Spam op sport pijler

20-05-2017 23:04 6 berichten
Al twee avonden wordt de sport pijler overspoeld met spamberichten.... meerdere topics van dezelfde starter, maareen andere dan gisteren!

Ik heb niet het idee dat het op andere pijlers ook zo erg is?

Kan Viva daar niet wat aan doen?
Nou een topic erover openen zal ik elk geval niet helpen.
Gewoon staffen of ff naar het modtopic is efficiënter.
Snap ik! Ik staf het ook iedere x, maar diegene opent iedere x tig topics, het begint vervelend te worden!

Waarvind ik de mod's? Ik vraag mij af wat zij er tegen munnen doen behalve de to blokkeren. Die vervolgens weer een nieuwe nick maakt en opnieuw begint!?

Ik zie het ook alleen bij de sport pijler gebeuren....
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
20-05-2017 23:29
Snap ik! Ik staf het ook iedere x, maar diegene opent iedere x tig topics, het begint vervelend te worden!

Waarvind ik de mod's? Ik vraag mij af wat zij er tegen munnen doen behalve de to blokkeren. Die vervolgens weer een nieuwe nick maakt en opnieuw begint!?

Ik zie het ook alleen bij de sport pijler gebeuren....
Zou mooi zijn als de mods ook zijn of haar IP adres kunnen blokkeren, dan ben je er voorgoed van af (aangezien je geen account aan kan maken / inloggen via een proxy, toch?)

Nu ook...staan er 22 van dat soort onzin topics in de sport pijler. Allemaal maar weer gestaft, maar wat is dat irritant zeg! 😡
Love2hike schreef:
21-05-2017 07:42
Nu ook...staan er 22 van dat soort onzin topics in de sport pijler. Allemaal maar weer gestaft, maar wat is dat irritant zeg! 😡
Ook gewoon niet doen, die 22 topics staffen. Bij een berg spam, staf ik 1 topic en zet er dan bij of ze de hele pijler even willen bekijken, want dat het vol spam staat.
Of dat het onbegonnen werk is om ze allemaal te staffen, dus of ze zelf even verder willen kijken. Doen de mods altijd keurig.
Verder geen topics meer over openen; krijgen die lui nog wat ze willen ook. ;) Dat weerhield mij er eigenlijk aanvankelijk van om te reageren op je topic. Maar vond het ook sneu als je allemaal werk voor niets zit te doen. Is echt niet nodig die 22 topics staffen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven