Vaderdag kado

02-06-2017 21:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil namens kind (1,5 jr oud) iets kopen voor vaderdag. Maar wat?
Manlief heeft echt álles al.
- alle gadgets mbt mobiel en laptop heeft hij al
- heeft een heel assortiment schoonmaak en poetsspullen voor de auto
- geurtje heeft ie met zijn verjaardag al gehad
- speciaalbier/ goede wijn haalt hij zelf al regelmatig bij de slijter
- gaat elke week al naar de masseur voor ontspanningsmasssage
- heeft vorig jaar een shirtje met leuke vaderdag-opdruk gehad
- foto's van ons kind hebben we pas laten maken dus daar kan ik hem ook niet mee verrassen

Wie heeft er nog ideeen? Ik heb al gegoogled maar bij alles denk ik; heeft hij al
nou en; dat hij altijd al bier koopt. Gaat toch om het idee dat je er aan gedacht hebt?

tuinplant
bbq schort, tang, ding om een hele kip op te zetten
koksmes
badjas
slippers
bon voor de sauna, film, tapas eten
zak bitterballen en een pot goeie mosterd
kookboek
bijenhotel, vogelhuis, zitzak
strandstoel, badlaken, parasol
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Duw het handje van je kind in een pot vingerverf en stempel het op een bloempot oid?

Lijkt me veel leuker om zoiets te doen dan om iets te kopen
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
02-06-2017 21:39
Duw het handje van je kind in een pot vingerverf en stempel het op een bloempot oid?

Lijkt me veel leuker om zoiets te doen dan om iets te kopen
Spuit een volle luier zilver. leuk voor aan de muur.
Shit...

wanneer is het vaderdag dit jaar? (6)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Niet erg origineel maar ik laat ieder jaar een nieuwe sleutelhanger maken met foto erop van de kinderen.

En ook wel eens gewoon nuttig kado gegeven zoals een nieuwe kleding of tuingereedschap. De kinderen vinden dat ook gewoon leuk. Het is maar dat ze iets kunnen geven en ze samen kunnen uitpakken.
Speciale koffie
laat iets leuks maken bij de kaas/noten boer
favoriete tijdschrift(en)
mok met stomme tekst
sleutelhanger met foto
Uitslapen, ontbijt op bed, een tekening en een koffiebeker met daarop "De liefste papa" dat is waar vaderdag om draait :)
Ik zag een mooi en zeer scherp koksmes:

https://www.wmf.com/en/knives-cutters/k ... -line.html

Kwam uitstekend uit de tests.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik had een blouse (blouououose) gekocht maar er braken rellen uit hier. Kinderen willen ook iets kopen.
Ik dacht klaar te zijn maar nee.
Spreek af dat jullie (of de kinderen straks) elkaar niet meer verwennen met een gekocht cadeau, maar met een ontbijtje op bed. Of met een bijzonder diner 's avonds. Dus creeer samen een leuke herinnering, in plaats van iets dat je koopt.
Is ook veel makkelijker over te pakken voor jullie kind straks.
Sorry voor Bianca maar ik kan me indenken dat je daar niet veel verder mee komt. Mijn man en ik wisten ook nooit wat we voor elkaar moesten kopen omdat als je iets wilt je het zelf wel koopt. Dus wij deden dan een uitje kado bv uit eten, concert enz.
Zelf gebruik ik geen scherpe messen.

Oh vaderdag. Dat lukt niet meer denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ouderwets steak & blowjob day dan maar.
Vaderdag is echt zo vreselijk suf, TO. Het is namelijk elke dag vaderdag. En waarom zou je vader in het zonnetje willen zetten vanwege het enkele feit dat hij een kind verwekt heeft?
Amand.. vaderdag is niet omdat je een kind hebt verwekt maar omdat je een goede vader bent voor dat kind.

en je onderschrift is heel toepasselijk bij deze post van je :)
anoniem_323645 wijzigde dit bericht op 02-06-2017 22:06
23.64% gewijzigd
Ehm, is dat nu zondag of volgende week? :-O$
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
[quote=Blondie456 post_id=27151447 time=1496433235 user_id=216933]
Sorry voor Bianca maar ik kan me indenken dat je daar niet veel verder mee komt.
En ik doe nog wel zo mijn best.

hengel
boek
pet
sokken
rugkrabber
vliegenmepper
Uomo schreef:
02-06-2017 22:06
Amand.. vaderdag is niet omdat je een kind hebt verwekt maar omdat je een goede vader bent voor dat kind.
Ik vind het een soort van narcisme; eerst verwek je zelf een kind en vervolgens verwacht je van zo'n kind (dat nergens om gevraagd heeft) dat het jou eert vanwege iets dat je sowieso al minimaal verplicht bent om te doen; goed voor dat kind zorgen.

Het lijkt sterk op godsdienst.
blijfgewoonbianca schreef:
02-06-2017 22:07
Je bent een lieverd en doet inderdaad wel je best. Je vergeet nog nieuwe witte sokken voor bij zijn sandalen :-D
jammer dat je je onderschrift weghaald..het is nog steeds van toepassing.
Amand_ schreef:
02-06-2017 22:11
Ik vind het een soort van narcisme; eerst verwek je zelf een kind en vervolgens verwacht je van zo'n kind (dat nergens om gevraagd heeft) dat het jou eert vanwege iets dat je sowieso al minimaal verplicht bent om te doen; goed voor dat kind zorgen.

Nee, vaderdag is commercie en als je daar al aan doet dan is het vaak moeilijk om met iets 'leuks' aan te komen.
Amand_ schreef:
02-06-2017 22:11

Nooit wat gekregen zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb niks weggehaald. Gewoon een bug, gok ik.
Zoek een grote steen, spuit die met witte of zilveren verf egaal en laat je kind daar met verf op schilderen/kliederen.
Schrijf er dan met watervaste stift 'papa jij bent een kei' op en je bent klaar.

Een canvas doek kopen kan ook.
Dan zoek je op internet een kleurplaat van allemaal typische cliché mannendingen (stropdas, voetbal, dat soort dingen) en die laat je kind inkleuren/krassen.
Die plak je op het canvas, eventueel heb je daar nog een gekleurd crêpe papiertje opgeplakt voor het contrast.

M'n man vond het in elk geval leuk toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven