Welke nintendo handheld?
vrijdag 23 juni 2017 om 08:27
Mijn zoontje van 8 is dol op pokemon en mario spelletjes. Hij speelt ze nu op mijn "ouderwetse" nintendo DS. Volgens mij was dit de eerste DS versie.
Hij wil zelf een nieuwere kopen, maar niet teveel geld uitgeven. Wat is wijsheid?
Ik zie een refurbished 3ds voor 100 euro, een refurbished 3ds xl voor 150. Kan hij voor de "gewone" 3ds nog een tijdje vooruit met spellen kopen? Ik merk dat hij voor zijn WII eigenlijk uitgekocht is, daar heeft hij alles voor wat hij leuk vindt en daarvoor wordt niets nieuws gemaakt. Is dat bij een 3ds ook al het geval?
Natuurlijk is er de switch, maar dat kan hij nog lang niet betalen van zijn zakgeld....
Dank voor jullie input, ik merk dat ik een beetje uit de spelconsoles ben tegenwoordig
Hij wil zelf een nieuwere kopen, maar niet teveel geld uitgeven. Wat is wijsheid?
Ik zie een refurbished 3ds voor 100 euro, een refurbished 3ds xl voor 150. Kan hij voor de "gewone" 3ds nog een tijdje vooruit met spellen kopen? Ik merk dat hij voor zijn WII eigenlijk uitgekocht is, daar heeft hij alles voor wat hij leuk vindt en daarvoor wordt niets nieuws gemaakt. Is dat bij een 3ds ook al het geval?
Natuurlijk is er de switch, maar dat kan hij nog lang niet betalen van zijn zakgeld....
Dank voor jullie input, ik merk dat ik een beetje uit de spelconsoles ben tegenwoordig

Zonder oorzaak geen gevolg
vrijdag 23 juni 2017 om 08:31
vrijdag 23 juni 2017 om 09:11
Kijk, daar heb ik wat aanSoleggiato schreef: ↑23-06-2017 08:42Mijn kinderen hebben net allebei de (eerste versie) van de 2ds gekregen. Hufterproof, want niet klapbaar maar uit een stuk. Groot succes! En je kunt er alle ds spellen op spellen (dsi en 3ds).
Oh, en maar 99 euro nieuw inclusief een spel.

Zonder oorzaak geen gevolg