Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
impossiblegirl schreef:
17-05-2017 12:27
Voor de blokkeerknop moet je naar het profiel gaan van de gebruiker die je wil blokkeren, daar vindt je die optie. Maar het is handiger om dat in een topic te kunnen doen, maar dat zijn weer wat extra clicks.
Gelukt het was even zoeken :sherlock: maar uiteindelijk gevonden mijn dank. :cheers:
Sure. Je aardappels branden aan.
Vind dit nieuwe forum niet leuk. Geen overzicht, je kan niet zien wanneer het laatste bericht is geplaatst, je kan niet in 1 keer naar het laatste bericht, het is traag, je logt steeds uit. Ik ben er voor om terug naar het oude forum te gaan. Op deze manier vind ik er niks meer aan.
wat een kutforum.

met vr groet Enn
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
17-05-2017 20:20
wat een kutforum.

met vr groet Enn
+1
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik word constant uitgelogd als ik op mijn tablet werk... En het forum is enorm traag geworden waardoor reacties plaatsen soms echt drama is omdat hij dan vastloopt.
Dit topic wordt nu bovenaan vermeld bij een zoekopdracht in Google:

forum.viva.nl/ Het nieuwe forum is live! .... Kan niets met dit forum! ...

Ik vind het nogal wat dat het forum een week later op sommige mobiel browsers nog steeds niet werkt,
Tis n gok spelletje.werkt t wel werkt t niet.
Vaker niet dan wel. Gister avond kon ik er weer Helemaal niet op komen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Op mijn telefoon kan ik er ook niet opkomen :-$
Fossa schreef:
14-05-2017 19:41
Ik vind al een tijdje dat ik teveel van mijn tijd op het forum verpruts. Maar ik geloof dat Sanoma me nu wel het laatste zetje heeft gegeven om te gaan afkicken.
.
Toch bijna 4 dagen volgehouden. Ik dacht, ik kom weer eens kijken. Zie dat het nog steeds doffe ellende is, dus ik plak er nog een paar forumloze dagen aan vast. Doei!
oh dat ligt dus niet aan mij? Op mijn telefoon kom ik niet op het forum. forum.viva.nl en dan doet ie daar verder niks. Er staan wel wat opties maar ik kan er niet op klikken. Meer mensen met dit probleem dus (sorry, heb niet alles doorgelezen)
Als je echt wil lachen moet je dit forum eens bezoeken middels de internet explorer browers. Zowaar nog erger dan via chrome.
Kan iemand mij vertellen waarom er op het tabblad van viva boven aan mijn scherm een getal staat tussen twee haakjes? Nu staat er
"V (5) kan niets met dit for". Waar staat die 5 dan voor? en het begon met twee, toen drie.....
Iones, dan ben je ge-quote in een niet nader genoemd topic. Succes met de zoektocht, vele gefrustreerde forummers zijn je al voorgegaan... :-|
SinDudas schreef:
18-05-2017 16:11
Iones, dan ben je ge-quote in een niet nader genoemd topic. Succes met de zoektocht, vele gefrustreerde forummers zijn je al voorgegaan... :-|
Oh, oke, bedankt voor de uitleg!
Tsja, ik kan geen topics van mezelf terug vinden in dit slecht functionerende forum.....
Jammer van dit prutswerk.
Mijn 1tje verdwijnt nu niet meer, het moet toch echt van dit topic afkomen want net stond het er nog niet. Het zou weg moeten zijn als ik op de pagina ben geweest maar het blijft staan :furious:

Edit: oh, het was een ander topic. Maar pas een half uur na de quote stond het 1tje er. Zo wordt het nog lastiger natuurlijk :facepalm:
10 x niks dit nieuwe forum, berichten die ineens 2x gepost worden terwijl je toch echt 1 keer hebt geklikt, vreselijke lay out, onhandige indeling, hoop dat het snel verbeterd wordt.
Als ik start op het forum dan zie ik bovenaan de topics waarin ik heb gereageerd, een soort van favorieten, zeg maar. Handig, maar als ik op een zo'n topic klik refreshed de pagina alleen en kom ik niet op de pagina die ik heb aangeklikt.
iones schreef:
18-05-2017 17:46
Oh, oke, bedankt voor de uitleg!
Tsja, ik kan geen topics van mezelf terug vinden in dit slecht functionerende forum.....
Dat klopt niet (altijd), die getallen komen ook tevoorschijn als er iets gepost is in een topic dat je 'favoriet' heb gezet. En volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, ook in je gebookmarkete topics.

Maar het is erg vervelend dat er geen direct overzicht is waar je kan zien waar de cijfers naar verwijzen. Opzich kan het prettig zijn dat je gewaarschuwd wordt als je wordt gequot, maar dan wel graag met een directe link naar de juiste post.

P.S. En nu kom ik weer bovenaan de pagina na het posten van dit bericht. :|
Klote forum!
Is er ook een mod die hier af en toe mee leest en wordt er ook iets met de klachten gedaan?
SinDudas schreef:
18-05-2017 16:11
Maar volgens mij is dit het niet. Vanmorgen had ik (11), vanmiddag (8) en vanavond (10),... het gaat dus heen en weer.
Soms als ik een topic aanklik springt hij 1 omhoog (terwijl ik niks in dat topic doe), en klik ik het topic weer weg dan gaat het er weer af... maar dit gebeurt dus niet altijd. Het is me een raadsel.
Ik vind dit ook echt verschrikkelijk, aan de vorige lay-out hebben we destijds ook heel erg moeten wennen maar dit is vele malen erger.

Ik kan mijn weg hier niet meer vinden.
GinnyJones schreef:
19-05-2017 03:54
Ik vind dit ook echt verschrikkelijk, aan de vorige lay-out hebben we destijds ook heel erg moeten wennen maar dit is vele malen erger.

Ik kan mijn weg hier niet meer vinden.
Dit. De lol is eraf.
Kan me nu niet voostellen dat het forumplezier weer terugkomt met hoe het nu allemaal in elkaar steekt.
Melden in het daarvoor bestemde topic:" Het nieuwe forum is live!"
Op overig.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven