Galajurk!
dinsdag 23 mei 2017 om 21:18
Hoi, ik heb zo erg jullie hulp nodig.
Over twee weken heb ik gala. Eindelijk!! Ik ga met mijn broer mee en hij heeft al een pak zwart met wit.
Nu moet ik echt een jurk gaan kopen maar het lukt me niet. Ik ben overal al heen geweest maar nergens is de jurk die ik wil.
Heb ook al online gekeken. Ik zoek dus een jurk die kort is en benenden wat bol is met heel veel steentjes. Alleen ik kom maar op chineze pagina's
Hebben jullie enige idee waar ik zo'n jurk kan bestellen?
Ik weet dat een gala jurk meestal lang is. Maar dat is niet iets voor mij.
Het is school gala!
Over twee weken heb ik gala. Eindelijk!! Ik ga met mijn broer mee en hij heeft al een pak zwart met wit.
Nu moet ik echt een jurk gaan kopen maar het lukt me niet. Ik ben overal al heen geweest maar nergens is de jurk die ik wil.
Heb ook al online gekeken. Ik zoek dus een jurk die kort is en benenden wat bol is met heel veel steentjes. Alleen ik kom maar op chineze pagina's
Hebben jullie enige idee waar ik zo'n jurk kan bestellen?
Ik weet dat een gala jurk meestal lang is. Maar dat is niet iets voor mij.
Het is school gala!
anoniem_341347 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 21:34
9.07% gewijzigd
dinsdag 23 mei 2017 om 21:27
Dan voldoet ze dus niet aan de dresscode. Die is namelijk gala.Tadderak30 schreef: ↑23-05-2017 21:26Dan moet je op cocktailjurken zoeken. Gala is niet kort. Al bij Peek & Cloppenburg geweest?
dinsdag 23 mei 2017 om 21:35
dinsdag 23 mei 2017 om 21:36
Ik denk het ook. Daar heb ik er de laatste tijd veel van voorbij zien komen op Facebook en daar zie ik ook vrij veel meisjes met een cocktailjurk.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 23 mei 2017 om 22:05
dinsdag 23 mei 2017 om 22:07
Gala is gala. Dus: lang, met decolleté, avondhandschoenen, avondschoenen en bijpassende sieraden.
Overigens dient je vriend dan rok te dragen, en niet gewoon een zwart-wit pak. Dat is tenue de ville.
Leuk als je "gala" wilt spelen, maar doe het dan ook goed.
Overigens dient je vriend dan rok te dragen, en niet gewoon een zwart-wit pak. Dat is tenue de ville.
Leuk als je "gala" wilt spelen, maar doe het dan ook goed.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 23 mei 2017 om 22:08
Ah joh, als het idd het gala van de middelbare school is maakt het niet uit.
dinsdag 23 mei 2017 om 22:17
Deze als je toch voor lang gaat.
Steentjes en lovertjes
https://m.zalando.nl/anna-field-galajur ... ?zoom=true
Steentjes en lovertjes
https://m.zalando.nl/anna-field-galajur ... ?zoom=true
dinsdag 23 mei 2017 om 22:48
Middelbare school-gala, dan kun je ook in een soort van baby doll.
dinsdag 23 mei 2017 om 22:55
dinsdag 23 mei 2017 om 22:58
woensdag 24 mei 2017 om 07:14
Toen ik m'n reactie plaatste stonden er twee reacties, nu zie ik dat er veel meer reacties voor de mijne zijn geplaatst......
Ik was dus mosterd, maar was me daar niet van bewust.