Het regent!
donderdag 22 juni 2017 om 16:03
Oh wat heerlijk! Hier is zojuist de regen losgebarsten. Uurtje geleden koelde het al enorm af en heb ik alle ramen en deuren tegen elkaar opengezet. In huis is het al gezakt van 27 naar 25,5 graden.
Hoe is het bij jullie? Wel sneu dat de kinderen van mijn school straks nog avondvierdaagse moeten lopen.
Hoe is het bij jullie? Wel sneu dat de kinderen van mijn school straks nog avondvierdaagse moeten lopen.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:06
0.66% gewijzigd
donderdag 22 juni 2017 om 18:02
Nou die regen waren 3 druppels.
donderdag 22 juni 2017 om 18:03
Hier is het nog droog, wat een mooie zomer hebben we eigenlijk een paar dagen super warm daarna een dag of 2 afkoeling tot 24 graden en daarna weer heet.
Weer eens wat anders dan 5 dagen herfst en een dag zon
Maarrrrr eerlijk is eerlijk nu mag het van mij toch echt gaan regenen ,het is hier buiten niet uit te houden (34 graden) heerlen
Weer eens wat anders dan 5 dagen herfst en een dag zon
Maarrrrr eerlijk is eerlijk nu mag het van mij toch echt gaan regenen ,het is hier buiten niet uit te houden (34 graden) heerlen
donderdag 22 juni 2017 om 18:14
Midden-Limburg meld zich: kurkdroog, zon en 35 graden. Het waait wel wat meer, maar dat voelt aan als een föhn.
Volgens buienradar gaat alles aan ons voorbij, ik vrees dus weer een nacht vol plakkerigheid, woelen en puffen. Onze slaapkamer is momenteel meer dan 30 graden. De woonkamer 27. 5 Ventilators , verspreid door het huis, draaien volop.
PUF!!!
Volgens buienradar gaat alles aan ons voorbij, ik vrees dus weer een nacht vol plakkerigheid, woelen en puffen. Onze slaapkamer is momenteel meer dan 30 graden. De woonkamer 27. 5 Ventilators , verspreid door het huis, draaien volop.
PUF!!!
donderdag 22 juni 2017 om 18:25
Werk je buiten? Dat lijkt me wel heftig nu.nothingbutthieves schreef: ↑22-06-2017 18:19Enorme bui met onweer net hier, heerlijk! Nu wel weer droog. Ik hou echt niet van de hitte aangezien ik gewoon fulltime werk deze weken.
Ik ga de tuinstoelen drogen en een rosé drinken. Volgende week wordt het weer klote weer ( althans, wat ik dus klote weer vind)
donderdag 22 juni 2017 om 18:39
Dan zit jij in het goede stuk van midden limburg. Hier nog steeds 34 graden.
donderdag 22 juni 2017 om 18:45
Waar zit je hon? Regiogewijs?
donderdag 22 juni 2017 om 18:54
Hier ook niet hoor, ik ben tot nu toe nogal teleurgesteld in de weergoden.Lady_Voldemort schreef: ↑22-06-2017 18:48Het boembert hier nu, en we hebben ook al een beetje regen gehad. Maar om nou te zeggen van goh wat een afkoeling, neuh.
Een klachtenbrief aan het KNMI dringt zich op.
Zij zijn tenslotte, zoals de Paus dat van OVL is in Rome, de afgevaardigde op aarde van wie er over het weer gaat daarboven.
donderdag 22 juni 2017 om 18:59
Ik heb al een mailtje gestuurd aan Alexander Pechtold. Het is nu zo lang heet geweest, inmiddels hebben we toch wel recht op compensatie zou ik zo zeggen.Eleonora-1 schreef: ↑22-06-2017 18:54Hier ook niet hoor, ik ben tot nu toe nogal teleurgesteld in de weergoden.
Een klachtenbrief aan het KNMI dringt zich op.
Zij zijn tenslotte, zoals de Paus dat van OVL is in Rome, de afgevaardigde op aarde van wie er over het weer gaat daarboven.
donderdag 22 juni 2017 om 19:32
Nou merk ik weinig van. Idd 3 drupjes maar koel... neuh
donderdag 22 juni 2017 om 19:37
Drie drupjes?! We zitten niet in dezelfde hoek dan denk ik. Net een wolkbreuk en dikke bliksem. Wel kort, maar hier is het zeker 7 graden koeler nu, volgens mijn thermometer.