Het regent!

22-06-2017 16:03 124 berichten
Oh wat heerlijk! Hier is zojuist de regen losgebarsten. Uurtje geleden koelde het al enorm af en heb ik alle ramen en deuren tegen elkaar opengezet. In huis is het al gezakt van 27 naar 25,5 graden.

Hoe is het bij jullie? Wel sneu dat de kinderen van mijn school straks nog avondvierdaagse moeten lopen.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:06
0.66% gewijzigd
Regen ook.
Mooi klote dus.
Alle reacties Link kopieren
Hier onweer en regen
Lucylucille schreef:
22-06-2017 16:05
Regen ook.
Mooi klote dus.
.
Want? Jij had plannen waar het heet voor moest blijven?
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:07
0.31% gewijzigd
Hier nog volop zon.
Vanochtend regen en flinke onweer, nu heerlijk zonnetje met 12 graden :jump:
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:11
17.29% gewijzigd
Hier in het oosten nog 36 gr en volop zon.
Nederlanders zijn zeikstralen. Altijd klagen over t weer. Regent het, is het niet goed. Is het 30 graden is het weer niet goed.
Open je een topic omdat het regent.....
Friesland bewolkt en begint harder te waaien. Regen en onweer onderweg volgens buienradar.
2 klappen onweer en ik zag 2 druppels nu alweer over.Jammer een beetje verkoeling was welkom geweest
sssssst schreef:
22-06-2017 16:06
.
Want? Jij had plannen waar het heet voor moest blijven?
Ik hou gewoon niet van regen. Nooit niet.

En heet vond ik het vandaag sowieso niet.
Ik vind het heerlijk, zo'n zomerse bui om alles even af te koelen.
Pluisi schreef:
22-06-2017 16:09
Nederlanders zijn zeikstralen. Altijd klagen over t weer. Regent het, is het niet goed. Is het 30 graden is het weer niet goed.
Het zijn juist de zeikstralende Nederlanders die klagen over mensen die klagen.
Pluisi schreef:
22-06-2017 16:09
.
Nou dan reageer je niet!

Ik vond het heerlijk dat het warm was een vind het nu heerlijk dat het een beetje afkoelt.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:11
0.14% gewijzigd
Docteur_Phile schreef:
22-06-2017 16:11
Ik vind het heerlijk, zo'n zomerse bui om alles even af te koelen.
.
En voor de tuin is het ook goed, ik heb momenteel ook de zorg voor de tuin van mijn ouders, dus daar hoef ik straks niet heen!
Hier nu ook weer droog. Volgens buienradar komt er nog meer aan hier, over een half uur.
Regen deze kant op a.u.b. :bye: Vind rond de 30 graden prima, maar nu is het me toch wel erg warm. Ik zie hier al dagen de boeren flink met de watersproeiers in de weer, die kunnen het ook wel gebruiken lijkt me!
Mijn tuin hoopt ook op regen. Mocht het overwaaien, ga ik vanavond toch maar sproeien..
Ik wil ook regen, ben het sproeien zo beu. Heb een grote tuin dus vergt sproeien veel tijd. En aangezien mijn voorraad regenwater al even op is, zit ik te springen om nieuwe voorraad.

Ach ja, volgende week vragen wij ons weer af wanneer er een eind komt aan de regenperiode. Dan vinden we dat er weer genoeg regen is gevallen. Prima toch?
Hier ook regen... en veel.
het regent zo hard dat ik de ramen niet open kan zetten omdat het anders inregent.
frietmetmayo wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:22
3.51% gewijzigd
Hier schijnt de zon nog. Maar er komt wel een donkere lucht aan.
Het koelt af, het begint harder te waaien. Heb de was alvast naar binnen gehaald. Kom maar op met die regen!
Hier in het zuiden 35,5 graden C net buiten.

Edit: en ik zou een moord doen voor een bui regen! ;-)
evyblissy wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:24
39.31% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zie bij de weersverwachtingen voor Limburg (waar ik woon tenminste) dat het hier nog wel even droog blijft. :sigh: Gelukkig wel minder warm, <30 graden.
Prachtig weer nog hier.
Bloedjeheet.
Wel erg drukkend.

Ik zit doodstil bij de ventilator met een glas ijsklontjes met water en ik wacht al netflixend op de regen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven