Het regent!

22-06-2017 16:03 124 berichten
Oh wat heerlijk! Hier is zojuist de regen losgebarsten. Uurtje geleden koelde het al enorm af en heb ik alle ramen en deuren tegen elkaar opengezet. In huis is het al gezakt van 27 naar 25,5 graden.

Hoe is het bij jullie? Wel sneu dat de kinderen van mijn school straks nog avondvierdaagse moeten lopen.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:06
0.66% gewijzigd
Lucylucille schreef:
22-06-2017 16:11
Ik hou gewoon niet van regen. Nooit niet.

En heet vond ik het vandaag sowieso niet.
Geen idee waar jij zit maar 36c valt wel onder 'heet' wat mij betreft. :P
Alle reacties Link kopieren
Hier (nu Amsterdam) komt het echt met bakken uit de lucht en ik ben he le maal doorweekt.. niet echt heel blij mee. Flink onweer ook
Internagelaktisch
Gelukkig hier (vlak bij Rotterdam) nu ook regen en onweer. Het is echt flink afgekoeld en oh wat ben ik daar blij mee!
Tussen 2 stortbuien door droog naar huis kunnen lopen. Het is hier nu ineens heel erg donker aan het worden.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
22-06-2017 16:33
Tussen 2 stortbuien door droog naar huis kunnen lopen. Het is hier nu ineens heel erg donker aan het worden.
Donker is het hier ook, ik ga zo het licht aan doen om te koken denk ik.
Oh...het is ook al weer droog.... :cry:
elmoni schreef:
22-06-2017 16:07
Hier in het oosten nog 36 gr en volop zon.
Hier in het oosten ook,heet,heet,heet
:sun:
Hier arriveert zojuist het tweede onweersfront. Hardere klappen en met nog meer water :cheer2:
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:46
5.03% gewijzigd
RegretteRien schreef:
22-06-2017 16:27
Geen idee waar jij zit maar 36c valt wel onder 'heet' wat mij betreft. :P

Je went er aan. Hier nog steeds zon en warm. Mag best n buitje regen vallen.ook vanwege de natuurbranden.alles even opfrissen.maar niet te lang .morgen graag weer hetzelfde weer als de laatste dagen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Pluisi schreef:
22-06-2017 16:09
Nederlanders zijn zeikstralen. Altijd klagen over t weer. Regent het, is het niet goed. Is het 30 graden is het weer niet goed.
Open je een topic omdat het regent.....
Een topic? Op een forum? Hoe haalt ssssst het in haar hoofd inderdaad.
jaaa!! hier is het ook net gaan regenen :cheer: :cheer2:
Hier hoost en onweert het. Ik moet bijna het licht aandoen, tis hartstikke donker in huis.
En het waait lekker, dus het koelt in huis ook al wat af.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
Onweer in de verte.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hier nog niks. Maar ik hou mijn buienapp angstvallig in de gaten.
sssssst schreef:
22-06-2017 16:37
Hier arriveert zojuist het tweede onweersfront. Hardere klappen en met water :cheer2:
Het tweede zwakte wat af en nu wordt het weer wat heviger: front nummer 3 dus.
Wat een heerlijkheid, even de drukkende warmte er uit. Werkruimte is ook al een halve graad koeler,jeej!
Alleen...straks naar huis is het hopelijk wel droog en ik hoop op niet te koud :)
Een baksteen is nooit alleen
retrostar schreef:
22-06-2017 16:47
Onweer in de verte.
Drums in the deep... X-D
Ik ben wel blij dat ik thuis was omdat ik niet hoefde werken vanmiddag. Anders was ik net in de hevigste bui onderweg geweest door de polder.

Zelfs in de auto vind ik zulke harde regen altijd best akelig.
Lady_Voldemort schreef:
22-06-2017 16:41
Een topic? Op een forum? Hoe haalt ssssst het in haar hoofd inderdaad.
Kom op nou, je weet toch dat je alleen mag klagen over het beleid hier en de update?
Klagen over weer (niks aan te doen), je werk (wees blij dat je werk hebt), je relatie (ga anders lekker scheiden), je buren (moet je maar niet in een flat gaan wonen), jezelf (pech gehad, moet je je hele leven mee doen en anders; gezonder eten en gaan sporten) etc. is not done.
Omgeving Nijmegen begint het wat te waaien, maar nog steeds warm.
Heerlijk aan het genieten van de regen. Kom net vanuit werk en dit was echt waar ik op aan het wachten was, verkoeling.
Mijn jongens stonden voor het team omdat je hier even hele mooie bliksemschichten kon zien. Toen zagen ze hoe de bliksem insloeg in het weiland aan het eind van de straat. Dat gaf een klap. Hopelijk geen koe geraakt.
Dahlia74 schreef:
22-06-2017 16:18
Ik wil ook regen, ben het sproeien zo beu. Heb een grote tuin dus vergt sproeien veel tijd. En aangezien mijn voorraad regenwater al even op is, zit ik te springen om nieuwe voorraad.

Ach ja, volgende week vragen wij ons weer af wanneer er een eind komt aan de regenperiode. Dan vinden we dat er weer genoeg regen is gevallen. Prima toch?
Volgende week?
Regen is hard nodig maar na 10 minuten ben ik het wel weer zat ( en dat is ruim gemeten)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Eleonora-1 schreef:
22-06-2017 16:51
Kom op nou, je weet toch dat je alleen mag klagen over het beleid hier en de update?
Klagen over weer (niks aan te doen), je werk (wees blij dat je werk hebt), je relatie (ga anders lekker scheiden), je buren (moet je maar niet in een flat gaan wonen), jezelf (pech gehad, moet je je hele leven mee doen en anders; gezonder eten en gaan sporten) etc. is not done.
En dit is niet eens een klaagtopic, maar een hoera-het-regent-topic.
Ik wil ook regen !

Volgens mn app over een uur of twee, heerlijk even een paar koelere dagen, ik kan al niet zo goed tegen hitte maar met 34 weken zwanger ben ik nu al de hele week binnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven