Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Misschien is het al eerder genoemd maar ik kan dus niet vinden waar ik gequote ben! >:-(
Er staat de hele tijd een (1) in mijn tabs en ik heb alle topics op mijn 'gereageerd' stuk al geprobeerd, maar daar kan ik er tegenwoordig ook nog maar 12 van zien.
Moet ik nu gewoon hopen en wachten dat dit topic (welke het ook is) weer een keertje bij de eerste 12 komt?
Heeft iemand een idee hoe ik terug kan vinden waar ik gequote ben? Ik zie de hele tijd (1) staan boven in de browser wat meestal betekent dat iemand mij gequote heeft maar ik kan niet zien waar!
anoniem_654f44eab910a wijzigde dit bericht op 15-06-2017 13:12
0.52% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
15-06-2017 13:10
Misschien is het al eerder genoemd maar ik kan dus niet vinden waar ik gequote ben! >:-(
Er staat de hele tijd een (1) in mijn tabs en ik heb alle topics op mijn 'gereageerd' stuk al geprobeerd, maar daar kan ik er tegenwoordig ook nog maar 12 van zien.
Moet ik nu gewoon hopen en wachten dat dit topic (welke het ook is) weer een keertje bij de eerste 12 komt?
Ow hahah ik zit met exact hetzelfde probleem dus!
Ik word schijtziek van het steeds opnieuw moeten inloggen. Als ik op mijn 'eigen pagina' ben kan ik niet zonder te scrollen naar het forumoverzicht en waar ik al bang voor was:

het hele forum is om reclame heen gebouwd. Ik heb al een addblocker ingeschakeld maar die doet net zo lang over het uitschakelen van reclame als dat het forum er over doet om de reclame te downloaden.

En waar ik het vorige nieuwe forum nog wel een verbetering vond qua functionaliteit is dat met deze totaal niet zo.
Al met al geen verbetering.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Neoflux schreef:
15-06-2017 13:12
Ow hahah ik zit met exact hetzelfde probleem dus!
Hier nog 1... Ook al een hele poos de (1) staan en geen idee waar ik ge-quote ben.

Verder heb ik dus steeds de melding dat viva gebruik van cookies maakt. Het lukt alleen niet om akkoord te gaan, zodat die balk steeds hinderlijk boven in beeld blijft zitten (op de laptop), mobiel niks aan de hand.
tsja.....
overig/het-nieuwe-forum-is-live-mededel ... #p27202787

Lees ook maar in dit draadje mee, voorlopig gaat het nog niet veranderen hoor.
Toen het nieuwe forum net online was kon ik voor het topic op het prullenbakje klikken om topics waarin ik ooit heb gereageerd uit die lijst te verwijderen. Maar inmiddels reageert dat prullenbakje al een tijdje niet meer? Klopt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven