen. Niet twijfelen. Mijn gevoel zei juist: niks aan de hand, dit zijn dus oefenweeën!
Ga lekker ontspannen liggen, drink wat thee en als je je zorgen maakt: bellen. Geen bevalling is hetzelfde en wie weet heb je wel degelijk ontsluiting.
Hou je ons op de hoogte?
Als je aan het bevallen bent wens ik je een snelle, mooie bevalling toe en een mooie kraamtijd met je kleintje!! Spannend!
maandag 15 mei 2017 om 05:48
Elke bevalling is anders, dus met herkenning kun je niet zo veel. Maar ik snap de behoefte wel hoor.Danny1989 schreef: ↑15-05-2017 02:54Hey allemaal! Heb nog steeds veel buikpijn. Ik heb gebeld maar ik moest toch echt terugkerende weeën hebben voor ze wat kan doen, ik wist het ook eigenlijk wel. Dus de vk zei telefonisch dat het voorweeën zijn. Ben gister van de pijn in bad gaan liggen. Her is minder geworden naar de menstruatie pijn blijft hangen. Herkent iemamd dat?
Bij mij voelde het bij mijn tweede zwangerschap als hevige menstruatiepijn van wk 36 tot wk 40. Ik baalde er gigantisch van, constante pijn is vermoeiend, en ik kon er niet van slapen. Maar even ter opbeuring: toen het eenmaal doorzette was het ook zo gepiept (en het verschil met echte weeën was ook duidelijk voelbaar). Dat wekenlange voorwerk had kennelijk toch wel wat gedaan. Deze bevalling was veeeeeeel makkelijker dan die van mijn eerste (die meer volgens het boekje begon). Ik wens jou net zo'n fijne bevalling toe!
Wanneer moet je weer op controle bij de vk? Als je het niet vertrouwt: meteen aan de bel trekken en vragen of je even gezien kunt worden. Of als de pijn verandert, heviger wordt of meer komt-en-gaat.
maandag 15 mei 2017 om 11:42
Dank jullie voor de reacties! Appeltjesgroen ik moet woensdag weer op controle. Ik heb nu ook weer een trekkerig/ steken gevoel.. zoals menstruatiepijn voelt. Het blijft echt hangen, hoop dat het scheelt wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren!
Ik slaap ook heel slecht.. ! Vind het gek dat de vk niet even komt kijken..
Ik slaap ook heel slecht.. ! Vind het gek dat de vk niet even komt kijken..