2 maanden weg
zondag 18 juni 2017 om 22:41
Wij willen in Oktober en November 2 maanden naar het buitenland.
Het liefs waar het warm is .en niet onbelangrijk een beetje betaalbaar.
Heeft iemand tips of weet iemand een leuk huisje of appartement te huur voor 2 maanden...
We hebben al rond gekeken op internet maar of het is vol of vreselijk duur.
Groet Dyta
Heeft iemand tips of weet iemand een leuk huisje of appartement te huur voor 2 maanden...
Groet Dyta
begin de dag met een lach
maandag 19 juni 2017 om 00:36
Huh, twee maanden die in veel landen laagseizoen zijn, en alles zou vol of duur zijn? Dan kijk je niet goed denk ik.
Inderdaad wat voor iets zoek je? Rondreizen of op 1 plek? Warm, hoe warm? Tropisch? In Thailand, Laos, Cambodja, Maleisië en nog veel meer landen moet je toch prima iets kunnen vinden. En vast ook wel op Tenerife ofzo.
Inderdaad wat voor iets zoek je? Rondreizen of op 1 plek? Warm, hoe warm? Tropisch? In Thailand, Laos, Cambodja, Maleisië en nog veel meer landen moet je toch prima iets kunnen vinden. En vast ook wel op Tenerife ofzo.
You can never have too many hats, gloves and shoes
maandag 19 juni 2017 om 02:00
Op Koh Samui vind ik studio´s vanaf 355 euro voor de maand oktober, Tenerife 780 euro, Punta del este 763 euro. Op Bali zelfs vanaf 200 euro, allemaal gevonden op booking.com Dan is er nog heel veel via airbnb te vinden, dus weet niet precies voor welke bestemmingen je hebt gekeken.dyta schreef: ↑18-06-2017 22:41Wij willen in Oktober en November 2 maanden naar het buitenland.
Groet Dyta
Dit lijkt mij wel wat https://www.booking.com/hotel/cr/mohagi ... #hotelTmpl
donderdag 22 juni 2017 om 18:21
De bedoeiling was aan de kust ergens in Spanje omdat mijn vriend met de auto wil ( vliegangst )'dan geen Benidorm hoor..
Ik zou ook het liefs door Amerika gaan toeren .
Jullie meedenken geeft mij een andere kijk op de 2 maanden weg ..
Zal er eens goed over nadenken wat ik zelf nou echt wil ...
Ik zou ook het liefs door Amerika gaan toeren .
Jullie meedenken geeft mij een andere kijk op de 2 maanden weg ..
Zal er eens goed over nadenken wat ik zelf nou echt wil ...
begin de dag met een lach