Vaderdag kado
vrijdag 2 juni 2017 om 21:33
Ik wil namens kind (1,5 jr oud) iets kopen voor vaderdag. Maar wat?
Manlief heeft echt álles al.
- alle gadgets mbt mobiel en laptop heeft hij al
- heeft een heel assortiment schoonmaak en poetsspullen voor de auto
- geurtje heeft ie met zijn verjaardag al gehad
- speciaalbier/ goede wijn haalt hij zelf al regelmatig bij de slijter
- gaat elke week al naar de masseur voor ontspanningsmasssage
- heeft vorig jaar een shirtje met leuke vaderdag-opdruk gehad
- foto's van ons kind hebben we pas laten maken dus daar kan ik hem ook niet mee verrassen
Wie heeft er nog ideeen? Ik heb al gegoogled maar bij alles denk ik; heeft hij al
Manlief heeft echt álles al.
- alle gadgets mbt mobiel en laptop heeft hij al
- heeft een heel assortiment schoonmaak en poetsspullen voor de auto
- geurtje heeft ie met zijn verjaardag al gehad
- speciaalbier/ goede wijn haalt hij zelf al regelmatig bij de slijter
- gaat elke week al naar de masseur voor ontspanningsmasssage
- heeft vorig jaar een shirtje met leuke vaderdag-opdruk gehad
- foto's van ons kind hebben we pas laten maken dus daar kan ik hem ook niet mee verrassen
Wie heeft er nog ideeen? Ik heb al gegoogled maar bij alles denk ik; heeft hij al
vrijdag 2 juni 2017 om 21:36
nou en; dat hij altijd al bier koopt. Gaat toch om het idee dat je er aan gedacht hebt?
tuinplant
bbq schort, tang, ding om een hele kip op te zetten
koksmes
badjas
slippers
bon voor de sauna, film, tapas eten
zak bitterballen en een pot goeie mosterd
kookboek
bijenhotel, vogelhuis, zitzak
strandstoel, badlaken, parasol
tuinplant
bbq schort, tang, ding om een hele kip op te zetten
koksmes
badjas
slippers
bon voor de sauna, film, tapas eten
zak bitterballen en een pot goeie mosterd
kookboek
bijenhotel, vogelhuis, zitzak
strandstoel, badlaken, parasol
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 juni 2017 om 21:40
vrijdag 2 juni 2017 om 21:44
vrijdag 2 juni 2017 om 21:50
Ik zag een mooi en zeer scherp koksmes:
https://www.wmf.com/en/knives-cutters/k ... -line.html
Kwam uitstekend uit de tests.
https://www.wmf.com/en/knives-cutters/k ... -line.html
Kwam uitstekend uit de tests.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 2 juni 2017 om 21:53
Spreek af dat jullie (of de kinderen straks) elkaar niet meer verwennen met een gekocht cadeau, maar met een ontbijtje op bed. Of met een bijzonder diner 's avonds. Dus creeer samen een leuke herinnering, in plaats van iets dat je koopt.
Is ook veel makkelijker over te pakken voor jullie kind straks.
Is ook veel makkelijker over te pakken voor jullie kind straks.
vrijdag 2 juni 2017 om 22:07
vrijdag 2 juni 2017 om 22:11
Ik vind het een soort van narcisme; eerst verwek je zelf een kind en vervolgens verwacht je van zo'n kind (dat nergens om gevraagd heeft) dat het jou eert vanwege iets dat je sowieso al minimaal verplicht bent om te doen; goed voor dat kind zorgen.
Het lijkt sterk op godsdienst.
vrijdag 2 juni 2017 om 22:14
Je bent een lieverd en doet inderdaad wel je best. Je vergeet nog nieuwe witte sokken voor bij zijn sandalen
vrijdag 2 juni 2017 om 22:16
Nee, vaderdag is commercie en als je daar al aan doet dan is het vaak moeilijk om met iets 'leuks' aan te komen.Amand_ schreef: ↑02-06-2017 22:11Ik vind het een soort van narcisme; eerst verwek je zelf een kind en vervolgens verwacht je van zo'n kind (dat nergens om gevraagd heeft) dat het jou eert vanwege iets dat je sowieso al minimaal verplicht bent om te doen; goed voor dat kind zorgen.
vrijdag 2 juni 2017 om 22:17
Nooit wat gekregen zeker?Amand_ schreef: ↑02-06-2017 22:11Ik vind het een soort van narcisme; eerst verwek je zelf een kind en vervolgens verwacht je van zo'n kind (dat nergens om gevraagd heeft) dat het jou eert vanwege iets dat je sowieso al minimaal verplicht bent om te doen; goed voor dat kind zorgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 juni 2017 om 22:59
Zoek een grote steen, spuit die met witte of zilveren verf egaal en laat je kind daar met verf op schilderen/kliederen.
Schrijf er dan met watervaste stift 'papa jij bent een kei' op en je bent klaar.
Een canvas doek kopen kan ook.
Dan zoek je op internet een kleurplaat van allemaal typische cliché mannendingen (stropdas, voetbal, dat soort dingen) en die laat je kind inkleuren/krassen.
Die plak je op het canvas, eventueel heb je daar nog een gekleurd crêpe papiertje opgeplakt voor het contrast.
M'n man vond het in elk geval leuk toen.
Schrijf er dan met watervaste stift 'papa jij bent een kei' op en je bent klaar.
Een canvas doek kopen kan ook.
Dan zoek je op internet een kleurplaat van allemaal typische cliché mannendingen (stropdas, voetbal, dat soort dingen) en die laat je kind inkleuren/krassen.
Die plak je op het canvas, eventueel heb je daar nog een gekleurd crêpe papiertje opgeplakt voor het contrast.
M'n man vond het in elk geval leuk toen.