Hcg

20-05-2017 12:27 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Ik kwam er vorige week achter dat ik zwanger was. Een heel licht streepje. Maandag echter een teleurstelling want het lichte streepje was nog veel lichter geworden.

Alleen nu heb ik dus al vanaf dinsdag hele inimini streepjes op de kruidvat testen staan. Gister begon mijn menstruatie, dus ik dacht mooi dan zal het steepje nu wel weg zijn, maar helaas nog steeds zn vaag streepje.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja hcg kan nog even in je urine blijven, ook na een miskraam. Ik zou over een week nog een keer testen dan moet de streep echt donkerder zijn (Sommige vrouwen menstrueren wel tijdens een zwangerschap), zo niet dan is het een miskraam, sterkte!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
wished- schreef:
20-05-2017 12:56
Ja hcg kan nog even in je urine blijven, ook na een miskraam. Ik zou over een week nog een keer testen dan moet de streep echt donkerder zijn (Sommige vrouwen menstrueren wel tijdens een zwangerschap), zo niet dan is het een miskraam, sterkte!
Geef haar nou geen valse hoop en zeg: over een week zou het streepje weg kunnen zijn en kan je door naar de volgende ronde...

Zo te horen is het al een miskraam en zo'n streepje kan idd wel even vaag blijven maar als het al zo vroeg mis is gegaan zal dit niet al te lang duren.

Sterkte ermee TO..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
20-05-2017 13:23
Geef haar nou geen valse hoop en zeg: over een week zou het streepje weg kunnen zijn en kan je door naar de volgende ronde...

Zo te horen is het al een miskraam en zo'n streepje kan idd wel even vaag blijven maar als het al zo vroeg mis is gegaan zal dit niet al te lang duren.

Sterkte ermee TO..
Bedankt, ik ga er zeker niet meer vanuit dat ik zwanger ben. Alleen het maakt me een beetje zenuwachtig dat het streepje niet gewoon verdwijnt. Maar het stelt mendel gerust dat dit gewoon even kan duren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven