Welke nintendo handheld?

23-06-2017 08:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 8 is dol op pokemon en mario spelletjes. Hij speelt ze nu op mijn "ouderwetse" nintendo DS. Volgens mij was dit de eerste DS versie.

Hij wil zelf een nieuwere kopen, maar niet teveel geld uitgeven. Wat is wijsheid?
Ik zie een refurbished 3ds voor 100 euro, een refurbished 3ds xl voor 150. Kan hij voor de "gewone" 3ds nog een tijdje vooruit met spellen kopen? Ik merk dat hij voor zijn WII eigenlijk uitgekocht is, daar heeft hij alles voor wat hij leuk vindt en daarvoor wordt niets nieuws gemaakt. Is dat bij een 3ds ook al het geval?

Natuurlijk is er de switch, maar dat kan hij nog lang niet betalen van zijn zakgeld....

Dank voor jullie input, ik merk dat ik een beetje uit de spelconsoles ben tegenwoordig ;-)
Zonder oorzaak geen gevolg
Even off topic op jouw ouderwetse Nintendo DS. Ik heb nog de aller eerste grijze gameboy liggen die het nog doet. Dat is pas ouderwets!
7102 schreef:
23-06-2017 08:30
Even off topic op jouw ouderwetse Nintendo DS. Ik heb nog de aller eerste grijze gameboy liggen die het nog doet. Dat is pas ouderwets!
Die heb ik vorig jaar (werkend en al, met een berg spelletjes) aan een liefhebber verkocht :)
Mijn kinderen hebben net allebei de (eerste versie) van de 2ds gekregen. Hufterproof, want niet klapbaar maar uit een stuk. Groot succes! En je kunt er alle ds spellen op spellen (dsi en 3ds).

Oh, en maar 99 euro nieuw inclusief een spel.
Soleggiato schreef:
23-06-2017 08:42
Mijn kinderen hebben net allebei de (eerste versie) van de 2ds gekregen. Hufterproof, want niet klapbaar maar uit een stuk. Groot succes! En je kunt er alle ds spellen op spellen (dsi en 3ds).

Oh, en maar 99 euro nieuw inclusief een spel.
Kijk, daar heb ik wat aan :) We zijn meteen gaan googlen en waarschijnlijk wordt het deze. Dank!
polkat schreef:
23-06-2017 09:11
Kijk, daar heb ik wat aan :) We zijn meteen gaan googlen en waarschijnlijk wordt het deze. Dank!
Graag gedaan!

Veel plezier ermee (ik speel er ook soms op :$ ).
Hier ook al 2 jaren de 2ds naar alle tevredenheid.
Gaan voor onze jongste binnenkort ook eentje kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven