Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 9 februari 2009 om 12:22
Goeide zmidders lieve havetas,
Ik ben alwir druk onderdeweg memme toedeloe leysje mar ik kom wel even haaaaaaaaai segge!
Hai!
Nogmaars gefisteert aan Loesje Snoesje :veestballonnen: :hiphiphoerra:
Emma ik denk tot je glijk hebt. Lied wor naralle fuwacgting (Ha-Ha) zee nu wagtig van de i'd tot ze een beep in de buyk hep. En van die zee nu we krijg se tus bui krappen.
Het is tus gewoong spiegies Lied!
Vwo: pumbir je ijge op te spanne. Leg befoppelt je hant allebij op je buyk en meuri: mmmmmmmmmmmmmmmmmm. Med je ogen digt geslagen naturluk (vraag desnodugs hullep aan 1 (twee) van de Bokkjes).
Andus kenneth ook lug sein (windere geit) dan meuri ook.
Eens van driejen (4).
Ik ben alwir druk onderdeweg memme toedeloe leysje mar ik kom wel even haaaaaaaaai segge!
Hai!
Nogmaars gefisteert aan Loesje Snoesje :veestballonnen: :hiphiphoerra:
Emma ik denk tot je glijk hebt. Lied wor naralle fuwacgting (Ha-Ha) zee nu wagtig van de i'd tot ze een beep in de buyk hep. En van die zee nu we krijg se tus bui krappen.
Het is tus gewoong spiegies Lied!
Vwo: pumbir je ijge op te spanne. Leg befoppelt je hant allebij op je buyk en meuri: mmmmmmmmmmmmmmmmmm. Med je ogen digt geslagen naturluk (vraag desnodugs hullep aan 1 (twee) van de Bokkjes).
Andus kenneth ook lug sein (windere geit) dan meuri ook.
Eens van driejen (4).
Ga in therapie!
maandag 9 februari 2009 om 13:46
Ha, mein life Havetjes,
Er is hier een niew kassie anchekome en Julio is efe besig cheweezd med alles instalirin aansluite, maar vogges mei doed alles ut weer.
Wad hep ik almaal gemisd:
De fujadach fan Har: Geselifiteert Har!
De fujadach fan Mannelies: Feseliseerd Annelies + Mannelies!
De fujadach fan Liederex: Gesselifiseert Lied!
Maar ik ben noch op teid for de fujadach fan Loes: Loeseke, dad je maar een mooje dach mach belefe en een heel goet jaar!
For julie allen:
Glukkich ben ik ook op teit truch for de efetuwele affalling fan Liet, waneer chaat jei nauw es werrepe ov bleivtie chwoon sitte dad klijne bokkie? Die sit gwoon chekke becke te trecke naar ons daarbinne en segd: ik kom er pas uit as ik sin hep, en as ik dus geen sin hep, dan kom ik er lecker noch nie uid nie:
Nu efe naar ut KK om te keike wad daar alemaal gesgrefe is....
Er is hier een niew kassie anchekome en Julio is efe besig cheweezd med alles instalirin aansluite, maar vogges mei doed alles ut weer.
Wad hep ik almaal gemisd:
De fujadach fan Har: Geselifiteert Har!
De fujadach fan Mannelies: Feseliseerd Annelies + Mannelies!
De fujadach fan Liederex: Gesselifiseert Lied!
Maar ik ben noch op teid for de fujadach fan Loes: Loeseke, dad je maar een mooje dach mach belefe en een heel goet jaar!
For julie allen:
Glukkich ben ik ook op teit truch for de efetuwele affalling fan Liet, waneer chaat jei nauw es werrepe ov bleivtie chwoon sitte dad klijne bokkie? Die sit gwoon chekke becke te trecke naar ons daarbinne en segd: ik kom er pas uit as ik sin hep, en as ik dus geen sin hep, dan kom ik er lecker noch nie uid nie:
Nu efe naar ut KK om te keike wad daar alemaal gesgrefe is....
maandag 9 februari 2009 om 20:53
quote:korenwolf schreef op 09 februari 2009 @ 11:19:
[...]
*denkd hart naar*
Tot je een beebie in je buik hep?
Een beebie? EEN BEEBIE?!
Ik weny beedter of ik heb een onge schore frugt in me bijk! Wad nou beebie?! *treckt den krimpel in der neus* Ov... zou een beebie de fucklaring zijn voral dat geschup en gedraai a linteri-jeur?
Maar... asset een beebie is dan maggik wel as de roflkopter de beebie uitzed in odde make!!?
*rend bijksguddent nabove*
*blickt wilt ront*
*stommelt opgerust weer na beneje*
Dur ís al 1 beebie uidzed!? Veruitziende blick?!
*is 1 beedje de draad kweit van hoe hud alemaal vedder moed*
*denckt: dus tog pysies? zowas kaj zee?*
*meuri mania-kaal rigtin bijk*
He, zee der iemant wat? Ik benne beedje stoont fuddaagch!! Heuz! Wattoftot bedijde wil?! Ik hoop snelle ferlozing van de beebie. wand hei hebt te sgatige packjes klaar lige om nog langer nakent te zweme in ze vrugte sap...
*geeft verwilderde kusen aan ieder die wil*
[...]
*denkd hart naar*
Tot je een beebie in je buik hep?
Een beebie? EEN BEEBIE?!
Ik weny beedter of ik heb een onge schore frugt in me bijk! Wad nou beebie?! *treckt den krimpel in der neus* Ov... zou een beebie de fucklaring zijn voral dat geschup en gedraai a linteri-jeur?
Maar... asset een beebie is dan maggik wel as de roflkopter de beebie uitzed in odde make!!?
*rend bijksguddent nabove*
*blickt wilt ront*
*stommelt opgerust weer na beneje*
Dur ís al 1 beebie uidzed!? Veruitziende blick?!
*is 1 beedje de draad kweit van hoe hud alemaal vedder moed*
*denckt: dus tog pysies? zowas kaj zee?*
*meuri mania-kaal rigtin bijk*
He, zee der iemant wat? Ik benne beedje stoont fuddaagch!! Heuz! Wattoftot bedijde wil?! Ik hoop snelle ferlozing van de beebie. wand hei hebt te sgatige packjes klaar lige om nog langer nakent te zweme in ze vrugte sap...
*geeft verwilderde kusen aan ieder die wil*
maandag 9 februari 2009 om 21:28
Liefe Lied
Maak ju niet te sappel. Messgien ben je wul stoont fan de Adrie Naline en de En do fiene en dat zoort humornale hersenstoffen die frij komen wanneer je opvalt bijvalt. Dus is missgien de bijvalling sgier aanstonts aanstaande.
Fooral blijfe door adamen, niet gaan hippie vent te lere. En niet vurgete op hut juiste monument effe perzen.
Gaat nu maar effe lekker zittu. Kan ik je een vrugtesapje aan bieten?
Je oliefantpoten foeten mas zeren?
Hee Wendelaa, lekke ding. Ben ju noch steets aan hut suige?
Maak ju niet te sappel. Messgien ben je wul stoont fan de Adrie Naline en de En do fiene en dat zoort humornale hersenstoffen die frij komen wanneer je opvalt bijvalt. Dus is missgien de bijvalling sgier aanstonts aanstaande.
Fooral blijfe door adamen, niet gaan hippie vent te lere. En niet vurgete op hut juiste monument effe perzen.
Gaat nu maar effe lekker zittu. Kan ik je een vrugtesapje aan bieten?
Je oliefantpoten foeten mas zeren?
Hee Wendelaa, lekke ding. Ben ju noch steets aan hut suige?
maandag 9 februari 2009 om 22:03
Neej hoor Sabien, ik was al een teitje claar med suige maar ik was chewickelt in een discrusie med de Zaadjes wand die wolden nie chaan slape. En nu slape se dan ijndeluk...pfff!
Chaat ut een beedje Liedekintje? Jei hep cheen puggerik meer nodich gloof ik hè? Bleife adumhale en wad Sbien ned zee: nied fugete te perze allah moman soeprem!
Chaat ut een beedje Liedekintje? Jei hep cheen puggerik meer nodich gloof ik hè? Bleife adumhale en wad Sbien ned zee: nied fugete te perze allah moman soeprem!
dinsdag 10 februari 2009 om 01:11
dinsdag 10 februari 2009 om 07:59
Gottes Morgen HaarVervers!
Ik zid hier naats 1 bartnd weerman. Hudt is ""Karnal Fall" op sgool. En "El Gran Juffen Fejadach" dasse sognaamt alemaal jaarg zijn.
Dy- lemma : Eris gelts inversamelt voor1 kutdoos voor de juven. Moeden we nou ookn og x-traa kutdoos porducere vemorge? Ik wil ook nie dat mein kit de 1nige is zodder kutdoo asof hei en wei de jufven stomm vinne. ...
hoest dan ook, hudt zal wel weir een goede dach worre. de beebie (>!@) mag wel nog 1 dag zitte bleive in zijn leef zchool wand me bruur is jaarch - insgelik met de jufven hout je het vommogelik?!?
Ik zid hier naats 1 bartnd weerman. Hudt is ""Karnal Fall" op sgool. En "El Gran Juffen Fejadach" dasse sognaamt alemaal jaarg zijn.
Dy- lemma : Eris gelts inversamelt voor1 kutdoos voor de juven. Moeden we nou ookn og x-traa kutdoos porducere vemorge? Ik wil ook nie dat mein kit de 1nige is zodder kutdoo asof hei en wei de jufven stomm vinne. ...
hoest dan ook, hudt zal wel weir een goede dach worre. de beebie (>!@) mag wel nog 1 dag zitte bleive in zijn leef zchool wand me bruur is jaarch - insgelik met de jufven hout je het vommogelik?!?
dinsdag 10 februari 2009 om 08:46
dinsdag 10 februari 2009 om 10:20
Goedelemojjegu liva havettaaz!
Lied, de flos kutt ken wel hut 1111 ander sien maar hut blyf nate finger werk nutuurluk. Tus tel nouw nerreges op. Die beeb (*<.~~!!) komp asse tiyt gekommenis. Ook van die opsluitting, dat is geen accepte schetewap ook al zouwie dat graag wille!
Hierrro storm put een slacht in de rond tom. De kutteners vlieggen door de strat. Ik heb ned de roepdingen der klimstrek in vijgelijt gebrogt. Me lamp hongt ook sgeef maar dat komp nie door de storrem maar door me ijge binne suis toornaado of/wel me mauwding. Die hep christen avent op zadel ragtigge weise de chlas plaat van een tafeltie versgerft! (versgorven??? pff ik ken die ombuigiginge nie meer hoor). En de lamp loch ook op de gront en de lampe kamp staat nou loot regt (225 grade) op de lampe pood.
Hut is egt wir for een kopie te en een mauw deken.
So ik ga weer karjeren&/ toedeloeien
Toedeldoei!
Kaj
Lied, de flos kutt ken wel hut 1111 ander sien maar hut blyf nate finger werk nutuurluk. Tus tel nouw nerreges op. Die beeb (*<.~~!!) komp asse tiyt gekommenis. Ook van die opsluitting, dat is geen accepte schetewap ook al zouwie dat graag wille!
Hierrro storm put een slacht in de rond tom. De kutteners vlieggen door de strat. Ik heb ned de roepdingen der klimstrek in vijgelijt gebrogt. Me lamp hongt ook sgeef maar dat komp nie door de storrem maar door me ijge binne suis toornaado of/wel me mauwding. Die hep christen avent op zadel ragtigge weise de chlas plaat van een tafeltie versgerft! (versgorven??? pff ik ken die ombuigiginge nie meer hoor). En de lamp loch ook op de gront en de lampe kamp staat nou loot regt (225 grade) op de lampe pood.
Hut is egt wir for een kopie te en een mauw deken.
So ik ga weer karjeren&/ toedeloeien
Toedeldoei!
Kaj
Ga in therapie!