met je mobiel op het forum

zaterdag 13 mei 2017 om 19:15
Kunnen jullie met je mobiel op het nieuwe forum komen?
Als ik met mijn mobiel naar het nieuwe forum ga kom ik in een lijst met alle onderwerpen onder elkaar maar ik kan niks aan klikken, hij reageert nergens op...
Hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is?
Als ik met mijn mobiel naar het nieuwe forum ga kom ik in een lijst met alle onderwerpen onder elkaar maar ik kan niks aan klikken, hij reageert nergens op...
Hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is?
zaterdag 13 mei 2017 om 19:21
Zo'n belangrijk bericht plaats ik natuurlijk in tweevoud.... zucht...
Well behaved women rarely make history.

zaterdag 13 mei 2017 om 19:31
Ik heb dat ook. Heel irritant!maximaal225tekens schreef: ↑13-05-2017 19:15Kunnen jullie met je mobiel op het nieuwe forum komen?
Keep on, keep keepin' on....

zaterdag 13 mei 2017 om 19:44
ik heb precies hetzelfde probleem als jij TO, rete-irritant
Heb al van alles geprobeerd en niets helpt. Mijn telefoon is pas een jaar oud (Samsung) dus daar kan het niet aan liggen.
Heb het al een paar keer vermeld in het topic over het nieuwe forum maar geen enkele reactie van de Mod

Heb al van alles geprobeerd en niets helpt. Mijn telefoon is pas een jaar oud (Samsung) dus daar kan het niet aan liggen.
Heb het al een paar keer vermeld in het topic over het nieuwe forum maar geen enkele reactie van de Mod
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 13 mei 2017 om 19:49
maximaal225tekens schreef: ↑13-05-2017 19:43Ik heb het via chrome geprobeerd en dat lukt wel! Bedankt!
Zo te lezen is het verre van ideaal maar ik kan er in ieder geval weer opkomen.
Mij ook gelukt nu! Bedankt voor het openen van dit topic TO, weer een stapje verder

Dierproeven.
zaterdag 13 mei 2017 om 19:53
Met de app lukt het ook niet, die heb ik er ook weer gelijk afgegooid. iPhone 4 hier, oudje maar het oude forum deed het ook gewoon en alle andere sites die ik bezoek ook dusssssss..........................
Geef me maar gewoon die oranje mobiele versie van vroeger terug hoor.
Geef me maar gewoon die oranje mobiele versie van vroeger terug hoor.
Keep on, keep keepin' on....