Kan niets met dit forum!

zaterdag 13 mei 2017 om 13:28
Hier hetzelfde probleem en de helft van de tijd worden mijn reacties niet geplaatstMoon-Alisa schreef: ↑13-05-2017 13:08Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:
Ik moet telkens opnieuwe inloggen als ik even iets anders gedaan heb en weer op forum kom. Heeft iedereen dat?

zaterdag 13 mei 2017 om 16:52
Ja. Erg irritant.Moon-Alisa schreef: ↑13-05-2017 13:08Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:
Ik moet telkens opnieuwe inloggen als ik even iets anders gedaan heb en weer op forum kom. Heeft iedereen dat?
zaterdag 13 mei 2017 om 19:21
Ja zwaar irritant.Moon-Alisa schreef: ↑13-05-2017 13:08Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:
Het aantal posts ook weer op nul? En mijn avatar weg..en kon hem niet opnieuw instellen

En bij een reactie moest ik kopieëren en de pagina verversen...

Oké, moest verder naar beneden scrollen om mijn foto op te slaan.

zaterdag 13 mei 2017 om 20:49
zaterdag 13 mei 2017 om 20:50
Ah, eerste probleem is opgelost! Ik zie mijn avatar niet als ik reageer maar wel als de reactie geplaatst is!Ademes schreef: ↑13-05-2017 20:49Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn avatar weer terugkrijg? Ik had m destijds van het internet geplukt en kan hem natuurlijk niet meer vinden.
En is er geen lijst van de 10 recent geopende topics meer? En de 10 recente reacties?
En dat steeds opnieuw inloggen is ook hopeloos...

zaterdag 13 mei 2017 om 22:24
zaterdag 13 mei 2017 om 22:44
Ik ook. Verder vind ik het forum nu gewoon niet werken. En de timing is uiterst belabberd. Zou hier nog iemand op reageren van het forum of moet het gewoon een kwestie van wennen en accepteren zijn? Je scrolt je ook helemaal een lamme duim. Geen verbetering tot nu toe. Jammer.Moon-Alisa schreef: ↑13-05-2017 13:08Weet niet of dit de plek is om het te melden en of misschien iedereen het al gezegd heeft, maar:
Ja en?
zondag 14 mei 2017 om 08:31
zondag 14 mei 2017 om 08:31

zondag 14 mei 2017 om 14:18
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien ben ik nummer 8423, maar is er ergens een topic waar je kwijt kunt tegen welke problemen je aanloopt na de update? Zodat daar (hopelijk) nog aan gewerkt kan worden? Ik zo'n topic niet vinden.
Voor het geval hier meegelezen wordt: de dingen die voor mij nu echt niet handig zijn (en vast voor vele anderen ook niet)
1. Dat je steeds opnieuw moet inloggen
2. Dat je niet meer meteen naar het laatste bericht in een topic kunt springen (dit is echt heeeel irritant, en hierdoor vergaat het forumplezier)
3. Dat ik mobiel de tabjes 'nieuwe topics' en 'actieve topics' niet kan aanklikken, en die dus in het geheel niet kan zien (ook heeeel irritant)
4. Dat op pc de kopjes 'gereageerd' en 'jouw topics' gescheiden zijn (eerst 1 overzicht met topics waarin je actief was, of je ze nou zelf geopend had of niet, veel handiger)
5. Het constante dubbelplaatsen van een post
6. Dat de lijstjes actieve topics en nieuwe topics zo kort zijn (op pc, op mobiel: zie punt 3)
7. Soms 'scrolt het berichtenvenster niet mee' waarin je aan het schrijven bent, zodat je niet kunt lezen wat je zelf typt
8. Dat er niet meer bij een topic titel staat wanneer de laatste post was, maar nu wanneer de eerste post was (irrelevante info wat mij betreft)
9. Dat alle enters uit de berichten zijn verdwenen! Een netjes lijstje posten is er niet bij, het wordt een woordenbrij.
Voor het geval hier meegelezen wordt: de dingen die voor mij nu echt niet handig zijn (en vast voor vele anderen ook niet)
1. Dat je steeds opnieuw moet inloggen
2. Dat je niet meer meteen naar het laatste bericht in een topic kunt springen (dit is echt heeeel irritant, en hierdoor vergaat het forumplezier)
3. Dat ik mobiel de tabjes 'nieuwe topics' en 'actieve topics' niet kan aanklikken, en die dus in het geheel niet kan zien (ook heeeel irritant)
4. Dat op pc de kopjes 'gereageerd' en 'jouw topics' gescheiden zijn (eerst 1 overzicht met topics waarin je actief was, of je ze nou zelf geopend had of niet, veel handiger)
5. Het constante dubbelplaatsen van een post
6. Dat de lijstjes actieve topics en nieuwe topics zo kort zijn (op pc, op mobiel: zie punt 3)
7. Soms 'scrolt het berichtenvenster niet mee' waarin je aan het schrijven bent, zodat je niet kunt lezen wat je zelf typt
8. Dat er niet meer bij een topic titel staat wanneer de laatste post was, maar nu wanneer de eerste post was (irrelevante info wat mij betreft)
9. Dat alle enters uit de berichten zijn verdwenen! Een netjes lijstje posten is er niet bij, het wordt een woordenbrij.
zondag 14 mei 2017 om 14:21
Eens met de dingen van Eefje.
Ook een ergernis, de pijlers staan volledig door elkaar, ik zoek me een versuffing. Bij het vorige forum stonden ze op alfabetische volgorde, vond ik handiger. En ik vind de afbeeldingen voor de pijlers wat flets, ook dat helpt niet echt om de goeie pijler te vinden.
Ook een ergernis, de pijlers staan volledig door elkaar, ik zoek me een versuffing. Bij het vorige forum stonden ze op alfabetische volgorde, vond ik handiger. En ik vind de afbeeldingen voor de pijlers wat flets, ook dat helpt niet echt om de goeie pijler te vinden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you