Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 7 februari 2009 om 11:41

zaterdag 7 februari 2009 om 17:04
Goede midden mijden,
Ohh Karja, heule waterfalle lope uit me mont fan de panne koekies.
Lied, elleke ogtend middag x as ik wakke ben, kijk ik muteen on lijn of de ongesgoren vrugt ze eigen al aan dient.
Net as Babs kan ik nie wagten om te doelajen.
Roel, die Mannelies is best een lekkur stukkie, dus waarom over weeg ju geen manege a traw (is vrans) ?
Marg, se sijn op de karjere tog wel lief voor jou? Dat se niet alles op jouw neer laten fallen en met twee maten naajen.
Ohh Karja, heule waterfalle lope uit me mont fan de panne koekies.
Lied, elleke ogtend middag x as ik wakke ben, kijk ik muteen on lijn of de ongesgoren vrugt ze eigen al aan dient.
Net as Babs kan ik nie wagten om te doelajen.
Roel, die Mannelies is best een lekkur stukkie, dus waarom over weeg ju geen manege a traw (is vrans) ?
Marg, se sijn op de karjere tog wel lief voor jou? Dat se niet alles op jouw neer laten fallen en met twee maten naajen.
zaterdag 7 februari 2009 om 19:22
Zeg is Marg, heb die ene klega je weer de oren sitte afwassen? Door de tang gehaalt, in de kasd gejaacht, achter de elleboge gewerkt? Sal ik haar is opwagten bij het vietsehok? Ik doet ut hoor, chus see de weurt! Chrrrrrr.
Mijde we motten onderhandts wel is over legge over het doelaj geuburen. Ister al een televoon pieremiere sgema voor muckaar te warschouwen as de vrugt wort opgedient? En wat doed wie? Ik draag me ijge bijdese over voor de botsvoering. Das me spesjale tijt.
Sabien niet voor je te fubbeteren want je sprikt een onbehoorluk tandje over de chrens, maar traw sreif je in het frans "3". Tot jut weet voor de volgerde ker.
Valdut juli ook op tot het havetees met greipende arme om sich heen pak? Ik sie in hut niefs marook hier op het vorm steets meer havetismeus verdweinen. Ook mense die in hut havettees een toppik openenen en tot de andure dan glijk sputtaan op havettees over gaan! Egt haat fuwaarment voor te lese
(eselsbrugeentje)
Wad sijn juli planne voor Vale Tuin stag? Ik nix! En juli?
Roel ik ga sow je voodoos bekeiken!
Mijde we motten onderhandts wel is over legge over het doelaj geuburen. Ister al een televoon pieremiere sgema voor muckaar te warschouwen as de vrugt wort opgedient? En wat doed wie? Ik draag me ijge bijdese over voor de botsvoering. Das me spesjale tijt.
Sabien niet voor je te fubbeteren want je sprikt een onbehoorluk tandje over de chrens, maar traw sreif je in het frans "3". Tot jut weet voor de volgerde ker.
Valdut juli ook op tot het havetees met greipende arme om sich heen pak? Ik sie in hut niefs marook hier op het vorm steets meer havetismeus verdweinen. Ook mense die in hut havettees een toppik openenen en tot de andure dan glijk sputtaan op havettees over gaan! Egt haat fuwaarment voor te lese
(eselsbrugeentje)
Wad sijn juli planne voor Vale Tuin stag? Ik nix! En juli?
Roel ik ga sow je voodoos bekeiken!
Ga in therapie!
zaterdag 7 februari 2009 om 19:27
zaterdag 7 februari 2009 om 20:48
owowowoow muide, wad vein om te lese tot jylie je hut lodt fan mein en mij vrugt daat wikkelik aftrekken! sgatte zèn july..
want tot ken ik wel gebreike hoor! Een bokje dat goet braaf bots voedt. juely wete mesgien nog dat me oudtste bokje de Baaz over de Botzvoedin wilde zein en heul niet zo liev was voze ma-ma (ondergesgove pessoontje duz).
Sol ik gwoon maar potse hiero of daro waneer de wee-je zereneus beginne? Dan treke julie je doela-hoep aan en kome hiereen gesmelt. Ik sorg voor eh. veel wein en sgebuit met meisjes en ook deksel ennie zjie forum het fol te hauwe. July neme klamme lappe mee vorom me vorooft mee te deppe en vrolike scketsjes voor tusse de wee-je door. Totter nogwat te lagge valst.
Margie zij ze nou aan de wilde gijte der mutse aan het snufele op joun karjere?! ek heb nog geen idee ny warovertottet gaadt, maarik ben nau al geruts boos hor, geruts!!
Baps en Em ik durv haats nie menadres te geve voor de foebel plaatsjes omdaddik hudt haast chermant vint as jylie der 1 bots egel bij insgiedte... ik vinnet zo dekke dend...
BS; bokje is Kaj weris damk baar vordat ze pane koeke geplackt hat en ik die toen moes make en hei die toen mog opedte.!?
want tot ken ik wel gebreike hoor! Een bokje dat goet braaf bots voedt. juely wete mesgien nog dat me oudtste bokje de Baaz over de Botzvoedin wilde zein en heul niet zo liev was voze ma-ma (ondergesgove pessoontje duz).
Sol ik gwoon maar potse hiero of daro waneer de wee-je zereneus beginne? Dan treke julie je doela-hoep aan en kome hiereen gesmelt. Ik sorg voor eh. veel wein en sgebuit met meisjes en ook deksel ennie zjie forum het fol te hauwe. July neme klamme lappe mee vorom me vorooft mee te deppe en vrolike scketsjes voor tusse de wee-je door. Totter nogwat te lagge valst.
Margie zij ze nou aan de wilde gijte der mutse aan het snufele op joun karjere?! ek heb nog geen idee ny warovertottet gaadt, maarik ben nau al geruts boos hor, geruts!!
Baps en Em ik durv haats nie menadres te geve voor de foebel plaatsjes omdaddik hudt haast chermant vint as jylie der 1 bots egel bij insgiedte... ik vinnet zo dekke dend...
BS; bokje is Kaj weris damk baar vordat ze pane koeke geplackt hat en ik die toen moes make en hei die toen mog opedte.!?