Geld terug rijschool?

21-05-2017 19:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup:
anoniem_318285 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 14:30
99.47% gewijzigd
Die proefles is toch geen onderdeel van de overeenkomst? Dus dan zit je goed lijkt mij.
En wat heb je in deze afgelopen week zelf gedaan om contact met hén op te nemen?
Het enige wat er nu 'mis' is gegaan is dat ze je niet binnen 2 dagen hebben terug bericht?

Je kan natuurlijk altijd voortijdig weer opzeggen natuurlijk, maar bedenk je dan wel even hoe je het voor de volgende keer kan doen zodat je dit een stuk handiger aanpakt. Dat wil zeggen, als je een overeenkomst tekent en het volle bedrag overmaakt, dat je je niet opnieuw bedenkt.
Doreia schreef:
21-05-2017 19:48
En wat heb je in deze afgelopen week zelf gedaan om contact met hén op te nemen?
Het enige wat er nu 'mis' is gegaan is dat ze je niet binnen 2 dagen hebben terug bericht?

Je kan natuurlijk altijd voortijdig weer opzeggen natuurlijk, maar bedenk je dan wel even hoe je het voor de volgende keer kan doen zodat je dit een stuk handiger aanpakt. Dat wil zeggen, als je een overeenkomst tekent en het volle bedrag overmaakt, dat je je niet opnieuw bedenkt.
Ik heb zelf contact opgenomen maar er wordt niet gereageerd.
http://www.rijschoolgegevens.nl
Conroleer dit eens?
https://www.cbr.nl/inschrijfovereenkomst.pp?
Afgezien van dat ze niet binnen 2 dagen contact hebben opgenomen, wat ging er nog meer mis?
Gooi je niet te snel de handdoek in de ring?
Dus laatst neem je een job aan, teken je en wil je er na 2 dagen vanaf.
Nu betaal je voor rijlessen en wil je er ook weer na 2 dagen vanaf.

Ik zou toch echt es doorbijten.
TinyBel schreef:
21-05-2017 20:14
Dus laatst neem je een job aan, teken je en wil je er na 2 dagen vanaf.
Nu betaal je voor rijlessen en wil je er ook weer na 2 dagen vanaf.

Ik zou toch echt es doorbijten.
Joh dank je wel voor je tip, hier heb ik nou echt wat aan, ik vraag om iets heel anders dan wat ik van jou te horen krijg, top!
Als op de overeenkomst 4-5 staat en je hebt geen datum bij je handtekening gezet, denk ik dat je niet sterk staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven