Disney Orlando

12-06-2017 11:14 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de zomer gaan wij naar Orlando met ons zoontje van 4. Ben nu een aan het rondkijken welke parken we willen bezoeken.
Wat raden jullie aan, 1 of 2 dagen Disney world met een kindje van 4.
Ik dacht zelf 1 omdat je niet het hele park hoeft te zien vanwege leeftijd, grote snelle atracties hoeven bv niet of zie ik dat verkeerd?
En nog leuke andere tips voor een Kleuter?

Bedankt alvast!
Disney is altijd leuk. Mijn dochter vond bush gardens en sea world ook erg leuk.
poldervrouw schreef:
12-06-2017 11:19
Disney is altijd leuk. Mijn dochter vond bush gardens en sea world ook erg leuk.

Ben je 1 of 2 dagen naar Disney geweest?
Ik zou zeker 2 dagen gaan, het park is supergroot.
Disney Studio's en Disney Animal Kingdom en Epcot Center liggen er allemaal en zijn de moeite waard
Deze 3 hebben ook geen Europees broertje zoals Disneyworld en daarom al de moeite waard
Megagroot en fantastische belevenis!
Als je de kans krijgt dan moet je hier echt een paar parken bezoeken.

Aantal jaren geleden allemaal bezocht, ook Sea World, nu zou ik deze overslaan ivm dieronvriendelijkheid waardoor ze de laatste jaren in het nieuws zijn gekomen......
Ook naar Universal Studio's geweest maar dit lijkt me meer voor grotere kinderen/volwassenen.
Disney World bestaat geloof ik uit 7 parken.
Reken op maximaal 1 park per dag en dan maak je lange dagen.

In de zomer zijn de wachtrijen met gemak 2 uur en het is heet!
Als je echt naar Disney wil zou ik voor Hollywood studio's kiezen. Ik denk het leukste voor zulke kleine kinderen.

Waterpartijen zijn niet geschikt voor zo klein vind ik.
Seaworld zou ik niet doen ivm het dierenleed in dat park.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 12:02
0.87% gewijzigd
Universal zou ik zeker niet doen. Dat zijn hoofdzakelijk achtbanen (geweldige attracties :heart: )
Weet echt niet zo goed wat we kunnen verwachten. Zoon houdt niet van snelle atracties. Er is toch ook genoeg te zien in Disney world. Misschien dan 1 dag disney world en 1 dag disney animal kingdom?
Deze reis wordt ons aangeboden heb er dan echt geen voorstelling van hoe en wat.
Mogen parken uitzoeken waar we naartoe willen maar vind het best lastig wat geschikt is.
rosy01 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 19:08
0.94% gewijzigd
Voor elk park moet je een apart ticket kopen.

Ik zou het niet doen met een 4 jarige.
Het is juist hartstikke leuk voor kinderen vanaf 4 jaar. Dat is wel de minimum leeftijd, denk ik. Er is heel veel te zien en te doen. De parken zien er netjes uit en er is overal wat te zien en te doen. Voor kleuters is Magic Kingdom en Animal Kingdom het leukst, denk ik. Misschien eens "googlen" hierop?
Ik ben er jaren geleden geweest, als volwassene, en ik kan niet wachten om mijn dochter een keer mee te nemen daar naartoe.
Erg leuk joh!
Jullie zullen echt heel veel plezier hebben daar.
Het is in de zomer over de 30 graden ( dus tegen de 40 aan) ontzettend druk en 2 uur wachten is geen uitzondering.

Waarom zou je dat met een 4 jarige willen. Ga dan buiten het seizoen.
Wij zijn afgelopen mei geweest en het was geweldig maar (toen al) WARM. Dus ik zou het zeker niet aanraden in de zomer.

Je bedoelt met Disney World denk ik Magic Kingdom, alleen daar kun je al een paar dagen zoet zijn, ook met een kleiner kind (die van ons zijn iets groter). De andere parken van Walt Disney World zijn ook geweldig; Epcot vonden wij ook super (heel mooi ook plus er was Eggstravaganza, eieren zoeken dus, vonden de kinderen geweldig), net zoals Animal Kingdom. Hollywood Studio's vonden we het minst leuk.
Wij zijn ook naar Universal Studio's en Islands of Adventure geweest maar dat is inderdaad niet zo geschikt voor hele kleintjes (maar wel geweldig).

Veel plezier en koop vooral zoiets, was voor ons al onmisbaar in mei met 38 graden: https://www.amazon.com/Frogg-Togg-Chill ... 1XD0QM88RB
muze84 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 12:25
0.20% gewijzigd
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Overigens vonden wij de waterparken (vooraal Typhoon Lagoon) ook geweldig, maar wij hadden een combiticket voor alle parken voor 14 dagen. Niet goedkoop, maar dat is Disney sowieso niet met tickets & parkeren. :mrgreen:
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
We worden meegenomen door familie, het zou ook niet mijn keuze zijn in de zomer maarja....weigeren doe je ook niet
Rosy01 schreef:
12-06-2017 12:52
We worden meegenomen door familie, het zou ook niet mijn keuze zijn in de zomer maarja....weigeren doe je ook niet
Je hebt er echt zin in :proud:

Kies anders 1 dag Disney en ga verder leuke dingen aan het strand doen.

Wij gingen in de zomer vroeg het park in, in de middag er uit en eind van de middag weer terug.
Op het heetst van de dag wil je er gewoon echt niet zijn.
Oeps, ik had niet goed gelezen.....in de zomer is het inderdaad erg heet. Ik ben zelf in mei en begin juni geweest. Toen was het al erg warm. Zoals MoirenPhae ook al schrijft, je kunt de dag(en) ook opsplitsen. Ik wil je toch veel plezier wensen!
Muze84 schreef:
12-06-2017 12:24
Overigens vonden wij de waterparken (vooraal Typhoon Lagoon) ook geweldig, maar wij hadden een combiticket voor alle parken voor 14 dagen. Niet goedkoop, maar dat is Disney sowieso niet met tickets & parkeren. :mrgreen:
Lijkt mij ideaal! Wat kost een combiticket en waar kun je die het beste kopen?
Rupsje schreef:
12-06-2017 14:32
Lijkt mij ideaal! Wat kost een combiticket en waar kun je die het beste kopen?
Dat wisselt en ligt er aan wat je gaat doen.

Mousesaver is een goede site en undercovertourist.
Ik had combiticket Disney via mousesaver en een combikaart Universal (onbeperkte entree voor een maand oid) via undercover.
Het loont echt om te googlen.
Wij gaan in mei volgend jaar weer. We tellen echt al af :proud:
Thanks! Ik blijf even meelezen :-]
Heb er wel zin in hoor! Maar met 40 graden 2 uur in de rij klinkt niet ideaal ;)
Waterpark klinkt iig goed! Dag opsplitsen is ook een goed idee.
Nog meer tips zijn welkom hoor, hoeft niet perse disney maar wat nog meer leuk is voor kleuter
rosy01 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 19:10
2.28% gewijzigd
Rosy01 schreef:
12-06-2017 15:11
Heb er evengoed in hoor! Maar met 40 graden 2 uur in de rij klinkt niet ideaal ;)
Waterpark klinkt iig goed! Dag opsplitsen is ook een goed idee.
Nog meer tips zijn welkom hoor, hoeft niet perse disney maar wat nog meer leuk is voor kleuter
Ik vind de waterparken helemaal niet leuk voor zo'n kleintje. Ze mogen werkelijk nergens in en in het golfslagbad verzoop ik al bijna, zo krachtig.
Ik zou een huisje doen met eigen zwembad. Lekker rustig en vaak al genoeg vermaak.

Moerastocht in de avond?
Bush Gardens? (niet geweest, dus geen idee wat het is)

Het is wel echt heet en ik zou zeker de middag in de airco van je huisje of hotel gaan zitten.

Iemand trouwens nog een tip voor een huisje voor 2, zo dicht mogelijk bij Universal en met (eigen) zwembad?
Wij gaan hopelijk in mei ook weer <3

Wij hadden deze
https://www.attraction-tickets-direct.c ... ate-ticket
Wij zaten in een Disney Hotel en hadden geloof ik 7 dagen toegang in 14 dagen?
Muze84 schreef:
12-06-2017 15:18
Wij gaan hopelijk in mei ook weer <3

Wij hadden deze
https://www.attraction-tickets-direct.c ... ate-ticket
Goede site!
Ik zou als ik één dag had kiezen voor een park dat je nergens anders hebt zoals Epcot of Animal Kingdom.
Magic Kingdom lijkt in de basis toch op die in LA en Parijs.
Als je meerdere dagen gaat zou ik ook Magic Kingdom doen en dan één uniek park.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven