Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Ik zie wel een verbeteringetje, laatste post bovenaan! :yes: Die dubbele posts steeds zijn wel stom.
-.-
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 12:07
Reden: dubbele post he
98.08% gewijzigd
Bossanova schreef:
13-05-2017 12:05
Ik zie wel een verbeteringetje, laatste post bovenaan! :yes: Die dubbele posts steeds zijn wel stom.
Ook dat heb ik nog steeds niet. Net zoals die naar boven button.
Bossanova schreef:
13-05-2017 12:05
.

Laatste post bovenaan???
Hoi Filee, Cateautje leerde mij dat de knop 'Voorbeeld' naast knop 'Reactie plaatsen' je 'naar boven' brengt. Als ik nu een topic aanklik staat bovenaan p.1 de laatste post, het is niet zo dat ik dit zelf heb kunnen instellen zoals voorheen.

Edit:
Was zeker een gelukstreffer of scheel zitten kijken, maar nu staat de laatste reactie toch weer op de laatste p. onderaan. :bonk:
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 12:17
23.86% gewijzigd
-.-
Bossanova schreef:
13-05-2017 12:13
Hoi Filee, Cateautje leerde mij dat de knop 'Voorbeeld' naast knop 'Reactie plaatsen' je 'naar boven' brengt. Als ik nu een topic aanklik staat bovenaan p.1 de laatste post, het is niet zo dat ik dit zelf heb kunnen instellen zoals voorheen.
Bij ieder topic? Of alleen degene waar je gepost heb?
Ik heb eindelijk de laatste quote getraceerd die nog genummerd in mijn tabblad stond! :cheer2:

Heb er alle pijlers voor af moeten gaan, maar door de nieuwe functie waarbij je een icoontje ziet naast topics waar je zelf in gepost hebt, was dat minder werk dan het leek!
Frietmetmayo schreef:
13-05-2017 12:17
Bij ieder topic? Of alleen degene waar je gepost heb?
Nou, ik denk dat het een optische illusie was, want het is weer dezelfde janboel.
_Beeldig_ schreef:
13-05-2017 12:18
Ik heb eindelijk de laatste quote getraceerd die nog genummerd in mijn tabblad stond! :cheer2:

Heb er alle pijlers voor af moeten gaan, maar door de nieuwe functie waarbij je een icoontje ziet naast topics waar je zelf in gepost hebt, was dat minder werk dan het leek!
Als je topics in je favorieten hebt staan, krijg je telkens een cijfertje erbij als in één van die topics gepost wordt. Ook zo leuk. :bonk:
Life is short. Eat dessert first.
O, sorry voor het quoten. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Op mijn laptop werkt alles wel maar zit meestal op mijn mobiel en daar werkt het amper....tot niet.....

edit, ik kon niet reageren hier....mededeling ( plak en kopieer en ververs de pagina....grrrrrrr)
Bossanova schreef:
13-05-2017 12:19
Nou, ik denk dat het een optische illusie was, want het is weer dezelfde janboel.
:cry:
doornroosje9 schreef:
13-05-2017 12:20
O, sorry voor het quoten. :hihi:

Ja jemig zeg! Had ik net mijn tabblad schoon! :hamer:

Gelukkig had ik je snel gevonden. :-D
Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:

Ik moet telkens opnieuwe inloggen als ik even iets anders gedaan heb en weer op forum kom. Heeft iedereen dat?
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
13-05-2017 13:08
Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:

Ik moet telkens opnieuwe inloggen als ik even iets anders gedaan heb en weer op forum kom. Heeft iedereen dat?
Hier hetzelfde probleem en de helft van de tijd worden mijn reacties niet geplaatst
Waarom staan sommige nicknames in het rood ?
Dat zijn mensen met schulden.
:rofl:
Skull schreef:
13-05-2017 15:51
Dat zijn mensen met schulden.
:rofl:
Ik vind dit echt vreselijk. Kan mijn eigen tekst niet lezen als ie wat langer word. En hij plaatst heel veel berichten niet. Alles duurt enorm lang.
Vervelende site is het geworden. Van mij mag alles wel terug naar hoe het was.
Moon-Alisa schreef:

Ja. Erg irritant.
Ik denk dat ik al weet waarom sommige nicks van forummers rood zijn :)
Moon-Alisa schreef:

Ja zwaar irritant.
Het aantal posts ook weer op nul? En mijn avatar weg..en kon hem niet opnieuw instellen >:-(
En bij een reactie moest ik kopieëren en de pagina verversen... :furious:
Oké, moest verder naar beneden scrollen om mijn foto op te slaan. :facepalm:
Bobby-Pin schreef:
13-05-2017 19:11
Ik denk dat ik al weet waarom sommige nicks van forummers rood zijn :)
Vertel
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn avatar weer terugkrijg? Ik had m destijds van het internet geplukt en kan hem natuurlijk niet meer vinden.

En is er geen lijst van de 10 recent geopende topics meer? En de 10 recente reacties?

En dat steeds opnieuw inloggen is ook hopeloos...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven