Kan niets met dit forum!
woensdag 17 mei 2017 om 17:23
Gelukt het was even zoekenimpossiblegirl schreef: ↑17-05-2017 12:27Voor de blokkeerknop moet je naar het profiel gaan van de gebruiker die je wil blokkeren, daar vindt je die optie. Maar het is handiger om dat in een topic te kunnen doen, maar dat zijn weer wat extra clicks.

woensdag 17 mei 2017 om 19:41
donderdag 18 mei 2017 om 11:57

donderdag 18 mei 2017 om 12:46
.
Toch bijna 4 dagen volgehouden. Ik dacht, ik kom weer eens kijken. Zie dat het nog steeds doffe ellende is, dus ik plak er nog een paar forumloze dagen aan vast. Doei!
donderdag 18 mei 2017 om 14:45

donderdag 18 mei 2017 om 17:46

donderdag 18 mei 2017 om 18:12
Mijn 1tje verdwijnt nu niet meer, het moet toch echt van dit topic afkomen want net stond het er nog niet. Het zou weg moeten zijn als ik op de pagina ben geweest maar het blijft staan 
Edit: oh, het was een ander topic. Maar pas een half uur na de quote stond het 1tje er. Zo wordt het nog lastiger natuurlijk

Edit: oh, het was een ander topic. Maar pas een half uur na de quote stond het 1tje er. Zo wordt het nog lastiger natuurlijk

donderdag 18 mei 2017 om 22:01
Dat klopt niet (altijd), die getallen komen ook tevoorschijn als er iets gepost is in een topic dat je 'favoriet' heb gezet. En volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, ook in je gebookmarkete topics.
Maar het is erg vervelend dat er geen direct overzicht is waar je kan zien waar de cijfers naar verwijzen. Opzich kan het prettig zijn dat je gewaarschuwd wordt als je wordt gequot, maar dan wel graag met een directe link naar de juiste post.
P.S. En nu kom ik weer bovenaan de pagina na het posten van dit bericht.

vrijdag 19 mei 2017 om 01:08
Maar volgens mij is dit het niet. Vanmorgen had ik (11), vanmiddag (8) en vanavond (10),... het gaat dus heen en weer.
Soms als ik een topic aanklik springt hij 1 omhoog (terwijl ik niks in dat topic doe), en klik ik het topic weer weg dan gaat het er weer af... maar dit gebeurt dus niet altijd. Het is me een raadsel.

vrijdag 19 mei 2017 om 07:46
Dit. De lol is eraf.GinnyJones schreef: ↑19-05-2017 03:54Ik vind dit ook echt verschrikkelijk, aan de vorige lay-out hebben we destijds ook heel erg moeten wennen maar dit is vele malen erger.
Ik kan mijn weg hier niet meer vinden.
Kan me nu niet voostellen dat het forumplezier weer terugkomt met hoe het nu allemaal in elkaar steekt.