Eye catcher

11-06-2017 19:18 26 berichten
Wat is jou eye catcher in huis?

Of je nou modern, klassiek of eclectisch woont; welk item, kunstwerk, bouwwerk of wat dan ook trekt in jou huis de aandacht?
Ik trap af;

Ik heb een grote kast (3x3 m) welke veel kleine vakken heeft en vol staat met "rariteiten". Oude boeken, opgezette dieren, oude camera's, erfstukken ed. Mensen blijven hier lang kijken en geven aan dat zij "elke keer iets nieuws zien".
Wij hebben een grote bar in de kamer. Goed gevuld met mooie glazen en veel verschillende likeuren. Ook veel zelf gemaakt.
Ik ben de eye catcher in het huis.
Niets, heb een zeer minimalistische inrichting
Mijn planten en de rode bank.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vintage behang, en op de andere muren de twee geverfde vormen in andere kleur dan de ondergrond (en wel zelfde kleur als vintage behang).
You can never have too many hats, gloves and shoes
Mijn katten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Mijn boekenkast.
Onze écht oude (ik haat namaak) emaile reclameborden door ons hele huis.
Mijn grote ratten kooi, de planten en m'n zwarte vloer (pain in the ass qua schoonmaken maar wel mooi)
Internagelaktisch
Onze echte Flos Arco booglamp met marmeren voet. lang voor gespaard, maarja, ik houd ook niet van nep. Of echt, of niet...
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb ik de huiskamer eigenaardig behang wat tien jaar geleden in de mode was en waar ik als een blok voor viel. Elke poging om het behang te vervangen door iets hippers loopt uit op niets. En veel teveel planten. Écht teveel dus. Je kan niet meer ontspannen naar de gordijnen reiken en er staan zelfs midden in de kamers plafondhoge huisbomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een lang tv-dressoir wat bestaat uit diverse verschillende kleinere kastjes die tot één geheel zijn gemaakt. De reden was dat ik nergens een leuke tv-kast kon vinden waar mijn apparatuur in kon. Dus toen een verzameling kastjes op gelijke hoogte gebracht, aan elkaar vastgezet en in dezelfde kleur gelakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik,
2 geweldige schilderijen.
De vloer, veel accessoires die we in de loop der jaren hebben verzameld en de grote kast gemaakt door mijn vader en mij.
Mijn opgezette opa.
onze hele huis eigenlijk. Het is meer dan een eeuw oud (eind 19e eeuw) en ademt die sfeer ook uit.
Geen museum hoor, gewoon centrale verwarming. En we slapen niet in de bedstee
Skull schreef:
12-06-2017 15:10
Mijn opgezette opa.
Heus waar?
Enmascarar schreef:
12-06-2017 16:09
Heus waar?
nee joh, Skull is onze forumclown, maakt altijd grapjes!
O en meest lelijke beeld van mijn favoriete artiest, helemaal uit Amerika overgekomen. Ding is oud en zó lelijk dat ie ook wel weer leuk is daardoor. Mensen durven er niks over te zeggen lijkt het wel, bang om me te beledigen wellicht, maar ik vind het juist grappig.
lilalinda schreef:
12-06-2017 16:41
nee joh, Skull is onze forumclown, maakt altijd grapjes!
Afbeelding
Doedelzak aan de muur in de huiskamer
Veel zonnebrillen in de gang aan de muur
-Jenny- schreef:
12-06-2017 22:27
Doedelzak aan de muur in de huiskamer
Veel zonnebrillen in de gang aan de muur
Hoe zijn de zonnebrillen dan bevestigd??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven