Tot ziens

13-05-2017 09:01 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het voor gezien.
Kom wel terug al het weer functioneert, zo is er heen hol aan.
Wie gaat er mee?
Ik wil graag op je reageren, maar iets posten lukt steeds niet... :-(
Ik overweeg ook een tijd weg te gaan... gepruts. En mobiel forummen is amper te doen meer.
Internagelaktisch
Och ze zijn er alweer druk mee bezig. Gaat het allemaal wat onhandig en amateuristisch? Ja absoluut maar gewoon even wat geduld hebben denk ik.
En als je een weekje niet op het forum gaat (ik denk dat de meest storende dingen dan wel weer opgelost zijn) behoeft geen echte uitzwaai vind ik.

Maar goed voor degene die (even) forumrust nemen tot ziens!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Forum werkt niet op mobiel. Ik heb even mijn laptop aangezwengeld en zie ik een hele andere lay-out. om nu de hele dag achter een laptop te zitten is ook niet de bedoeling. Ik forum namelijk altijd mobiel dat kan dus nu niet meer. Ik ga aandacht geven aan mijn vent die thuis is, schoonouders komen zo op visite.
Hebben we weer eens tijd voor andere dingen :-D
ik kan je bericht niet zien er gaat een ad overheen
Op mijn laptop werkt het prima en ziet het er mooi uit. Maar mobiel en tablet kan ik niet meer op het forum, hij opent het forum gewoon niet.
Op laptop werkt het prima, mis alleen nog wat functies (laatste bericht eerst etc) dus weggaan doe ik niet maar minderen waarschijnlijk nu wel tot het weer fatsoenlijk werkt.
Ttass30 schreef:
13-05-2017 09:23
Forum werkt niet op mobiel.
Bij mij wel, ik forum alleen maar op mijn telefoon. Er zijn wel allerlei functionaliteiten verdwenen, maar dat is niet anders dan op de webversie.
Ttass30 schreef:
Bij mij wel, ik forum alleen maar op mijn telefoon. Er zijn wel allerlei functionaliteiten verdwenen, maar dat is niet anders dan op de webversie.
Ttass30 schreef:
Beetje overdreven vind je zelf ook niet? Heb je eens tijd om leuke dingen te doen met echte mensen ;-)
Wel fijn dat het op álledrie jouw telefoons goed werkt, Trotter! :rofl:
_Beeldig_ schreef:
13-05-2017 11:07
Wel fijn dat het op álledrie jouw telefoons goed werkt, Trotter! :rofl:

X-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O shit het heeft een andere naam nu

:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik weet zeker dat niemand lang wegblijft, dus, until we meet again! Dag dag.
-dubbelgum-
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 12:02
90.80% gewijzigd
:puh: wat is dit nou voor een onaangepaste smiley? :rofl:
dbbl
Nouschi schreef:
13-05-2017 11:58
O shit het heeft een andere naam nu

:proud:
Waarom nou proud??
Het lukt me nauwelijks om überhaupt berichten geplaatst te krijgen.
Dus voor mij een gedwongen 'bye bye'.
Ik begrijp ook niet dat ik 'normale' topics in de actieve lijst zie staan. Kennelijk is er een (grote?) groep gebruikers die wel gewoon kunnen posten?
Heel frustrerend dit.
Jeej, het is zowaar gelukt om iets te posten. En zelfs zonder iemand te hoeven quoten.
Tweede bericht sinds het nieuwe forum. Nu 3 dus.
Courage-- schreef:
13-05-2017 12:14
Het lukt me nauwelijks om überhaupt berichten geplaatst te krijgen.
Dus voor mij een gedwongen 'bye bye'.
Ik begrijp ook niet dat ik 'normale' topics in de actieve lijst zie staan. Kennelijk is er een (grote?) groep gebruikers die wel gewoon kunnen posten?
Heel frustrerend dit.

Dat je niet kunt posten, komt omdat 'ie geen posts meer lust als er tussendoor (terwijl jij zat te typen dus) een nieuwe post geplaatst is. Daar krijg je nu ook een pop-up voor, als dat gelukt. En dan moet je doen wat in mijn motto staat (die je nu niet ziet, omdat ik je quote, maar het idee was leuk...)

De gewone topics waarin normaal gepost kan worden, dan zijn waarschijnlijk vooral topics waarop amper gepost wordt. En als jij -nadat je klaar bent met typen- de eerste bent, dan wordt je post gewoon geplaatst.
Check mijn motto :-9

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven