Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-05-2017 10:17
Vind ik wel een aanradertje, hello. Heb je uitwijk naar de avond? Dan wordt het wat drukker. Ik heb zéker lekkere hapjes zien rondlopen in de Showboat, ik had alleen zelf ook een lekker hapje mee dus heb ik niet veel mee gedaan. Maar....enjoy!
Bedankt roos. Dat klinkt veel belovend ;)
Vraag me af of er rond Hemelvaart er extra veel toeristen naar de NL'se parenclubs gaan.
Hey wij zijn koppel m (eind dertig) en v (midden veertig). Het forum werd al wat doorlezen. We willen graag een leuke "style" club bezoeken, voor een eerst keer PR-club. Omdat het een eerste keer is willen we heb bij ontdekken en onszelf houden. We plannen in het verlengde weekend te gaan en wensen alleen op za te gaan (enkel stellen). Het moet geen discotheek zijn, maar wat muziek kan uiteraard wel. We houden van loungen, languit liggen en een glaasje bubbels drinken.... Iemand fijne tips? We zijn van regio ruim Brussel.
Zo hier is het rustig! Tropenrooster allemaal?
Of gewoon druk aan het swingen...
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Denk dat er veel mensen afgehaakt zijn na het vernieuwde forum?
Ik heb een nieuw account moeten aanmaken, ik geraakte niet meer ingelogd.

Iemand leuke plannen dit weekend? Wij zijn eraan aan het denken om eens naar Bornedries te gaan.
Ik krijg sommige topics gewoonweg niet meer gevonden.
Zullen nog wel wat bugs in de nieuwe uitvoering zitten, maar hopelijk zijn ze snel opgelost.

Dit weekend zal het wel flink druk zijn in de verschillende clubs.
Veel toeristen, lekker lang weekend en lekker weer.
Vinden jullie het in de verschillende clubs niet ontzettend warm met dit weer, vooral als je actief bezig ben...
Ja, dat is minder. Vind het op een thuisdate al bloody hot. 8-) Heb in de winter gedate in Steamworks, toen was het al heel erg warm in de kamertjes.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Thuisdate heeft sowieso al mijn voorkeur.
Vlam, Steamworks is altijd heet lijkt me? :proud:
Ja..al hebben ze de airco's klaarliggen..als ze ze nu ook nog ophangen...
Haha, in Steamworks kun je de sauna in, maar de verdieping erboven zijn gewoon neukhokjes. Met van die neplederen matrasjes, plakt lekker met de hitte. Maar het is daar echt warm hoor...
In de Showboat ook wel, daar kunnen nog wel raampjes open, maar blijft warm vind ik.

Date ook liever thuis. Alles bij de hand, geen opdringerige piemels in je smoel, uren samen zijn. Veel intiemer dan in een club! Leuk aan een club is veel bekenden zien!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
:cheer2: :yes:
Wauw, het overleefd toch nog dit topic. Wij zijn afgelopen vrijdag (lees vorige week) weer naar de sexpert night in de Fun geweest. Super avond gehad. en ja omdat we bekenden tegen kwamen maar ook vanwege nieuwe contacten.
Wij zullen de komende tijd naar clubs gaan en in september waarschijnlijk weer overstappen naar thuisdates.....tja vakantie periode!!
It's never too late start living!
Wat een gedoe om hier weer op te geraken..ook een nieuw account moeten maken maar gelukkig kan ik weer mee lezen op dit leuke topic..
Ik vind in de fun de tantra een leuke plek maar het is daar met dit weer zo belachelijk warm...of t nou door het weer komt of de lekkere activiteiten...ik hou t maar op de combinatie van. Iemand de laatste tijd nog leuke ervaringen op gedaan die hij/zij wil delen met ons?
Ook al lees ik al een tijdje mee, toch nog een paar vraagjes...

Wat kleding betreft, ga je als vrouw erheen in een sexy jurkje waarmee je thuis vertrekt (dus nog toonbaar)? Of is het zodanig sexy dat je jezelf omkleed bij aankomst?

En dan de keuze waarheen. Eroxx spreekt ons wel aan en de afstand is redelijk maar we lezen hier en daar dat de mensen er niet direct sociaal zijn en gemakkelijk een praatje maken als je nieuw bent.
Of het wordt de Fun naar aanleiding van wat ik hier heb gelezen, echter vrees ik wat voor de leeftijd. Op hun website staat dat de bezoekers gemiddeld tussen 20 en 40 zijn. Wij zijn 38 en 41, dus al aan de bovengrens en wil er niet alleen tussen piepkuikens zitten want dan voel ik me oud haha :P
farfaraway wijzigde dit bericht op 20-08-2017 10:59
13.98% gewijzigd
Hoi FarFarAway.
Leuk dat jullie een pc gaan bezoeken!
Het is leuk om je al sexy te kleden, een mooi jurkje en mooie schoenen als je thuis weggaat. Bij de meeste clubs is het na een bepaalde tijd dresscode. Dames gaan dan in mooie lingerie, iets waar je je sexy in voelt. Mannen gaan vaak in een mooie boxer of soms ook wel lingerie voor mannen. Op diverse sites is genoeg online te koop. Ook hier natuurlijk waar je je lekker in voelt.

Wat betreft de Fun. Wij zijn 47 en 43 en vinden ons zeker niet te oud😄. Zelfs niet op zaterdag avond. Op vrijdag is het publiek ouder en op zondag schijnt het ook. Zelf geen ervaring met de zondag.

Hopelijk heb je hier iets aan. En anders blijf vragen!! Daar is dit forum voor. En plezier als jullie gaan. En laat weten hoe de eerste ervaring was.
weg
mactrees wijzigde dit bericht op 05-06-2017 22:19
98.89% gewijzigd
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Bedankt voor jullie reacties!
De Fun lijkt me wel super om te gaan nu ik wat gerustgesteld ben over de leeftijd.
farfaraway wijzigde dit bericht op 20-08-2017 11:01
46.82% gewijzigd
@ macTrees,
Bedoel je op vrijdag in de fun waar dan jonger publiek komt? Wij gaan altijd op zondag en dan is de leeftijd wel hoger
@ FarFarAway
Waarschijnlijk is het minder druk in augustus vanwege de vakantie. Ik verwacht wel dat je in verhouding veel toeristen tegen komt. De fun is ook buiten de landsgrenzen bekend.
Afgelopen vrijdag geweest in de fun en er waren veel buitenlandse gasten.
Oh is het werkelijk zo'n bekende club? Daar had ik geen idee van.
Nog spannender nu :biggrin:
Haha. Altijd leuk om spanning tegemoet te gaan. Gewoon genieten!
Kan je op het forum niet meer zoeken op trefwoord? Ik wilde eigenlijk eerdere berichten/meningen over Bornedries zoeken maar ik kijk precies over die optie heen.
Wij zijn door omstandigheden dit weekend niet kunnen gaan maar plannen binnen een paar weken wel weer eens naar Eroxx of Bornedries te gaan. Maar nu hoorden we van een ander koppel, dat er een heel ander soort mensen bij Bornedries komt, in vergelijking met Eroxx.
Kan iemand daar iets over vertellen van eerdere ervaringen? Wat is jullie mening?
Misschien helpt het om op google te zoeken op: ' site:forum.viva.nl Bornedries'

Ik ben er nooit geweest, kan je niet helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven