Moederdag
zaterdag 13 mei 2017 om 21:28
Gefeliciteerd!Fruity-Pebbles schreef: ↑13-05-2017 15:15Wij doen dit jaar niks aan Moederdag. Dinsdag gaan we trouwen en we moeten nog een en ander regelen, hebben we morgen en maandag nog voor.
Stiekem hoop ik op iets kleins van vriend... Bloemetje of lief kaartje ofzo, we weten sinds vorige week dat ik zwanger ben![]()
![]()
Zoon heeft op school wat gemaakt en dochter heeft voor het eerst wat voor mij gekocht. Ze is al weken aan het zoeken en mij uithoren wat ik leuk vindt en heeft gisteren zelf geshopt in ons net geopende winkelcentrum. Haar pret is al bijna genoeg cadeau, ik ben erg benieuwd. Van man krijg ik niets, ik ben zijn moeder niet
We gaan niet op bezoek, ik app of bel mijn moeder wel even morgen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 13 mei 2017 om 22:16
+1, oudste heeft iets gemaakt en zelf verstopt. We weten echt niet wat het is en ook niet waar het ligt (behalve dat het op zolder ligt maar ik mag wel zoeken van hemTroeteltje schreef: ↑13-05-2017 12:36Zelfgemaakt knutselwerkje van kind en de voorpret van kind......dat is meer dan genoeg cadeau.
Jongste heeft het steeds over zijn cadeau en dat hij het zelf zo mooi vindt gelukt. En dat zijn vriendje hetzelfde voor zijn moeder heeft gemaakt.
zaterdag 13 mei 2017 om 22:29
zaterdag 13 mei 2017 om 22:29
zaterdag 13 mei 2017 om 22:33
Mijn kinderen doen iets aan Moederdag. Ze hebben iets gemaakt.
Verder doe ik er niks aan. Ik heb een gezin en ben zelf moeder. Nu is het mijn beurt om de kadootjes met oeeh en aah aan te nemen. En ga dus echt niet naar schoonmoeder en moeder. Koop ook niks voor ze.
Man geeft mij ook niks, ben zijn moeder niet.
Verder doe ik er niks aan. Ik heb een gezin en ben zelf moeder. Nu is het mijn beurt om de kadootjes met oeeh en aah aan te nemen. En ga dus echt niet naar schoonmoeder en moeder. Koop ook niks voor ze.
zaterdag 13 mei 2017 om 22:33
Mijn kinderen doen iets aan Moederdag. Ze hebben iets gemaakt.
zondag 14 mei 2017 om 00:21
Voor mijn moeder een appelboom
Ze is gek op tuinieren en vind het leuk haar te verrassen. Voor schoonmoeder een bon van de winkel waar zij haar make-up koopt. Mijn man en mijn broer doen al de hele week erg geheimzinnig, vorig jaar kregen mijn moeder en ik samen een dagje wellness cadeau. Be en ik mag uitslapen morgen. Jippie!
---
zondag 14 mei 2017 om 00:37
Die van 13 kan je toch zelf zeggen dat het moederdag is.marjolein853 schreef: ↑13-05-2017 22:29Ben heel benieuwd morgen.. Ik hoop dat mijn kinderen eraan denken. Of ik moet eigenlijk hopen dat ex (sinds kort) mijn kinderen eraan heeft helpen herinneren.. Zie het somber in..
Kinderen zijn 13, 10 en 8. Met mazzel heeft de jongste nog wat geknutseld..
zondag 14 mei 2017 om 10:07
Mijn zoon heeft wat moois gemaakt op school en ik heb wat voor mezelf gekocht ter ere van mijn moederschap
.
Toen mijn man laatst aarzelend vroeg wat ik wil voor moederdag opperde ik om wat voor mezelf te kopen (en hij met vaderdag voor zichzelf), om zo een lange zoektocht naar een goedbedoeld verplicht kado te besparen.
Daar was m'n man erg blij mee en ik ook want ik heb nu precies gekocht wat ik graag wilde hebben.
Voor m'n moeder heb ik allemaal kleine kadootjes en bloemen en voor schoonmoeder heb ik ook bloemen gekocht en een geurset. Gisteren al gegeven dus vandaag alleen even naar mijn moeder.
Toen mijn man laatst aarzelend vroeg wat ik wil voor moederdag opperde ik om wat voor mezelf te kopen (en hij met vaderdag voor zichzelf), om zo een lange zoektocht naar een goedbedoeld verplicht kado te besparen.
Daar was m'n man erg blij mee en ik ook want ik heb nu precies gekocht wat ik graag wilde hebben.
Voor m'n moeder heb ik allemaal kleine kadootjes en bloemen en voor schoonmoeder heb ik ook bloemen gekocht en een geurset. Gisteren al gegeven dus vandaag alleen even naar mijn moeder.
zondag 14 mei 2017 om 10:47
Ik heb van de week twee mokken gekocht. Die heb ik gisteravond ingepakt en elk kind er eentje gegeven. Heb nu 1 van de mokken inmiddels als cadeautje gekregen, de andere moet nog even wachten, want betreffende kind slaapt nog.
Kinderen zijn 16 en 18 trouwens.
Ik heb niet veel met moederdag en mijn kinderen weten al helemaal niet wat ze ermee aan moeten.
Dus nu heb ik mijn eigen cadeautjes geregeld.
Kinderen zijn 16 en 18 trouwens.
Ik heb niet veel met moederdag en mijn kinderen weten al helemaal niet wat ze ermee aan moeten.
Dus nu heb ik mijn eigen cadeautjes geregeld.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 14 mei 2017 om 10:53
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wat bijzonder om zo met "z'n drietjes" te trouwen. Fijne dag dinsdag!Fruity-Pebbles schreef: ↑13-05-2017 15:15Wij doen dit jaar niks aan Moederdag. Dinsdag gaan we trouwen en we moeten nog een en ander regelen, hebben we morgen en maandag nog voor.
Stiekem hoop ik op iets kleins van vriend... Bloemetje of lief kaartje ofzo, we weten sinds vorige week dat ik zwanger ben![]()
![]()
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
zondag 14 mei 2017 om 10:54
Gefeliciteerd! Is toch een prachtig moederdag cadeau voor je moeder en schoondochter.shadowfaxx schreef: ↑14-05-2017 10:13Deze Moederdag krijgen mijn moeder en en schoonmoeder een voorleesboek en de blijde boodschap dat we een kindje verwachten.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
zondag 14 mei 2017 om 12:12
Hier maken we er wel iets speciaals van. Vandaag mocht ik uitslapen, ontbijt op bed met m'n zoontje en man. Daarna moest ik 5 minuten wachten en voor de garage gaan staan.. voor een verrassing..
Gaat de deur open komt m'n zoon van 20 mnd in een elektrische mini versie van mijn auto naar buiten gereden met cadeautjes achterin (bloemetje en een tekening). Super Cute
elektrische
Gaat de deur open komt m'n zoon van 20 mnd in een elektrische mini versie van mijn auto naar buiten gereden met cadeautjes achterin (bloemetje en een tekening). Super Cute
elektrische
zondag 14 mei 2017 om 15:42
Voor m'n moeder had ik vanmiddag nog een bos bloemen gekocht en namens de kinderen een setje van fa douche & deo waarvan ik weet dat ze dat gebruikt.
Ik kreeg van kleuter een leuk knutselwerkje en gisteren hadden ze met oma ook ook cadeautje gekocht.
Een geurtje en een set van 5 pro matte lipsticks die ik graag wilde hebben.
Ik kreeg van kleuter een leuk knutselwerkje en gisteren hadden ze met oma ook ook cadeautje gekocht.
Een geurtje en een set van 5 pro matte lipsticks die ik graag wilde hebben.
•°: Don't be the same, be better!
donderdag 18 mei 2017 om 23:13
Keuken1987 schreef: ↑14-05-2017 19:27Geven jullie ook wat aan schoonmoeder met moederdag?
Mijn schoonmoeder vond het niet zo leuk dat het cadeau niet ook van mij was.
Ik kan die strikte scheidingen (mijn/jouw moeder, mijn/jouw kind) niet volgen. Je voert samen een huishouden, leeft geheel of gedeeltelijk samen met gezamenlijke en extra kinderen. Waarom heb je niet meegetekend voor het moederdagcadeau voor je schoonmoeder? Zo'n kleinigheid, maar nee: dit geschenk is alléén van de zoon en niet met liefs van de schoondochter.