Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:

Ik moet telkens opnieuwe inloggen als ik even iets anders gedaan heb en weer op forum kom. Heeft iedereen dat?
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
13-05-2017 13:08
Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:

Ik moet telkens opnieuwe inloggen als ik even iets anders gedaan heb en weer op forum kom. Heeft iedereen dat?
Hier hetzelfde probleem en de helft van de tijd worden mijn reacties niet geplaatst
Waarom staan sommige nicknames in het rood ?
Dat zijn mensen met schulden.
:rofl:
Skull schreef:
13-05-2017 15:51
:rofl:
Ik vind dit echt vreselijk. Kan mijn eigen tekst niet lezen als ie wat langer word. En hij plaatst heel veel berichten niet. Alles duurt enorm lang.
Vervelende site is het geworden. Van mij mag alles wel terug naar hoe het was.
Moon-Alisa schreef:

Ja. Erg irritant.
Ik denk dat ik al weet waarom sommige nicks van forummers rood zijn :)
Moon-Alisa schreef:

Ja zwaar irritant.
Het aantal posts ook weer op nul? En mijn avatar weg..en kon hem niet opnieuw instellen >:-(
En bij een reactie moest ik kopieëren en de pagina verversen... :furious:
Oké, moest verder naar beneden scrollen om mijn foto op te slaan. :facepalm:
Bobby-Pin schreef:
13-05-2017 19:11
Ik denk dat ik al weet waarom sommige nicks van forummers rood zijn :)
Vertel
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn avatar weer terugkrijg? Ik had m destijds van het internet geplukt en kan hem natuurlijk niet meer vinden.

En is er geen lijst van de 10 recent geopende topics meer? En de 10 recente reacties?

En dat steeds opnieuw inloggen is ook hopeloos...
Ademes schreef:
13-05-2017 20:49
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn avatar weer terugkrijg? Ik had m destijds van het internet geplukt en kan hem natuurlijk niet meer vinden.

En is er geen lijst van de 10 recent geopende topics meer? En de 10 recente reacties?

En dat steeds opnieuw inloggen is ook hopeloos...
Ah, eerste probleem is opgelost! Ik zie mijn avatar niet als ik reageer maar wel als de reactie geplaatst is!
Pretzel66 schreef:
13-05-2017 20:25
Vertel
Actieve forummers hebben een rode nick net zoals de mods.
Skull schreef:
13-05-2017 15:51
:HA:
Haha!! Dan heb ik ook schuld, want mijn naam is nu ook rood :proud:
En als ik wat plaats niet..
Ik heb een nieuw paswoord en een nieuwe nick..... na 100 keer proberen heb ik het opgegeven, en was ooit dojobo...
Ik vind het ronduit k*t dat je niet meer 'direct naar boven/ beneden kan. Ik scroll me een ongans :@@:

Telkens opnieuw inloggen, ach ik denk dat de meeste van mijn irritaties al vaak genoeg benoemd zijn.

Het tekstvak scrollt niet mee.. (zie ik gelijk of ik blind kan typen op m'n tel)
Moon-Alisa schreef:

Ik ook. Verder vind ik het forum nu gewoon niet werken. En de timing is uiterst belabberd. Zou hier nog iemand op reageren van het forum of moet het gewoon een kwestie van wennen en accepteren zijn? Je scrolt je ook helemaal een lamme duim. Geen verbetering tot nu toe. Jammer.
Ja en?
Viva wat hebben jullie er toch een KUTforum van gemaakt! Paar reacties van mij die er eerst stonden, staan er niet meer en een hoop plaatsen jullie gewoon niet! Als het niet in je vermogen ligt om het forum te verbeteren, blijf er dan af en laat het dan zo!
Viva wat hebben jullie er toch een KUTforum van gemaakt! Paar reacties van mij die er eerst stonden, staan er niet meer en een hoop plaatsen jullie gewoon niet! Als het niet in je vermogen ligt om het forum te verbeteren, blijf er dan af en laat het dan zo!
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien ben ik nummer 8423, maar is er ergens een topic waar je kwijt kunt tegen welke problemen je aanloopt na de update? Zodat daar (hopelijk) nog aan gewerkt kan worden? Ik zo'n topic niet vinden.

Voor het geval hier meegelezen wordt: de dingen die voor mij nu echt niet handig zijn (en vast voor vele anderen ook niet)
1. Dat je steeds opnieuw moet inloggen

2. Dat je niet meer meteen naar het laatste bericht in een topic kunt springen (dit is echt heeeel irritant, en hierdoor vergaat het forumplezier)

3. Dat ik mobiel de tabjes 'nieuwe topics' en 'actieve topics' niet kan aanklikken, en die dus in het geheel niet kan zien (ook heeeel irritant)

4. Dat op pc de kopjes 'gereageerd' en 'jouw topics' gescheiden zijn (eerst 1 overzicht met topics waarin je actief was, of je ze nou zelf geopend had of niet, veel handiger)

5. Het constante dubbelplaatsen van een post

6. Dat de lijstjes actieve topics en nieuwe topics zo kort zijn (op pc, op mobiel: zie punt 3)

7. Soms 'scrolt het berichtenvenster niet mee' waarin je aan het schrijven bent, zodat je niet kunt lezen wat je zelf typt

8. Dat er niet meer bij een topic titel staat wanneer de laatste post was, maar nu wanneer de eerste post was (irrelevante info wat mij betreft)

9. Dat alle enters uit de berichten zijn verdwenen! Een netjes lijstje posten is er niet bij, het wordt een woordenbrij.
Eens met de dingen van Eefje.
Ook een ergernis, de pijlers staan volledig door elkaar, ik zoek me een versuffing. Bij het vorige forum stonden ze op alfabetische volgorde, vond ik handiger. En ik vind de afbeeldingen voor de pijlers wat flets, ook dat helpt niet echt om de goeie pijler te vinden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
dubbel :nooo:
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik wil het oude forum weer :geek:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik wil het oude forum weer :geek:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven