Moederdag
zaterdag 13 mei 2017 om 11:19
Mijn zussen en ik organiseren een lunch bij ons thuis om daarna spelletjesmiddag te doen. Beetje vanwege Moederdag, maar ook gewoon omdat we het leuk vinden om met het hele zooitje bij elkaar te zijn.
Mijn kinderen hebben iets gemaakt op kdv/school. Dat is het verder waarschijnlijk ook wel.
Meer hoeft ook niet van mij.
Mijn kinderen hebben iets gemaakt op kdv/school. Dat is het verder waarschijnlijk ook wel.
Meer hoeft ook niet van mij.
zaterdag 13 mei 2017 om 11:50
Voor mijn moeder koop ik meestal bloemen, maar ik wil ook iets voor m'n lief kopen maar heb geen idee wat, en ja ik weet het, ik ben rijkelijk laat
zaterdag 13 mei 2017 om 11:57
Hier niks bijzonders. Kind heeft wat gemaakt op school. Verder gaan we langs mijn moeder, eten we daar. Kind heeft van de week al een bloemetje langsgebracht en ze mocht vorige week een nieuwe (hand)tas uitzoeken toen we een dagje weg waren. Schoonmoeder woont in t buitenland en was van de week ook jarig, haar hebben we wat geld gestuurd
•°: Don't be the same, be better!
zaterdag 13 mei 2017 om 12:46
zaterdag 13 mei 2017 om 13:14
Ik heb geen moeder. En ik ben geen moeder. Dus voor mij hoeft moederdag niet.
Een ongehuwde tante van mij kreeg van haar beste vriendin altijd iets lekkers op moederdag,
onder het motto :
NIET GEBAARD, TOCH EEN TAART !
En ik denk dat ik het dit jaar ook maar zo ga doen, iets lekkers bij de thee!
http://www.peterdegenkamp.nl/rapidcart/ ... _gebak.jpg >>> plaatjes plakken lukt nog niet?
Een ongehuwde tante van mij kreeg van haar beste vriendin altijd iets lekkers op moederdag,
onder het motto :
NIET GEBAARD, TOCH EEN TAART !
En ik denk dat ik het dit jaar ook maar zo ga doen, iets lekkers bij de thee!
http://www.peterdegenkamp.nl/rapidcart/ ... _gebak.jpg >>> plaatjes plakken lukt nog niet?
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 13:16
Reden: foutje
Reden: foutje
0.66% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 15:22
Wat leuk, gefeliciteerd!Fruity-Pebbles schreef: ↑13-05-2017 15:15Wij doen dit jaar niks aan Moederdag. Dinsdag gaan we trouwen en we moeten nog een en ander regelen, hebben we morgen en maandag nog voor.
Stiekem hoop ik op iets kleins van vriend... Bloemetje of lief kaartje ofzo, we weten sinds vorige week dat ik zwanger ben![]()
![]()
zaterdag 13 mei 2017 om 15:42
Roofmate, jij bent een vrouw en je geeft je vriend iets met Moederdag? Dat snap ik niet helemaal... ofwel helemaal niet...
"Moederdag wordt gevierd ter ere van het moederschap. De moderne Moederdag wordt meestal in maart, april of mei gevierd. Dit verschilt echter per land. In Nederland, België en vele andere landen valt Moederdag op de tweede zondag in mei. Wikipedia"
"Moederdag wordt gevierd ter ere van het moederschap. De moderne Moederdag wordt meestal in maart, april of mei gevierd. Dit verschilt echter per land. In Nederland, België en vele andere landen valt Moederdag op de tweede zondag in mei. Wikipedia"
zaterdag 13 mei 2017 om 15:42
Roofmate, jij bent een vrouw en je geeft je vriend iets met Moederdag? Dat snap ik niet helemaal... ofwel helemaal niet...
zaterdag 13 mei 2017 om 18:58
Dank je!Troeteltje schreef: ↑13-05-2017 17:17Proficiat Fruity Pebbles!
Ik gaf man met vaderdag tijdens zwangerschap een shirtje met de tekst: Papa is de beste!
Zoiets wil ik ook gaan kopen. Denk dat lieve vriend er niet eens aan denkt