muziek op mp3 zetten
maandag 12 juni 2017 om 11:45
hoe kan ik ervoor zorgen dat de liedjes die ik op mij mp3 zet in dezelfde volgorde afspelen als ik wil?
Het is om te gebruiken voor een project op t werk en met voorafgeprogrammeerde liedjes dus…
Ik heb liedjes in volgorde op pc in map muziek staan, en tijdens het downloaden naar mp3 staan ze allemaal door elkaar?
Het is om te gebruiken voor een project op t werk en met voorafgeprogrammeerde liedjes dus…
Ik heb liedjes in volgorde op pc in map muziek staan, en tijdens het downloaden naar mp3 staan ze allemaal door elkaar?
maandag 12 juni 2017 om 13:04
ik had al voor elk liedje een cijfer gezet 001 tot en met 030.
ik had nu alle liedjes geselecteerd, en dan op mp3 gezet.
zou het dan helpen als ik de map "feestmuziek" in zijn geheel naar mp3 zet?
ik dacht het mezelf nu eens gemakkelijk te kunnen maken, zodat ik niet de hele tijd de liedjes op cd's moet zoeken en me bezighouden met de gasten....
ik had nu alle liedjes geselecteerd, en dan op mp3 gezet.
zou het dan helpen als ik de map "feestmuziek" in zijn geheel naar mp3 zet?
ik dacht het mezelf nu eens gemakkelijk te kunnen maken, zodat ik niet de hele tijd de liedjes op cd's moet zoeken en me bezighouden met de gasten....
maandag 12 juni 2017 om 15:50
Soms hebben liedjes een 'nummer', namelijk het nummer dat ze op de cd hebben waar ze vanaf komen. Die zie je niet in de naam staan (en een nummer aan de naam toevoegen heeft dan ook weinig zin). Als je een van de betreffende nummers selecteert op je computer en je klikt er met je rechtermuis op, zie je een soort van menu. Klik op 'eigenschappen' (staat bij mij onderaan), en ga naar 'details'. Dan moet je bij 'nummer' het nummer even weghalen.
Ik hoop dat ze dan gewoon alfabetisch gesorteerd worden, en in dat geval staan ze dus op volgorde van 001 tot 030.
Als dat niet werkt kun je er ook nog voor kiezen op op de plek van 'nummer' niet het getal weg te halen, maar de volgorde binnen je afspeellijst toe te voegen, dus het nummer dat als derde moet spelen geef je een 3.
Ik hoop dat ze dan gewoon alfabetisch gesorteerd worden, en in dat geval staan ze dus op volgorde van 001 tot 030.
Als dat niet werkt kun je er ook nog voor kiezen op op de plek van 'nummer' niet het getal weg te halen, maar de volgorde binnen je afspeellijst toe te voegen, dus het nummer dat als derde moet spelen geef je een 3.
maandag 12 juni 2017 om 16:11
maandag 12 juni 2017 om 16:22