Kan niets met dit forum!
donderdag 15 juni 2017 om 13:10
Misschien is het al eerder genoemd maar ik kan dus niet vinden waar ik gequote ben!
Er staat de hele tijd een (1) in mijn tabs en ik heb alle topics op mijn 'gereageerd' stuk al geprobeerd, maar daar kan ik er tegenwoordig ook nog maar 12 van zien.
Moet ik nu gewoon hopen en wachten dat dit topic (welke het ook is) weer een keertje bij de eerste 12 komt?

Er staat de hele tijd een (1) in mijn tabs en ik heb alle topics op mijn 'gereageerd' stuk al geprobeerd, maar daar kan ik er tegenwoordig ook nog maar 12 van zien.
Moet ik nu gewoon hopen en wachten dat dit topic (welke het ook is) weer een keertje bij de eerste 12 komt?

donderdag 15 juni 2017 om 13:11

donderdag 15 juni 2017 om 13:12
Ow hahah ik zit met exact hetzelfde probleem dus!AnAppleADay schreef: ↑15-06-2017 13:10Misschien is het al eerder genoemd maar ik kan dus niet vinden waar ik gequote ben!![]()
donderdag 15 juni 2017 om 14:39
Ik word schijtziek van het steeds opnieuw moeten inloggen. Als ik op mijn 'eigen pagina' ben kan ik niet zonder te scrollen naar het forumoverzicht en waar ik al bang voor was:
het hele forum is om reclame heen gebouwd. Ik heb al een addblocker ingeschakeld maar die doet net zo lang over het uitschakelen van reclame als dat het forum er over doet om de reclame te downloaden.
En waar ik het vorige nieuwe forum nog wel een verbetering vond qua functionaliteit is dat met deze totaal niet zo.
Al met al geen verbetering.
het hele forum is om reclame heen gebouwd. Ik heb al een addblocker ingeschakeld maar die doet net zo lang over het uitschakelen van reclame als dat het forum er over doet om de reclame te downloaden.
En waar ik het vorige nieuwe forum nog wel een verbetering vond qua functionaliteit is dat met deze totaal niet zo.
Al met al geen verbetering.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 15 juni 2017 om 20:37
Hier nog 1... Ook al een hele poos de (1) staan en geen idee waar ik ge-quote ben.
Verder heb ik dus steeds de melding dat viva gebruik van cookies maakt. Het lukt alleen niet om akkoord te gaan, zodat die balk steeds hinderlijk boven in beeld blijft zitten (op de laptop), mobiel niks aan de hand.
tsja.....
donderdag 15 juni 2017 om 22:32
overig/het-nieuwe-forum-is-live-mededel ... #p27202787
Lees ook maar in dit draadje mee, voorlopig gaat het nog niet veranderen hoor.
Lees ook maar in dit draadje mee, voorlopig gaat het nog niet veranderen hoor.