Verrassingsboxen

22-06-2017 09:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik van het bestaan af weet heb ik die verrassingsboxen al leuk gevonden. Ik bedoel dan dat je ergens een abonnement op neemt en dan maandelijks een doos toegestuurd krijgt met diverse spulletjes, zonder dat je van tevoren weet wat erin gaat zitten. Het kan dan enorm tegenvallen, of je ontdekt allemaal leuke nieuwe dingen. Vaak overstijgt de waarde van zo'n box de prijs die je ervoor betaalt.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe boxen om te kunnen ontdekken, maar ik merk dat ik op Google niet zo heel ver kom. Dus ik was benieuwd of jullie wel eens zo'n box proberen, welke je geprobeerd hebt en wat jullie ervaringen zijn!
Wat grappig dat je dit leuk vindt Padme. In een ander topic schreef je dat je een vorm van autisme hebt, daarom nam ik aan dat je niet van verrassingen houdt. Ikzelf houdt totaal niet van verrassingen ondanks het feit dat ik geen vorm van autisme heb.
Niet elke autist is hetzelfde Lavendel_Madelief :)
Lavendel_Madelief schreef:
22-06-2017 16:12
Wat grappig dat je dit leuk vindt Padme. In een ander topic schreef je dat je een vorm van autisme hebt, daarom nam ik aan dat je niet van verrassingen houdt. Ikzelf houdt totaal niet van verrassingen ondanks het feit dat ik geen vorm van autisme heb.

Ik ben ook een autist en ik hou niet van veralgemeningen :bonk:
O als je van bijzondere chocolade houdt lijkt deze me trouwens wel leuk.

https://www.chocotasting.com/

Iedere maand bijzondere repen thuis gestuurd. Heb je ook niet het probleem met de make-up boxen dat je steeds met spul blijft zitten.
padme84 schreef:
22-06-2017 18:33
Niet elke autist is hetzelfde Lavendel_Madelief :)
Dat blijkt en dat is maar goed ook!
Weer wat geleerd! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven